Vakwerk

Parket laten afschuren en opnieuw in de olie laten zetten. Grondig en vakkundig aangepakt. Eindresultaat is buitengewoon mooi. Een nieuwe vloer. Zeer netjes en mooi. Zeer zeker aan te bevelen.

Vriendelijk, communicatief en ervaren!

De vloer ligt er prachtig bij. Was snel gebeurd, we zijn goed geadviseerd over keuzes tijdens het proces. Daarnaast is Lammert erg vriendelijk loopt het contact heel soepel. Zeker aanbevolen

Het is alsof er een nieuwe vloer ligt

Een vloer waar vorige bewoners 12 jaar niets aan gedaan hebben, ziet er als nieuw uit. Op zoek naar een vakman die z'n afspraken nakomt en een vloer weer mooi maakt? Dan moet je bij Lammert zijn. Een portie humor krijg je er gratis bij.

Perfecte vloerrenovatie

Lammert is meedenkend, vriendelijk, laagdrempelig en bovenal vakkundig. Erg tevreden met het eindresultaat.

Fijne zeer geschikte ervaren vakman

Lammert komt z’n gemaakte afspraken stipt na en werkt zeer secuur. Daarnaast is hij zeer ervaren dus geeft ook adviezen die hout snijden. Daar komt bij dat prijs kwaliteit bij deze vakman zich uitstekend tot elkaar verhouden. Kortom je kunt met deze vakman gerust in zee gaan. Super

Top vakman met veel ervaring

Lammert doet erg zijn best om tot het beste resultaat te komen. Hij heeft onze vloer geschuurd en opnieuw in de olie gezet, tot volle tevredenheid. Zelfs het koffie zetten doet hij helemaal zelfstandig..... Van harte aanbevolen!

Als nieuw

Lammert heeft onze eiken vloer geschuurd en opnieuw in de olie gezet. Dit is snel, vakkundig en erg netjes gedaan. Goed advies over kleur olie. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Lammert is zeer deskundig.

Onze grenen vloer vakkundig geschuurd en geolied. Resultaat is prachtig. Een gezellige man die van koffie houd. Zeer tevreden.

Resultaat: ziet er zeer goed uit!

Meneer Van Beek heeft bij ons kwaliteit afgeleverd. Vanaf het eerste contact (oriëntatievragen tot acceptatie van de offerte) was het contact to-the-point. Voor ons bleek daaruit gelijk professionaliteit. Vervolgens konden goede afspraken over aanvang tot afronding van het werk worden gemaakt. Gedurende de werkzaamheden merkte ik dat meneer Van Beek naar kwaliteit streeft door de extra aandacht die hij besteedde aan beschadigde plekken in het parket. Ook die plekken zijn dan ook als nieuw geworden. We zijn content met het resultaat! Daarnaast is meneer Van Beek gezellig in de omgang en heeft hij met ons meegedacht en geadviseerd. De vloer kan weer 15 jaar mee.

Super blij mee!

We hadden een verwaarloosde vloer waar nooit iets aan gedaan was. Lammert heeft er voor gezorgd dat de vloer er weer als nieuw uitziet. Wat een vakwerk, super blij mee!

Goede kwaliteit

Positieve ervaring. Heldere communicatie. Eerlijke prijs. Komt afspraken na. Betrouwbaar.

Vakmanschap

Gelukkig bestaan ze nog: de echte vakmensen. Onze houtenvloer ligt inmiddels 25 jaar en zowel aanleg als onderhoud is door Lammert met zeer veel ‘liefde’ en ‘vakmanschap’ gedaan met een fantastisch resultaat. We kunnen lammert dus ook van harte aanbevelen.

Vakman

Onze ervaring met Centraal Parket is in één woord fantastisch. De communicatie met Lammert verliep goed en het geleverde werk is uiterst zorgvuldig gedaan en zeer naar wens.