Fantasche ervaring!

Het was zalig samenwerken met Andre en co. Vlot bereikbaar als er vragen zijn en alles is verlopen volgens de afspraken. Een echte aanrader!

Beste Guy, Heel erg bedankt voor je fijne review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

fijn met u samen gewerkt altijd

Super bedrijf fijne samenwerking mee met mooie projecten.

Bedankt voor je review Stefan, heel tof! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zeer betrouwbare firma.

Een firma waar je altijd op betrouwbare basis mee kan samenwerken.

Bedankt voor de fijne review Herman! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Topkwaliteit, excellent advies en goede service en nazorg

Kregen prima advies. Er werd ook mee nagedacht ifv oplossingen. Projectwerking verliep vlekkeloos met totale oplevering. Zeker niet de goedkoopste met ‘Mercedes onder de zwembaden’ maar degelijke kwaliteit en uitvoering, geen verrassingen of gebreken en daarom ook zeker de investering waard.

Beste Luc & Lin, Heel erg bedankt voor de mooie review! Veel zwemplezier ;-) Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Kwalitatieve zwembaden en dito service.

Ondertussen ons tweede zwembad door Willemsen Zwembaden laten aanleggen. Tijdig op de afspraak, op één week gebruiksklaar. Ook het winter- en zomeronderhoud wordt netjes ingepland en uitgevoerd. Bij vragen en eventuele problemen wordt er snel gereageerd en worden de zaken opgelost. Een aanrader.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw uitgebreide toelichting en mooie score! Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Dre volgt het hele proces persoonlijk op (plaatsing/afwerking enz).

Zeer persoonlijke aanpak

Beste Patrick, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Starline zwembad laten plaatsen 100% tevreden, mensen met top ervaring!

Alles verliep zoals het hoorde te zijn, met correcte afspraken!Ik zou het iedereen aanraden Willemsen Zwembaden!

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van uw zwembad en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Top firma. Correcte afwerking. Alles netjes achter gelaten

Roldeck netjes ingebouwd. Skimmer vervangen. Alles duidelijk uitgelegd.

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van de bij u uitgevoerde werken en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zeer tevreden, vlotte service, mooi resultaat

Opbouw Roldeck laten plaatsen op ons bestaand zwembad. Zeer tevreden, vlotte service, mooi resultaat.

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van uw Roldeck en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?

• Ervaring met: Zwembad

Alles vlot verlopen van advies tot installatie!

• Ervaring met: Zwembad

OK- betrouwbare dienstverlening-goed bereikbaar-over kostprijs kan ik niet oordelen

algemeen ok

• Ervaring met: Zwembad

Heel klantvriendelijk en correct, komt afspraken na. Wij zijn heel tevreden!

• Ervaring met: Zwembad

Algemene tevredenheid! Bij problemen staat men direct klaar. Goede technieker die bij ons de dienst na verkoop doet.

• Ervaring met: Zwembad

Wij zijn zeer tevreden, alleen zouden we het fijn vinden als de afspraken wel altijd snel nagekomen worden.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

• Ervaring met: Spa/Whirlpool

Over Willemsen Zwembaden BVBA

Wij zijn Willemsen Zwembaden, al sinds 1995 actief in de wellness sector. Wij zijn officiële Starline dealer dus u kunt bij ons terecht voor deze hoogwaardig kwalitatieve dubbelwandig geïsoleerde Monoblocks. Ook voor een bouwkundig zwembad kunt u bij ons terecht. Wij begeleiden u graag bij het realiseren van uw wellness droom. Daarnaast hebben wij ook een gamma aan spa's, sauna's, infraroodcabines en stoombaden. Dus ook voor een totaalproject bent u aan het juiste adres.