Pippa is een erg vriendelijke en deskundige docente!

• Flexibiliteit

De docent en de lessen waren van hoog niveau. Plannen en wijzigen van lessen was gemakkelijk. Misschien is het een tip voor Business Talen om meer digitaal te gaan werken met een online platvorm voor oefeningen en extra theorie. Dat zou een mooie aanvulling zijn. Overall heel tevreden!

• Flexibiliteit

Echt een aanrader. Heb in deze 27 lessen een grote stap vooruit gemaakt in mijn toepassing van de Engelse taal. Mede door een SUPER enthousiaste lerares.

• Flexibiliteit

Matthew is een goede begeleider. Heb veel geleerd en opgestoken van zijn lessen

• Flexibiliteit

Zeker een aanbeveling voor andere collega’s welke een taal beheerst willen krijgen.

• Flexibiliteit

Ik heb de cursus Engels met Christina als docent als heel fijn ervaren. De 27 lessen zijn voorbij gevlogen. Het lesmateriaal vond ik ook erg goed, dit past de docent ook gemakkelijk aan naar de tijd van nu. Daarnaast is er ook genoeg ruimte om zelf situaties aan te kaarten waar je graag mee geholpen wil worden.

• Flexibiliteit

De les heeft voldaan aan mijn verwachting.

• Flexibiliteit

Very professional and customized approach to students. Impressive results achieved in stress free atmosphere and with a great support from the professor. Sander was a great inspiration and motivator on my way to improve Dutch.

• Flexibiliteit

We hebben een hele fijne tijd gehad met onze lerares Duits, Julia. Door op een interactieve manier met de taal om te gaan, hebben wij veel kunnen leren in een relatief korte tijd. Een aanrader!

• Flexibiliteit

Zeer fijn instituut om je taal cursus te volgen, studie wordt op maat afgestemt inclusief de lestijden. Medewerkers en leraar zijn zeer flexibel, vriendelijk en behulpzaam. Het is prettig om een talen studie bij Business Talen Rotterdam te volgen.

Christina is een topper!

• Flexibiliteit

Heel vriendelijk mensen. Vond heel fijn dat zij de tijd namen om iets goed uit te leggen en zij laten jou op je gemak voelen. Ik heb een fijn tijd gehad. Dank je wel voor jullie tijd!!

• Flexibiliteit

Ik heb de cursus als zeer prettig en nuttig ervaren. Mijn cursusbegeleidster, Christina, is geduldig maar ook streng op een positieve manier. Wat betreft de flexibiliteit; Door mijn werk kwam het wel eens voor dat ik een les moest verzetten, dit is nooit een probleem geweest. Al met al kijk ik met een zeer goed gevoel terug op mijn cursus.

• Flexibiliteit

Deze cursus is op maat gesneden voor mij en ik kom altijd met plezier naar de les. De leraar weet precies waar mijn zwakke punten liggen en de manier waarop hij mij corrigeert motiveerde me om beter te worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In een prettige sfeer hebben wij in eigen omgeving les kunnen krijgen. Ik deed dit met meerdere collega's. Doordat er wel eens iemand vrij en of ziek was waren wij zeer blij met de flexibiliteit van het krijgen van de lessen.

• Flexibiliteit

Ik ben heel erg blij mee om Nederlandse taalcursus te volgen via Business Talen Rotterdam BV. Mijn Nederlandse Taal is behoorlijk verbeterd. Ik heb me uit mijn ervaring geleerd dat de Business Talen Rotterdam Instituut de beste taleninstituut is.

• Flexibiliteit

Anne was een uitstekend docent.

• Flexibiliteit

De kwaliteit en deskundigheid is erg goed. Ook waren er voldoende oefeningen om de taal beter onder de knie te krijgen. Verder vond ik het erg fijn om eventueel een afspraak te kunnen verzetten. Deze flexibiliteit geeft me de ruimte om aanpassingen te maken in mijn agenda. Mijn leraar Vince is zeer deskundig. In gesprekken geeft hij direct aan waar ik fouten maak zodat ik deze direct kan corrigeren. Kortom ik heb deze cursus als zeer positief ervaren en kan deze aan iedereen aanbevelen.

• Flexibiliteit

De docenten beheersen hun vak goed. De lessen zijn intensief maar de sfeer is heel ontspannen. Ik ben zeer tevreden en kijk uit naar de vervolglessen.