Een top bedrijf

Na een toilet pot klacht . Een hele goede en lieve oplossing . Kortom tevreden . En ook erg vriendelijk personeel. Gr m&p

goed advies, klantvriendelijk, super sevice met een prachtig eindresultaat

Onze vloer en toilet tegels uitgezocht na een helder advies en duidelijke offerte bij van den berg, alles keurig thuis en op tijd afgeleverd ondanks de corona perikelen. De vloer is zeer netjes in wildverband gelegd en gevoegd door tegelzet bedrijf Jelle Blauw met een prachtig eindresultaat. Al met al een tevreden klant door het advies en de service van Van Den Berg tegels en Badkamers

Top service!

Goede producten en super service

8 jaar geleden al onze spullen voor een volledige badkamer renovatie bij dit bedrijf gehaald. Na een paar jaar problemen met een toilet bril. Zonder problemen nieuwe gekregen. 2 jaar geleden thermostaat vloerverwarming stuk, ook goed geholpen. Nu overloop gaatjes wasbakken stuk. Niet meer leverbaar, maar uitstekend alternatief gevonden ook weer zonder kosten geholpen. Klasse.

Zeer klantvriendelijk! Men neemt de tijd voor je en denkt mee! Over de service niets dan lof!

Met heel veel geduld heb we samen een prachtige badkamer gemaakt!!!!

Top service!

Voor onze nieuw te bouwen badkamer kwamen wij aan tafel bij Paul, die ons fantastisch hielp met het ontwerp en de (meerdere) wijzigingen. Team is enthousiast en behulpzaam. Ruime keus en goed advies.

Wat een geweldige kwaliteit en service...een dikke 10.

Vorig jaar mijn toilet en nu de badkamer laten opknappen. De spullen zijn van top kwaliteit. Voor vragen staan de medewerkers direct voor je klaar. We hadden een vraag die moeilijk uit te leggen viel, kwam Henri zelfs kijken en hebben ter plaatse een oplossing gevonden. Ik ben zeer tevreden en kan een ieder aanraden om daar je spullen / loodgieter en tegelzetter te regelen. Top team

Prima adres voor je badkamer

Mooie winkel met veel voorbeelden. Tekenen direct je droombadkamer. Door ruime ervaring en kennis denken ze goed mee om iets moois te creëren. Ruime keus aan materialen!

Perfecte service!

Drie jaar na plaatsing van mijn wastafel kwam er plotseling een vreemde plek tevoorschijn - een fabricagefout. Na overleg is - kosteloos - een nieuw exemplaar geplaatst. Wat een fantastische service!

Zeer klantgericht

Mijn ervaring bij Van Den Berg is seer positief. Ze denken graag mee, helpen waar nodig (leveren, extra spullen leveren, etc.), zijn beleefd, duidelijk en houden zich aan afspraken. Ook werken en leveren ze met schappelijke tarieven. Ik beveel daarom Van Den Berg dan ook zeker aan. Mocht ik later weer sanitair nodig hebben kom ik zeker terug!

Super goed

Deskundig en meedenkend personeel. Ze willen niet alleen wat verkopen maar lossen ook problemen op. Service is hun kwaliteit

Super service

Ik ben zeer tevreden over de service, hulp en tijd die mij is aangeboden bij van den Berg. Hartelijk dank.

Perfecte service.

We hadden twee keer pech met ons badkamermeubel. De eerste keer nam het water op. De fabriek wilde niet tegemoetkomen toen deed van den Berg het zelf. De tweede keer liet het fineer los van de frontjes. De leverancier was inmiddels failliet. (Verrassend!) Van den Berg liet gewoon nieuwe frontjes op maat maken. Top.

Uitstekend!

Goed advies! Er wordt goed meegedacht. De uitvoering door de tegelzetter en loodgieter ineen was ook heel goed. Netjes! Kortom een aanrader om je toilet/badkamer hier te laten bestellen en maken.

Zeer oplossingsgericht

Er wordt altijd goed geluisterd en mee gedacht, je voelt je serieus genomen als klant dank jullie wel.

vakkundig

Vriendelijk, vakkundig en vlotte afhandeling.

mooie winkel fijn overzichtelijk en geholpen met zorg & aandacht

op aanraden er naar toe, dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen de badkamer is al weer gereed. Super geholpen en op afgesproken datum was alles binnen dus de zetter kon ook gelijk door. Een dikke 10 voor jullie

Ruim voldoende

Wij hebben een badkamer gekocht bij Van den Berg. Wij zijn super tevreden over de spullen die we hier vandaan hebben en over de afhandeling van van alles. Wij hebben via van den Berg een installateur toegewezen gekregen. Deze heeft prima werk afgeleverd. Het enige teleurstellende is dat deze installateur ons steeds meer geld heeft 'afgetroggeld'. Zijn offerte was reeds erg hoog en werd steeds hoger. ( omdat er naar zijn mening meerwerk was, het minder werk had hij het nauwelijks over) Mondeling wel steeds zeggen dat hij ging kijken wat er af kon, maar uiteindelijk zelfs nog hoger uitkomen. Aan deze installateur hebben wij een nare nasmaak gehouden. Het is een praatjesmaker. En wel zeggen dat hij er bijna niks aan overhoudt. Heel ongeloofwaardig, als je weet dat hij aan de klus qua arbeidsloon 11800euro heeft verdiend. Ik zou niemand op zulke hoge kosten willen jagen, vandaar deze review.

Ruime keuze en goed advies door vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij hebben door 'Van den Berg' onze gehele badkamer en een apart toilet laten renoveren. De keuzemogelijkheden uit het assortiment waren groot en het personeel nam ruimschoots de tijd en gaf goede adviezen om tot een zo smaakvol en harmonieus resultaat te komen. De door 'Van den Berg' voor ons ingeschakelde loodgieter (NH Loodgieters) en tegelzetter (Rob Wit Tegelwerken) waren ook bijzonder deskundige en plezierige mensen die vakwerk hebben geleverd. Over het eindresultaat zijn wij bijzonder tevreden.

Mooie badkamer uitgezocht. Heel goed advies en prima service!!

Professionele en klantvriendelijke medewerkers. Top gedaan.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Wij hebben de toilet opnieuw betegeld en een nieuwe toiletpot, fonteintje en vloer/wand-tegels uitgezocht bij van de BergTegels en Badkamers. Er is genoeg keuze en er werd goed naar ons geluisterd wat we wilden. Mooi element is de toiletrolhouder die in de wand is geïntegreerd met een metalen houder. We zijn erg blij met het resultaat, mede door de goede tegelzetter die werd aanbevolen door van den Berg.

Prima douche cabine

Uitstekend geholpen in de showroom en een buitengewoon prettige monteur die de cabine geplaatst heeft. Alles prima in orde.

Uitstekende service en vakkundig advies

Absolute aanrader, bij onze verhuizing liep alles zoals van te voren was afgesproken, goed advies en vakkundig werk. Ondanks onze verhuizing naar Hoorn zullen wij bij aanpassingen aan ons huis naar van den Berg in Schagen terug komen.

Perfect, gewoon zoals het hoort!

Hele fijne samenwerking met ons als klant. Er wordt met je meegedacht en er is overal een oplossing voor te vinden. Het bedrijf heeft klantvriendelijkheid en tevredenheid hoog in het vaandel staan. Met een hoog gehalte hollandse nuchterheid, lage prijzen en uitstekende dienstverlening maakt dit bedrijf alles waar wat je verwacht.

Kwaliteit en service, heerlijk is dat!

• Inrichting showroom
  • Assortiment