Professioneel en vriendelijk

Bij toeval bij Henry aan tafel terecht gekomen voor advies. Heeft ons prima geholpen en samen zijn we tot mooie oplossingen gekomen. Het eind resultaat mag er zijn. Het ziet er allemaal prachtig uit en is heerlijk in gebruik.

Geweldige service en heerlijke koffie

Op afspraak werd ruim de tijd genomen om een 3-D plaatje van de toekomstige keuken te maken, inclusief keukenapparatuur/meubilair, op basis waarvan vloertegels en wandtegels uitstekend tot hun recht kwamen en de keuze niet moeilijk was. Dit met nuttige aanbevelingen van Paul voor wat betreft de afwerking van het geheel. Dit alles in een zeer gemoedelijke, niet opdringerige sfeer, met ruimte voor een grap en een grol. Kortom, zoals het vroeger was en zoals het nu dus op sommige plaatsen nog is. Chapeau!

Kwaliteit en service

Ik kan alleen maar vol lof spreken over Van den Berg tegels en badkamers. Vanaf moment van binnen stappen een erg prettig gevoel ervaren waarin wij voorzien zijn van kundig advies. Onlangs contact moeten opgenomen omdat 1 onderdeel van de douche niet voldeed. Zonder Enige moeite is het probleem verholpen. Echt een top service!

Zeer tevreden over kwaliteit en service.

Wij hebben een "houtlook" stenen vloer gekocht en zijn zeer tevreden over de koop, de verkoper en bovenal de vloerenlegger. Vakwerk, Kees!

Volledig tevreden

De winkel in Schagen heeft een ruim assortiment. Je kunt er rustig rondkijken. Vanaf het eerste gesprek met Paul een fijn contact ervaren waarbij al onze wensen en wijzigingen besproken konden worden. De 3D visualisatie geeft een goed beeld van hoe de nieuwe badkamer en toilet eruit komen te zien. De geleverde badkamer (producten) is/zijn van topkwaliteit. Paul en zijn team zijn klantvriendelijk, deskundig (adviezen en tips), behulpzaam en geven persoonlijke aandacht. De badkamer is geplaatst door het installatiebedrijf Rick Smit. Rick is voor het plaatsen bij ons langs geweest om de nodige dingen door te nemen. Rick is deskundig, denkt mee en werkt zeer netjes met oog voor details en afwerking. Hij hield ons keurig op de hoogte over het verloop, waardoor wij met een gerust hart op vakantie waren.

Wij zijn zeer tevreden!

Wij hebben onze nieuwe badkamer laten ontwerpen door Richard Berkhout van Van de Berg badkamers in Langedijk nadat hij bij ons thuis de oude situatie had gezien, dit was echt een grote meerwaarde. Zo kende hij onze stijl en smaak. Samen met Richard alle materialen uitgezocht en goede, zeker ook technische, adviezen gekregen. Ook het digitale 3D ontwerp waarmee gewerkt wordt heeft ons goed geholpen, dit geeft een zeer reëel beeld van hoe het er uit gaat zien na de renovatie. Het hele team in Langedijk verdient een pluim, allemaal altijd vriendelijk en behulpzaam. zowel in de winkel als aan de telefoon.

Wil je een deskundig advies van vriendelijke medewerkers, dan ben je hier aan het juiste adres.

Na onze ervaringen van enige jaren geleden, was het voor ons vanzelfsprekend dat we, voor het opkappen van onze badkamer, weer naar van den Berg zijn gegaan. Ze hebben een ruim assortiment en, nog belangrijker, vriendelijke en deskundige medewerkers die je uitstekend adviseren. Je krijgt nooit het idee dat je iets moet!

Prima adviezen, mooi ontwerp, geduldig en klantgericht!

Vanaf de eerste ontmoeting een goed gevoel, vriendelijk en veel produktkennis. Daagt je uit om out of the box te denken. Onze ideeën bij binnenkomst mooi geëvolueerd tot een hippe supermoderne en praktische badkamer. Ook nog een hele goede aannemer aanbevolen. Zijn echt 100 % tevreden. Puntjes van aandacht werden soepel opgelost! Bedankt Richard en het team!

De regendouche van mijn huidige/bestaande badkamer was defect. Ondanks dat ik deze regendouche niet heb aangeschaft bij Van den Berg hebben ze mij wel uitstekend geholpen en het probleem opgelost. Wat een service zeg! Hiermee zijn ze in ieder geval een vaste klant rijker geworden. Hartelijk dank.

Goed meegedacht gedurende het proces. Te kort aan tegels direct zelfde dag opgelost!

Top service . !!

Jullie hebben over uit de brand geholpen omdat wij snel tegels nodig hadden voor de badkamer . Binnen 4 dagen hadden we proef tegels en de definitieve tegels in huis. Super geregeld allemaal.

Fijn bedrijf die goed meedenkt en top service levert!

We hebben nu voor de 2e maal onze badkamer bij vd Berg vandaan. Vriendelijke en meedenkende medewerkers die graag een stap extra willen zetten. Zelfs service aan huis om na werktijd nog wat langs te brengen was geen probleem!

fijn en betrouwbaar bedrijf

Dit is onze tweede badkamer die we bij de zaak van Paul van den Berg hebben gekocht. Ook deze keer super tevreden over het advies, de geleverde spullen, het meedenken en de persoonlijke aandacht van Paul en zijn team. Ik kan een ieder deze zaak aanbevelen als een betrouwbaar adres om tegels of een complete badkamer aan te schaffen.

Super goed geholpen

Tijdens de lockdown toch goed contact kunnen hebben om tot een mooi resultaat te komen.Toen we weer naar de winkel mochten komen hebben we de puntjes op de i kunnen zetten en onze materialen en accessoires uit kunnen zoeken.Er werd alle tijd genomen in een ongedwongen sfeer.De medewerkster heeft rekening gehouden met onze wensen en ons budget.Wij voelde ons erg prettig en hebben getekend voor een mooie badkamer.

prettig contact en positief meedenken

Waarom bij van den Berg binnenlopen? Er zijn er genoeg waar je dit kunt kopen. Ervaring uit verleden was voldoende om nog eens binnen te lopen. Vriendelijk te woord gestaan en alle ruimte om over ons idee te praten en er werd ook meegedacht.

Samen met Paul een prachtige badkamer en toilet ontworpen. Alles tot in de puntjes geregeld. Er is zoveel kennis en vakmanschap in huis. Ook kwam ik 2 tegels tekort die ik direct gratis mocht komen halen. De service is fantastisch. Ik raad jullie ook aan iedereen aan.

Uitstekende ervaring voor planning en uitvoering badkamer-upgrade

Met goed inzicht en advies van den hr Paul van de Berg werden onze wensen vertaald in een 3D visualisatie van onze badkamer-upgrade. De uitgezochte bouwstenen waren in een grote verscheidenheid te vinden in de toonzaal en worden voor een allerzins redelijke prijsstelling aangeboden. Voor de uitvoering werd gebruik gemaakt van de eenmanszaak Volentibus van de hr Stefan Koelman welke met grootvakmanschap en op plezierige wijze onze badkamer precies conform onze wensen heeft gerealiseerd. Kortom een mooi project waarbij betrokkenen een uitstekende service verleenden.........chapeau!

goede en persoonlijke service

Onze ervaring met van den Berg is prima, vanaf het moment dat we onze badkamer hebben uitgezocht tot en met de afhandeling van alles. En toen ik een paar maanden later wat problemen had met vlekken in onze natuurstenen wastafel mocht ik van jullie schuurpads lenen waardoor de vlekken eruit gingen. Dat is misschien ook het enige wat ik zou kunnen aanmerken op de service. Op het moment dat wij kozen voor een natuurstenen wastafel wisten wij niet dat er ook nadelen aan het product zouden zitten zoals kalkvlekken die erin kunnen trekken. Als wij daar op waren gewezen hadden wij misschien voor een ander product gekozen. Verder was alles top!

Nog beter dan ik me had voorgesteld!

Voor het uitzoeken van mijn badkamer en toilet werd alle tijd genomen. Daarna het plan mee naar huis genomen om te kijken of dit echt was wat ik wilde. Heb nog wat details veranderd en ging met mijn droombadkamer op 'papier' naar huis. De badkamer en toilet zijn in 6 dagen geplaatst. Ik had geen omkijken naar de levering van de materialen. Eigenlijk ging alles heel relaxed. Het eindresultaat is nog zoveel mooier dan ik het me had voorgesteld! De hele gang van zaken van A tot Z was heel fijn geregeld.

Paul van de Berg, badkamer en tegels, een topbedrijf

De adviezen van Paul zijn waardevol. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd. Dat is allemaal in de praktijk gebracht door installatiebedrijf Rick Smit op advies van Paul. Rick is een harde werker, werkt zeer netjes en heeft verstand van zaken. Een badkamer plaatsen is niet eenvoudig. Je zit drie weken in een “ bouwput” maar het is de moeite waard. Je gaat niet over één nacht ijs, als je een kostbare investering doet. Maar ik vind dat wij bij Paul van den Berg waar voor ons geld hebben gekregen.

Helemaal geweldig!!

Zeer klantvriendelijk en een geweldige service!!

Uitstekende uitleg en meedenken,komen hun woord na

Wij zijn op een goede manier voorgelicht over onze aankopen,mede daardoor hebben wij nu een prachtige badkamer. Wij hadden alles 6 maanden van te voren besteld, maar alles werd op tijd geleverd en bezorgt.Echte aanrader

Van A tot Z nemen ze hun tijd voor het bespreken en raad geven van en over de badkamer

Wij zijn zeer tevreden over de renovatie van onze badkamer . Van A tot Z werden we begeleid tot het tot stand komen van ,voor ons een gekozen badkamer . Ze hebben ons met raad en daad bijgestaan . Alles is gegaan zoals besproken en onze badkamer is een fantastisch, mooie badkamer geworden. Een dikke proficiat voor iedereen bij Van den Berg. Als er vragen zijn , staan ze ook altijd klaar. Ze bestaan niet voor niets meer dan 30 jaar ! Een top team !

Top bedrijf, vriendelijk geholpen, uitstekende service

Door een lekkage in mijn wc moesten er helaas 2 tegels uit. Op zoek naar de zelfde 2 tegels maar helaas bleek deze maat geen gangbare maat meer te zijn. Wat te verwachten was na zoveel jaar. Goed advies gekregen om zelfde maar iets grotere tegel mee te nemen en zelf op maat te maken omdat deze toch in een hoek op de grond komt. Ik was al heel blij met 2 tegels omdat ik dacht dat ik een pak tegels moest kopen maar toen ik wilde afrekenen werd me verteld dat ik ze zo mee mocht nemen. Dat noem ik nou top. Ik ga bij mijn eerst volgende aanschaf dan ook zeker naar deze winkel en raad het andere mensen ook te doen.

Een top bedrijf

Na een toilet pot klacht . Een hele goede en lieve oplossing . Kortom tevreden . En ook erg vriendelijk personeel. Gr m&p

Witte Paal 221 1742 LA Schagen