Super service!

Na een paar jaar waren er wat kleine dingen kapot in onze badkamer. Voor dit bedrijf geen enkel probleem. Er werd een nieuwe douchekop besteld, gratis. En toen de thermostaat het begaf van de douchekraan, werd er, na de garantieperiode, een nieuwe geleverd! Top. En....altijd vriendelijk!

Het kan niet beter!

Wij hebben twee badkamers laten vernieuwen. Tegels en sanitair uitgezocht bij van den Berg tegels & sanitair. Richard heeft ons uitstekend, deskundig en met veel geduld geadviseerd. Voor de uitvoering heeft hij ons in contact gebracht met OJT Diensten. Oleg en zijn team hebben prachtig werk geleverd. We zijn super tevreden met het resultaat. Het kan niet beter!

Wat een klantvriendelijk en top bedrijf!

Een nieuwe badkamer en toilet uitzoeken is iets wat je mogelijk maar 1 of 2 keer in je leven doet. Dit bedrijf helpt je hierbij van A tot Z. Alle leveringen zijn op tijd en ze werken nauw samen met de installateur. Je wordt zeer vriendelijk geholpen. Gewoon een 10!

Een droom van een badkamer

Samen met Richard de inrichting van onze badkamer met zorg uitgekozen. Het was fijn dat hij op mijn wensen inspeelde en met me meedacht. Nu is het alleen nog maar genieten, elke dag weer. Sandra

Een droom van een badkamer

De aftersales van dit bedrijf zijn een voorbeeld voor de hele branche!

Niets dan lof voor Van den Berg Tegels en Badkamers. Zowel bij het uitzoeken van onze badkamer als bij de renovatie van het toilet werd uitgebreid de tijd genomen. Helaas ging er bij de levering het een en ander mis. Hoewel dit om zaken ging die betrekking hadden op de leveranciers, werd door de firma Van den Berg direct actie genomen om dit recht te zetten. De medewerkers van Van den Berg schakelden de diverse leveranciers in en de eigenaar Paul van den Berg kwam zelfs zelf kijken wat er gedaan kon worden om tot een snelle oplossing te komen. Omdat ik de installatie zelf deed, kon ik zonder extra kosten een tegelsnijder en ander materiaal lenen en een zelf aangeschaft speciaal mesje voor de tegelsnijder (ruim € 50) werd volledig vergoed. Spullen uit de showroom en magazijn konden worden meegenomen om te kijken hoe iets zou staan en een tekort aan voegmiddel werd gratis aangevuld met aangebroken emmers uit het magazijn. En toen bleek dat ik een klein aantal mozaïek tegeltjes te kort kwam door mijn rekenfout, werden allerlei bedrijven afgebeld om dit op te lossen. Toen dit niet lukte werd zelfs de leverancier in Italië benaderd en werden de ontbrekende tegeltjes na enkele weken alsnog gratis geleverd. Kortom een bedrijf dat ik al bij diverse mensen heb aangeraden.

Een fijne zaak met top verkopers

Wij werden door Annemarie in Broek op Langedijk fantastisch geholpen. Tijdens het uitzoeken van onze nieuwe badkamer zaten we midden in Corona. Geen prettige tijd met alle beperkingen. Toch kregen we het met alle geduld en hulp van Annemarie voor elkaar onze “droom”badkamer uit te zoeken en ondertussen is deze ook geplaatst. Annemarie werkt zeer nauwkeurig en heeft alles keurig op tijd besteld en laten bezorgen. Ook de nazorg is fantastisch. Bei alle vragen die wij nog hadden werden wij vriendelijk geholpen. Ik kan deze zaak alleen maar aanbevelen.

Kwaliteit en Professioneel

Fraaie en kwalitatief hoogstaande badkamerartikelen. Vriendelijke en deskundige bediening.

Fijne zaak! Super service! Aanrader!

Mooie zaak, groot assortiment en niet te vergeten behulpzame medewerkers en Top service.

goed advies en klant vriendelijk

er wordt goed naar je wensen geluisterd en geven ook goed advies. ik ben heel tevreden en zal v.d. Berg zeker aanbevelen bij familie en kennissen.

Geweldige winkel

Geweldige winkel met zeer kundige en vriendelijke mensen. Wij hadden nogal wat wensen maar het geduld was eindeloos. Zelfs toen we een aantal keren toch wat veranderingen wilde, bleef iedereen nog steeds even vriendelijk en geduldig. Denken ook erg goed mee

Eerlijk en betrouwbaar

Wij werden vriendelijk geholpen, hebben onze wensen kenbaar gemaakt en zijn daarin prima geslaagd. Snelle levering voor een betaalbare prijs. De badkamer is prachtig geworden. Onze droom is uitgekomen en wij bevelen van den Berg ook ten zeerste aan.

Goed advies en prettig geholpen

Aangezien wij zelf de badkamer gingen renoveren en we hadden een probleem werden prettig geholpen met uitleg

kwaliteitsmateriaal, kwaliteitsadvies. Alles volgens afspraak en op tijd geleverd. Hulde!!

Bijzonder prettig geholpen, afspraken keurig nagekomen. Goed advies, nette prijs. Het kan dus nog wel! Hulde!

Zeer goede service

Met onze ideeën en het meedenken van Annemarie hebben wij een prachtige badkamer kunnen realiseren. Dank aan Annemarie van van de Berg tegels en, Mike Wester (tegelzetter) en Erik Bizot (installatie techniek) 100 % service..

Top dienstverlening!

Ik ben heel goed geholpen. Er wordt met je meegedacht en goed advies gegeven. Ik ben heel erg tevreden!

Vakkundig advies

Vakkundig advies zonder dat er druk wordt uitgeoefend. Complete levering conform afspraak en vriendelijke behulpzame benadering

In één woord super.

Bij binnenkomst in de showroom. Zijn we door Henry prima geholpen en heeft ons goed advies gegeven. Het aanpassen van de offerte was ook geen probleem. Ook de ZZPer die hij ons aanraadde. was top. Bij montage van de badkamer bleek er nog een doos schroeven niet geleverd te zijn. Even bellen en ze werden onmiddellijk gebracht. Super service en Van den Berg is zeker aan te bevelen.

Top service!

Super geadviseerd en geholpen! Onwijs mooie badkamer geworden.

Geweldige en vriendelijke service

Het binnenwerk van onze kranen was zodanig gesleten dat de kraan lekte. Kreeg het zelf niet voor elkaar deze te vervangen. Van den Berg heeft een vakman ingeschakeld en het euvel was binnen een uurtje verholpen

Tevreden van begin tot eind

Na een rondje door de zaak, werden wij benaderd door Annemarie, die er even rustig voor ging zitten , een programma opstartte en al onze wensen met ons doornam, aanvullend suggesties en aanbevelingen deed en een uurtje of twee later hadden wij een beeld van onze badkamer, inclusief offerte. Wij hadden nog niet bij andere zaken gekeken, maar dit voelde zo goed dat wij dat ook niet nodig vonden. Aangezien wij geen handige mensen in onze omgeving kennen en ook geen ervaring hadden met klusbedrijven, hebben wij Annemarie contact laten leggen met Jeffrey Koelman en bij de eerste kennismaking voelde dit voor ons beide meteen goed. Wat heel fijn was, is dat deze man zo allround is, dat er niemand anders aan te pas kwam en een enorme “Pietje Precies”, alles moest kloppen en het resultaat is beter dan we ooit hadden kunnen dromen. Nu we de badkamer in gebruik genomen hebben, zijn we heel blij met de adviezen die we van Annemarie kregen over alle onderdelen die onze badkamer compleet gemaakt hebben.

Prachtig weer een mooi product in de badkamer

Nadat ik vorig jaar een bad meubel en spiegelkast had aangeschaft bij van den Berg nu ook maar een nieuwe douche cabine en verwarming aangekocht bij Van den Berg Badkamers. Zeer goed geholpen en uiteraard weer de perfecte service. Klasse allemaal dank. Vr Gr Erik Zandvliet

Goed geholpen.

Nieuwe badkamer uitgezocht, daarbij goed geholpen. Contact is goed.

Super goed geholpen en geslaagd!

Rustig kunnen rondkijken in de winkel. Een paar verschillende keuzes gemaakt. Tegels mee naar huis om in alle rust te bekijken. Tips met foto voor inspiratie van manier van plaatsen. Juiste kleur voeg uitgekozen bij de tegel. Binnen enkele weken waren de tegels binnen. Bij het ophalen werden ze zelfs in de auto getild. Topservice van begin tot eind!