SAM Online Marketing heeft voor ons vele prospect bij ons bedrijf via het internet binnengehaald. Sterke punten: Opvallend is de bezieling waarmee onze contactpersoon ons adviseert en helpt!
  • Eindresultaat

Wij hebben samengewerkt met SAM Online Marketing voor het ontwikkelen van een nieuwe webdesign, het genereren van meer bezoekers dmv zoekmachine optimalisatie. De samenwerking is heel doelgericht en prettig verlopen
  • Eindresultaat

Fijne start van een vruchtbare samenwerking. Sterke punten: vakkundig, snel.en duidelijk!
  • Bedrijfsnaam: Star Cooling

Zeer prettige samenwerking met SAM Online Marketing. Allereerst alleen ingeschakeld voor het ontwerpen van mijn website. Daarna hebben zij ook de online promotie hiervan voor hun rekening genomen. Wisten een onderwerp waar ik voorheen niks van snapte toch tastbaar te maken.
  • Eindresultaat

Begeleiding op maat. Van het opzetten van de online campagne tot aan de realisatie hiervan constant op de hoogte gehouden van de vorderingen. Zeer te spreken over de behaalde resultaten tot nu toe. Kijk uit naar de verdere samenwerking.
  • Eindresultaat

Zeer goed geholpen door SAM. Haal veel klanten uit de SEO campagne. Daarbij worden mijn vragen altijd goed en deskundig beantwoordt.
  • Eindresultaat

Al vanaf het begin valt de werkwijze op: effectief en doelgericht. Het idee van een nauwe samenwerking beviel ons wel, maar het is natuurlijk altijd afwachten. Uiteindelijk zijn we ontzettend blij dat we voor SAM hebben gekozen en kijken uit naar verdere plannen.
  • Eindresultaat

Uitstekende service. De opzet werd stapsgewijs uitgelegd en bij iedere stap konden we samen in gesprek gaan over de beste aanpak. Ook achteraf konden we nog terecht voor eventuele raad.
  • Eindresultaat

Een goede ervaring. Wij hebben door het snel reageren een mooi resultaat behaald. We werden van A tot Z van advies voorzien.
  • Eindresultaat

Vooral de communicatie beviel ons. We hadden een aantal vragen en die werden direct, of binnen een zeer korte tijd, beantwoord. Klasse!

Over SAM Online Marketing