Absolute aanrader!

Ik kan SAM Online Marketing ten zeerste aanbevelen aan iedere ondernemer die op zoek is naar betrouwbare, transparante en professionele online marketing bureau. Vanaf het begin voelde ik me begrepen en gehoord door dit SEO bureau. De specialisten namen de tijd om mijn bedrijf en doelstellingen te begrijpen. Sinds maart staat onze website live (adacar.nl). De website ziet er niet alleen mooi uit, maar het zorgt ook voor aanvragen! Daar blijft het niet bij. Binnen enkele maanden behaalden we fantastische resultaten dat ik zonder jullie expertise en ondersteuning niet had kunnen halen.

Bereikbaarheid en Resultaat!

Jarenlang zijn wij op zoek de juiste partij. Met SAM Online Marketing hebben wij de juiste partner. Zeer resultaat gericht, altijd bereikbaar en ze helpen ons met activiteiten waarvoor zij niet zijn ingehuurd. Ze doen er alles aan om de resultaten te behalen die zij hebben beloofd. Niets anders dan lof!!

Van b2b naar directe verkoop aan consumenten

In het verleden zeer succesvol samengewerkt met SAM Online Marketing. Voorheen verkocht ik mijn producten alleen b2b, maar zag ik mijzelf genoodzaakt ook online (en via mijn website) te gaan verkopen. SAM Online Marketing heeft mij geholpen en geadviseerd in dit traject. Ze hebben meegedacht over campagnes en hebben deze ook voor mij vormgegeven. Inmiddels kan ik 'op eigen benen' staan, maar ik zou ze van harte willen aanraden voor anderen!

Perfecte samenwerking en resultaatgericht!

Een fantastische ervaring vanaf het moment dat wij de samenwerking hebben ingezet. Vanaf dag 1 ben ik volledig ontzorgd. Een duidelijke werkwijze en plan van aanpak hebben er voor gezorgd dat we samen met elkaar top resultaten hebben behaald. Creatief en vooral resultaatgericht marketing team! Ze staan altijd voor je klaar, mijn complimenten en dank jullie wel.

Resultaat gericht en realistische doelstellingen!

Jarenlang heb ik verschillende bureaus ervaren. Helaas waren de ervaringen niet altijd even goed. Hoge bergen werden er belooft, maar weinig resultaat. Na een gesprek met Sasha was het voor mij vrij duidelijk dat SAM Online Marketing verstand van zaken heeft. Na 6 maanden had ik direct al resultaat en nu na 2 jaar zijn mijn posities exponentieel gestegen en alle doelen behaald. Ze bieden meer dan alleen SEO aan, ze zijn constant om je conversie te verhogen en proberen dat op diverse manieren te realiseren. Wil je resultaat? Dan is SAM Online Marketing een echte aanrader!

Steeds meer aanvragen!

Wat SEO niet kan doen! Ik dacht dat het niet zou werken, maar na een aantal maanden druppelden de aanvragen langzaam binnen. Inmiddels kan ik het bijna niet meer aan!

Eerlijk en vooral betrouwbaar

Sinds een jaar of wat werk ik samen met SAM voor mijn webshops. Een betrouwbare partner die durft te zeggen waar het op staat en zijn beloftes nakomt. Mooie resultaten en samen zullen we doorgroeien.

Fantastische ervaring met SAM

Enkele jaren geleden heeft SAM Online Marketing mijn beautyshop op de kaart gezet. Inmiddels doe ik wat anders, maar sinds ik weer in contact ben gekomen met Sasha, leek het mij de moeite waard om met terugwerkende kracht een review achter te laten.

Top samenwerking!

Fijn team en behalen resultaat!

Inmiddels werk ik al 4 jaar met veel plezier samen met SAM Online Marketing. Korte lijnen, duidelijkheid en vooral veel inzet om alles voor elkaar te krijgen. Hiervoor zat ik bij een ander partij en zij waren maar op een aantal zoekwoorden gefocust, terwijl SAM Online Marketing zich op zoveel mogelijk zoekwoorden concentreert om de kansen op slagen te vergroten. Super fijn team om mee samen te werken!

Topbedrijf met een meedenkend team

Als klein bedrijf begonnen met het zoeken naar een marketingbureau. Uiteindelijk bij SAM Online Marketing terecht gekomen en na een duurzame samenwerking kunnen uitbreiden dankzij de resultaten. Zij kwamen zelf met een nieuw plan om ook de marketing te laten meegroeien met het bedrijf!

Alle afspraken nagekomen!

Alle resultaten behaald! Ik ben zeer tevreden, we hadden 2 leads per maand maar inmiddels gemiddeld 23 leads per maand. SAM Online Marketing dank voor jullie inzet!

Webshop 10 jaar geleden gestart. In die 10 jaar zijn er heel veel zaken binnen Google veranderd waar ik absoluut geen verstand van had. Hierdoor waren wij echt in vindbaarheid gezakt. Echt geen idee hoe dit aan te pakken. Met SAM Online Marketing vanaf het eerste moment een goed contact, leuk jong team!. Deskundig advies gekregen. Er zijn direct duidelijke afspraken gemaakt en de daarin aangegeven doelstellingen zijn inmiddels ruim gehaald! Wij kregen iedere maand een rapportage toegestuurd met de behaalde resultaten. Zeer tevreden over Sam Online Marketing!

• Bedrijfsnaam: Jut & Juul Lifestyle for Kids

Top ervaring. Ik raad iedereen SAM Online Marketing aan.

• Bedrijfsnaam: Hillinga Consultancy BV

Communicatie was vanaf het begin duidelijk. De resultaten zijn behaald. Jonge marketeers met veel know-how.

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn behaald en de conversie is gestegen met 32%. Zeer tevreden!!!

• Eindresultaat

Bij SAM een website laten maken en op dit moment druk bezig met online marketing. Erg Tevreden!

• Eindresultaat

Korte lijnen, duidelijke communicatie. Ik mocht meehelpen met het versnellen van het proces voor mijn online marketing. Daar heb ik afgelopen 6 maanden vele uren aan bijgedragen. Het resultaat is behaald. Wij zijn nu halverwege het contract en ik ben zeer tevreden!

• Eindresultaat

De resultaten zijn behaald! Het was even spannend, maar SAM marketeers weten hoe zij hun doelen moeten behalen. Bedankt team SAM Online Marketing!

• Eindresultaat

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken. Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.

• Eindresultaat

Ruim 1 jaar geleden zijn wij de samenwerking aangegaan met SAM Online Marketing. Van websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie. Het is een enorm succes geworden! We zijn nog steeds bezig met nieuwe ontwikkelingen. Een echte aanrader.

• Eindresultaat

SAM online Marketing heeft onze verouderde site vernieuwd en een moderne uiterlijk gegeven. Met de juiste strategie en marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. Bij het begin had ik niet veel geduld, SEO kost eenmaal veel tijd voordat je hoog in Google komt, maar uiteindelijk is mijn geduld positief beloond.

• Eindresultaat

Alle afspraken zijn keurig nagekomen! De resultaten zijn naar wens behaalt. De communicatie was goed en duidelijk. SAM Online Marketing een echte aanrader voor de vindbaarheid van je website!