Dat was genieten ☺️! Iedere keer weer een feest!

Het eten was allemaal weer even smakelijk en gevarieerd. Lekker uit eten in je eigen huis. Een mooie afwisseling in deze Coronatijd. Én wie weet voor straks een mooie oplossing voor als je gasten thuis hebt. We kijken al weer uit naarhet volgende menu!

Zonder uren in de keuken te staan, toch een heel feestelijk en heerlijk Valentijnsdiner op tafel!

De binnenkomst bij t restaurant om het diner af te halen (in de hal)was dit keer minder gezellig dan de vorige keer. (In het restaurant zelf). Maar het vriendelijke personeel maakte t toch leuk! Evenals de leuke verpakking en de roos bij het diner. De inhoud was mooi verzorgd en leuk ingepakt met een heel duidelijke beschrijving mbt het klaarmaken van de gerechten. Het was zondermeer een echte verrassing! We hadden een echt... "uit eten gevoel". Kaarsjes aan, lekker glas Prosecco erbij... En dan het heerlijke diner..... Vooral ook de koude gerechtjes waren een verrassing op je tong. De vele smaakjes en de leuke opmaak maakten het plaatje compleet. We hebben ervan genoten!!!

Het valentijn - menu was een schot in de roos!

De gerechten waren van prima kwaliteit, de kleurmarkering van de verschillende gangen handig en de bereidingsinstructies duidelijk. Zeer geslaagd!

Top Valentijnsmenu!

Er is met veel zorg en aandacht aan het Valentjjnsmenu gewerkt. De gerechten waren makkelijk op te maken vlg de aanwijzingen en zonder uitzondering erg lekker. Zelfs de doos was extra versierd en leuk ingedeeld en boven op de doos een mooie gele roos. Voor ons een zeer geslaagde Valentijn.

Het was lekker!

Hadden het valentijnmenu besteld. Was goed geregeld en het is eenvoudig om het thuis verder af te maken/opwarmen. Is voor herhaling vatbaar!

G e w e l d i g !!

We hebben enorm genoten van de heerlijke gerechten, de (eenvoudige) bereiding, de speelse wijze van weergave van de instructies en het creatief opmaken van de borden. Het is een enorme aanrader om (in ons geval het valentijns diner) te bestellen!! Heerlijk thuis uit eten!

Lekker en leuk!

Gevarieerd, heel lekker en leuk om het zelf verder te bereiden. Duidelijke instructie en eenvoudig uit te voeren. Zelfs nog een playlist voor achtergrond muziek, leuk. Voor herhaling vatbaar, ook wanneer we weer meer gasten thuis mogen uitnodigen.

Heerlijk en goed geregeld

Wij hebben de sharing diner Valentijns diner besteld. We hebben heerlijk genoten van alle gerechten, zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk shared dinner voor thuis, aanrader!

Heerlijk Valentijnsdiner thuis, super (voor)bereid door La Casserole voor een goede prijs! In verband met Valentijnsdag hadden we een shared dinner besteld en dit is enorm goed bevallen! Alle onderdelen van een bepaald gerecht zijn gelabeld met kleurstickers met bij elke kleur een duidelijke uitleg hoe het gerecht opgediend kan worden. Het voorgerecht bestond uit 3 gerechtjes (zalm/roulade/tomatencompote&basilicum), een soep als tussengerecht, als hoofdgerecht hert en schol met coquilles en tot slot een hartvormig "taartje" met chocolade als nagerecht. Stuk voor stuk waren ze gemakkelijk thuis af te maken, mooi op te dienen en de smaak is heerlijk met een afwisseling van klassieke en verrassende smaakcombinaties! Het shared dinner van La Casserole is zeker een aanrader!

Uitstekend kwaliteit

Het was heel lekker en duidelijk uitgelegd . Haute cuisine in een huiselijke sfeer voor een betaalbare prijs

Was gewoon prima verzorgd en smakelijk!

Super Valentijns diner

7 gangen smullen. Alleen jammer van de Herte-sucade, een klein stukje herte-haas was meer op zijn plaats geweest (hoe klein het stukje ook zou zijn :) ) Voor de rest: alle top. SUPER

Goed en zeer uitgebreid

Goed en smaakvol en zeer uitgebreid.

OverHeerlijk

Alles duidelijk uitgelegd.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Alles prima geregeld. Eenvoudig online bestellen. Op de afgesproken tijd ophalen. De gerechten komen met kleurcodes, foto's en evt filmpjes (via QR-codes) en uitgebreide beschrijvingen. Eenvoudige stappen die ook voor de NIET-kok goed te doen zijn. Heel soms lijken kleuren wat op elkaar, maar als je even goed nadenkt, snap je toch wel wat bij elkaar hoort. De gerechten zijn geweldig van smaak en garnituur. Wij hebben enorm genoten!!

Overheerlijk

Sharend dining 4 gangenmenu zondagavond opgehaald voor Maandag. Wat was dit heerlijk. De deksels van gerechten waren in kleuren gedeeld zodat je kan zien wat bij wat hoort. Overheerlijk. We zijn goede eters maar hebben 1 hoofdgerecht gedeeld en de andere is voor de volgende dag ;) Dit is zeker voor herhaling, dikke pluim voor de koks.

Wat een smaken!!!!

Als hobbykok kook ik graag thuis. Maar wat een gedoe. Heel veel ingrediënten inkopen altijd te veel maken. Maar. Afgelopen weekend weer eens een thuismenu gehaald. Nu kon ik ipv koken al mijn inspiratie kwijt in het opmaken van de gerechten, hierbij geholpen door de bijgevoegde filmpjes op YouTube die, heel makkelijk via een QR code, op mijn tablet verschenen. Wat een gemak dus met de thuis menu’s van het Ketelhuis. Dus. Ook voor de hobbykok een aanrader. Ik geef deze sterwaardige menuknop een dikke 10

het was super lekker

we hebben een shared dining gehaald het was super een goede beschrijvng er bij gekregen en zo hebben we het restaurant in huis gehaald het is een aanbeveling wij gaan dat zeker meer doen zolang we niet uit kunnen eten

Wij hebben met kerst genoten van het heerlijke kerstdiner. Duidelijke uitleg, heerlijk eten en je hoeft zelf niet veel meer te doen als de borden opmaken en wat gerechten op te warmen. Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar! Ook de bij bestelde wijnen waren heerlijk! Een echte aanrader. Op en top thuis genieten van al het luxe en lekkere eten

Heerlijk!

Wij hebben gisteren genoten van een heerlijk Sharing Kerst Menu voor 4 personen. Goede uitleg voor het bereiden van de gerechten. Mooie producten en lekkere wijn. Ook een goed alternatief gekregen voor een vegetarisch hoofdgerecht voor één persoon. Voor herhaling vatbaar!

grandioos !

Afgelopen weekend hebben we mogen genieten van jullie heerlijke gerechten. Wat een feest, 4 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, en een nagerecht, allemaal even fantastisch van smaak, En uitgebreid toegelicht , hele handige links per gerecht, met een QR code naar videos met uitleg wij hebben werkelijk genoten, voor komend weekend direct weer besteld. Oh ja, en niet te vergeten, een heel mooi assortiment van wijnen, oa valpolicella, en primitivo, en boevendien met een zeer vriendelijk prijskaartje, Complimenten !

Sharing dinner afhalen op het Ketelhuis

Wij hebben af gelopen week een mailing ontvangen van la caserole met daarin een aantrekkelijke aanbieding. NL een af te halen 4 gangen sharing dinner. De prijs was 25 pp en zeker voor wat er belooft was een zeer scherpe prijs. Het menu bestond uit tonijn, kalfsvlees en nog veel meer. Alles was keurig omschreven en met video’s uitgelegd. De gerechten waren al zo ver voorbereid dat wij thuis Eigenlijk in een paar stappen een ster-waardig menu op tafel konden zetten. Chapeau chapeau! Dus vandaar een dikke 10!

Super fijne plek en locatie voor een samenzijn

Na een uitvaart samen met familie een lunch nuttigen dan is het Ketelhuis een super mooie locatie. Keuze arrangementen genoeg en heel prettig personeel. Heel fijn geregeld zeker ook snel omdat t op korte termijn was. Voor een bruiloft diner of receptie of ander feestje super locatie.

Professioneel met kwaliteit

Goedemorgen, Organisatie van een 21 diner binnen een week geregeld. Lokatie Ketelhuis perfecte lokatie. Ruimte voor eigen inbreng en aankleding. Duidelijke afspraak met mail bevestiging. Professionele en vriendelijke verzorging van de gehele avond Stefan bedankt

Een geweldig pop-up restaurant!!

Wij hebben met ons gezin vorige week genoten van een heerlijk verzorgde bbq op een erg mooi kasteel. De gerechten werden in drie gangen geserveerd en voorzien van super verse ingrediënten. Lekkere salades en frisse sauzen. Onder mijn gasten was iemand die geen vlees en vis at. Ook die werd super verwend met een talrijke verzameling aan groente gerechten van dr grill. Tel daarbij op de vriendelijke bediening. Dan geef ik een dikke 10!!

Bedrijfsweg 7 5683CM Best