Mega goed verzorgd!

Super uitgebreid, alles was vers en het was ontzettend lekker!

In een woord Fantastisch,

Ook deze keer hebben wij en onze gasten genoten van het heerlijke menu. Met name de zalm was voortreffelijk. Mag van ons vaker in het menu voorkomen.

helemaal top!

Erg lekkere gerechtjes die er met de bijgeleverde garnering ook nog eens leuk uitzien. Thuis even afmaken is zo gebeurd.

Goed verzorgd!

Duidelijk met kleurcoderingen en een stappenplan. Het is niet moeilijk en erg lekker.

Heerlijk

Voor mijn ouders een driegangen menu besteld voor hun 63 jarige trouwdag. Met de duidelijke uitleg er bij lukte het hen prima de maaltijd te serveren. En ze hebben er van genoten! Ze vonden alles verrukkelijk! Mijn moeder( 86) heeft zelfs de Spotify playlist gebruikt. Het was een succes.

Gewoon heerlijk

Al een paar keer het sharing dinner exclusive besteld. Duidelijke beschrijving, zelfs met filmpjes erbij, heerlijke en gevarieerde gerechten die makkelijk te bereiden zijn. En bovendien een leuke romantische playlist via Spotify voor achtergrond muziek. Lichtjes uit, kaarsjes aan en super romantisch dineren.

De menu's waren erg lekker

De menu's waren erg lekker, snel te bereiden/samen te stellen en hele fijne duidelijke instructies....!

Wat een fijne verrassingen worden er steeds gereserveerd.

Super; hoge kwaliteit en dat voor zo een aangename prijs. Met de bijgesloten beschrijvingen is het opmaken van de borden kinderspel en zien deze er top uit.

Heerlijke gerechten en voor een eenvoudige thuiskok goed te doen!!

Al meerdere keren genoten van de menu's van La Casserole. Er worden uitgebreide beschrijvingen bijgeleverd ivm het opwarmen van het hoofdgerecht en zelfs hoe de borden op te maken. Geweldig! en wederom voor herhaling vatbaar!!

Super genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole

Tweede Paasdag met ons gezin genoten van een heerlijk shared diner van La Casserole. Super goed verzorgd, duidelijke omschrijving en filmpjes, waardoor we met slechts geringe handelingen steeds weer een heerlijk gerecht op tafel konden zetten. Echt een aanrader. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar!

voortreffelijk

de formule met een stuk zelfwerkzaamheid zorgt voor een gezellige avond. De druk om evt snelheid te maken is er niet. Al met al een viergangendiner om van te genieten.

Wéér een heerlijk menu

Ook deze keer was het shared dining menu weer voortreffelijk! Heel makkelijk en met duidelijke instructies. Voor ons is la Casserole/Het Ketelhuis dè topper voor betaalbaar thuis uiteten.

Heerlijk eten, echt een leuke ervaring!

Wat goed geregeld. Goede uitleg, video erbij, heerlijk diner en zelfs een muziekje erbij! Het is echt leuk om zelf een chef-kok na te doen, een aanrader!

Heerlijk

Mooi menu en duidelijke beschrijving om de gerechten te maken. Zelfs met allergie werd goed rekening gehouden door een ander toetje te leveren. Kleine tip om dan ook aan te geven wat het voor toetje is. Alles was stuk voor stuk even lekker met goede smaak combinaties.

Heerlijk thuis kokerellen zonder stress

Thuis uit eten, duidelijke instructies en smaakvolle gerechten. Makkelijk te bereiden.

Wederom heerlijk gegeten,kan niet wachten tot het volgende menu

Heerlijk gegeten met zijn tweetjes Op naar het volgende menu

Heerlijk 3-gangen diner afgehaald en goede service

Wij hadden voor de tweede keer een 3-gangen sharing diner opgehaald waar -ditkeer- helaas iets mee was misgegaan. Na een kort e-mailtje hierover werd telefonisch contact opgenomen en werd het meer dan goedgemaakt via een nieuw gratis op te halen hoofdgerecht. Dus, naast lekker eten ook perfecte service!

Verrukkelijk!

Het vega menu was echt heerlijk. Goede smaken komen samen. Echt een smaaksensatie!

Geweldig en goed georganiseerd

We hebben wederom genoten van ons diner voor 2 personen. De gerechten zijn onderverdeeld in kleuren, zodat je met de duidelijke aanwijzingen die worden meegegeven een fantastisch diner op tafel zet. Het was in een woord geweldig en zeker weer voor herhaling vatbaar!

Wij hebben het shared dining 4-gangenmenu afgehaald voor 6 personen. Het was ontzettend leuk, goed verzorgd en heerlijk. Een hele leuke ervaring!! Ik zal het iedereen aanbevelen.

Voortreffelijk!

Voor de tweede keer afgehaald! Wat een zalige gerechten en makkelijk voor te bereiden. Heel goede prijs/ kwaliteit verhouding. Dé grote verrassing voor regio Eindhoven!

Overheerlijk! Aanrader

Geweldig genoten van een overheerlijk 4 gangen diner thuis. Super makkelijk te maken en heel handig een beschrijving met qr code met filmpje hoe je het mooi kan opmaken. Ook heel leuk een spotify playlist erbij met hele leuke muziek. Was subliem en een hele nette prijs. Aanrader!

Heerlijke borrelbox. We hebben genoten van al het lekkers.

Er is geen woord teveel gezegd als ik zeg dat we met viertjes fantastisch heerlijk gegeten hebben. Verschillende verse groenten, met allerlei tapas hapjes en passende sausjes en kruidenboters. Van vis en vlees tot vegetarisch. Ze roepen wel eens, eten verbindt mensen en vooral als het lekker is. En de prijs verhouding en kwaliteit was zeer positief en overtuigend. Wij en onze vrienden gaan er zeker nogmaals gebruik van maken.

Goede kwaliteit, ruime hoeveelheden, gebruiksvriendelijk aangeleverd.

Voor de 2e keer Shared Dining besteld, en wederom was het uitstekend. Lekkere vis, vlees en Vega gerechtjes, goed klaargemaakt, ruime hoeveelheden, goed en overzichtelijk verpakt en eenvoudig te bereiden en serveren. En last but nog least prima prijs-kwaliteitsverhouding!

Top restaurant ervaring thuis !

Lekker thuis gegeten met een shared diner afhaalmenu . Alles op hoog niveau en ruim voldoende . Met behulp van de beschrijving en de filmpjes zijn de bereiding en een mooie presentatie op het bord een fluitje van een cent.