Snelle en zorgvuldige service en bezorging.

Goede communicatie via e-mail

Heel veel service. Top

• Assortiment

zeer prettig, meedenkend, van niveau

• Assortiment

Het contact met Petra is geweldig. Altijd snel met reageren op een vraag en bereid mee te denken. De levering is heel goed verzorgd waarbij ik zeer aangenaam verrast was door de schuimdeeltjes in de doos welke extra bescherming bieden aan je aankoop. Ik geef een wel verdiende 9, en kan een ieder Woudenberg dranken aanbevelen. Zelf heb ik nog lang mijn laatse bestelling niet geplaatst en hoop nog vele mooie flessen te mogen ontvangen. Tot mijn spijt heb ik nog geen bezoek gebracht aan de winkel,maar dat zal zeker veranderen. Groet peter twn hove

• Assortiment

Wederom een perfecte bestelling van jullie. Dank je wel

• Assortiment N.v.t.

snelle en goede afhandeling!! veel keuze

• Assortiment

goed whisky event. met online bestelling enige communicatieproblemen. Ik had vooraf betaald en zou het ophalen. In de winkel zou ik nog een keer moeten betalen en ook werd de beloofde teruggave van 3 euro verpakking vergeten. Kan gebeuren.

• Assortiment

Geweldig bedrijf. Eigenaar zeer gepassioneerd. Doen er alles aan om een behaalde whisky te leveren Kanjers 🥃🥃🥃🥃

Snel en correcte levering

• Assortiment

Super snelle service. Whisky glazen besteld, volgende dag geleverd! Fijn contact gehad met Mark Giezen, sympathieke en betrokken medewerker. Ook mooie whiskys voor betaalbare prijzen en ook nog een ruime keuze.

• Assortiment

Via Facebook kwam de aanbieding voorbij van The Ultimate Tamdhu en op mijn reactie kwam snel een antwoord hoe te bestellen. Keurig snelle service en prima klantcontact alsmede de verzending.

• Assortiment

Zoals ik al schreef op Facebook, mooie zaak, fijne ontvangst met kopje thee, uitgebreid assortiment met leuke bijzondere flessen. Moeite van het omrijden waard!

• Assortiment

De maandelijkse brochure biedt een interessant en gevarieerd aanbod van goede wijnen tegen een betaalbare prijs. De thuis-bezorging werkt ook prima

• Assortiment

Je bent welkom, krijgt prettig advies, top.

• Assortiment

Dè specialisten in Wageningen en omgeving voor wijn en whiskey

• Assortiment

Aangetrokken door speciale aanbieding, eerste koop en kennismaking

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fles Ardbeg 21 besteld welke vlot is opgestuurd. Uitwendige verpakking is prima, maar fles rolt in de doos waardoor doos van binnen uit beschadigd is (deuken). Gereclameerd dat fles laag gevuld is: ik heb 23 andere flessen in de kast die allemaal 3cm hoger gevuld zijn. Dat zal bij jullie in de winkel niet anders zijn. Ik begrijp dat ik de fles terug mag sturen, maar dan kom ik nooit meer aan een andere. Jammer. Communicatie is vlot en accuraat. Uitkomst is teleurstellend.

2 sterren: slechter dan verwacht

Prima levering, alleen geen communicatie over de levering

• Assortiment N.v.t.

Ik kom eigenlijk alleen voor whisky. De prijzen bij release zijn denk ik vaak vastgesteld want ook andere slijters hanteren ruwweg dezelfde prijs. Oudere duurdere whisky's zijn in mijn visie te hoog geprijsd waar soms voor 'n fles die nog vrij eenvoudig te vinden is voor enkele honderden euro's hoger geprijd staat in de winkel. Nu snap ik dat retail altijd duurder is dan het verzamelaars circuit, maar bv Ardbeg Twenty One is zonder veel moeite te vinden voor rond de €400, in jullie winkel staat deze op €750! Het personeel heeft kennis van zaken. Met vriendelijke groet, Danny Samson

Junusstraat 57

6701 AX Wageningen