Niet klantgericht nu wel opgelost

Op 7 december een energielabel aangevraagd. Beoordeeld op 18 december. Nog de extra gevraagde informatie toegevoegd op 19 december, maar na een aantal mails tot op de dag van vandaag (28 januari) geen reactie mogen ontvangen. Was bekend dat het langer ging duren, maar meer dan een maand is erg overdreven. Weet dat je van een gratis service niet veel kan verwachten, maar dit is absurd! Update 9 februari: Na deze beoordeling binnen 2 uur reactie met een definitief energielabel. Jammer dat het op deze manier moet. Ben zelf helemaal niet van een bedrijf negatief te beoordelen, maar het was de enige mogelijkheid om met dit bedrijf te communiceren.. Verder geen enkele reactie gekregen op mijn mails.

correcte afhandeling energielabel

- aanvraag medio december ingediend waarbij al de waarschuwing was vermeld dat afhandeling langer kon gaan duren - vanwege mogelijke verkoop werd in februari gevraagd om afhandeling te bespoedigen: binnen 1 dag volledig en correct door ImmoCert afgehandeld. Prima gratis service !

Correct en snelle afhandeling en reactie.

Met plannen voor verkoop rond Kerst 2020 nog snel een aanvraag gedaan voor gratis beoordeling. Uiteraard verwachtte ik niet dat ik binnen een paar dagen iets kon verwachten aangezien ik niet de enige was die nog van de oude werkwijze wilde profiteren. Toen het me toch te lang stil bleef, heb ik gemaild. Misschien was er iets misgegaan met mijn aanvraag. Dezelfde dag nog kreeg ik een reactie en was mijn aanvraag beoordeeld. Helemaal goed!

Op verzoek direct geleverd!

Na mijn oorspronkelijke aanvraag bleef het lange tijd stil. Niet zo vreemd, want er worden geen(!) kosten berekend en dus was de belangstelling logischerwijs overweldigend. Desondanks kreeg ik, toen mijn huis in de verkoop ging en na daarom vriendelijk verzocht te hebben per mail, binnen 24 uur mijn definitieve energielabel toegestuurd. Een uitstekende service, wat mij betreft!

Naar tevredenheid afgehandeld.

Met het aanvragen van het Energielabel van mijn woning eind 2020 was het duidelijk dat ik niet de enige zou zijn. Dit werd keurig gecommuniceerd. Alle mails zijn beantwoord met de uitleg voor e vertraging. Het Energielabel is na mijn laatste mail onmiddellijk toegestuurd. Alle begrip voor de vertraging. En complimenten voor afhandelen van mijn Energielabel. Succes met de afhandeling van de vele aanvragen. Met vr gr.

Ze doen wat ze moeten doen

Ze doen wat ze moeten doen

Het duurde een tijd...

... maar uiteindelijk hebben we het label toch ontvangen. Hartelijk dank!

Mijn ervaring met ImmoCert is goed.

Na de aanvraag van een gratis label kreeg ik een bevestiging en een code om mijn email te controleren. Ik wist dat het druk was met het aanvragen en heb rustig afgewacht. Op zekere moment begon het dringend te worden, na een berichtje van mij, is er direct gereageerd, waarvoor mijn hartelijke dank.

Gratis energielabel, maar toch goede communicatie

Door de grote hoeveelheid aanvragen duurde de verwerking langer, maar op het moment dat ik het label echt nodig had was één mailtje voldoende, en dezelfde dag heb ik het label ontvangen. Uitstekende service dus.

Mijn ervaring is een afwachtende.

Mijn ervaring is een afwachtende daar ik voor onze woning op 23-12-2020 een definitief energie label aangevraagd heb en op 25-01-2021 een mail gestuurd heb en tot op heden niets van u vernomen heb. Ik begrijp dat de wacht tijd wat op gelopen is daar u het geheel gratis doet. Ik hoop dat het energie label binnen kort toch nog verstrekt wordt aan ons.

Niet klantgericht

Op 24-12-2020 twee energie labels aangevraagd. Hierover tot op heden geen reactie mogen ontvangen alleen de bevestigingsmail met dossier nummer. Op 14-0-2021 wederom hierover gemaild en de urgentie van de aanvraag aangegeven. Geen reactie ontvangen. Absoluut geen klantgericht bedrijf waarbij deze hiermee geen teken afgeeft van betrouwbaarheid. Dezelfde dag na deze review is het gelijk opgepakt en zijn de energielabels binnen. Dank voor het snelle oppakken.

Geachte mevrouw Wieringa, Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U heeft net als duizenden andere Nederlanders kort voor de kerstdagen voor twee woningen de gratis energielabels aangevraagd. Bij de bevestiging hebben we aangegeven dat u prioriteiten per email kunt doorgeven. Gisteren heeft u ons drie berichten gestuurd met het verzoek om voor 18 januari terugkoppeling te geven. Vandaag (15 januari) hebben we beide aanvragen behandeld. Omdat we duizenden aanvragen moeten behandelen, kan het zijn dat er niet binnen enkele uren op emails wordt gereageerd. Als we dit beeld wel hadden geschetst, moeten wij ons hiervoor excuseren. Ondertussen wensen we u veel succes met de verkoop. Aan de daarbij behorende energielabels zal het wat ons betreft niet liggen.

duurde wat langer maar dat was te verwachten met een gratis label

op 21 december aanvraag gedaan, na 1 maand nog niks ontvangen. heb bij de aanvraag ook niet aangegeven dat er haast bij was. (was er ook niet op dat moment) Nu gaat ons huis onverwacht volgende maand in de verkoop, Immocert deze week gemaild met de mededeling dat ons huis in de verkoop gaat en na enkele dagen ontving ik vanochtend het energielabel. Top geregeld!

Toch nog gelukt

Begin december de aanvraag gedaan. We wisten dat het vanwege de drukte langer dan gebruikelijk zou duren. Inmiddels zaten we ver in januari en nog geen certificaat. Op 13 januari een mail gestuurd en gevraagd naar de stand van zaken, echter een reactie bleef uit. Na een negatieve beoordeling op deze site, had ik echter binnen 3 uur een certificaat en een auto-reply op mijn eerdere e-mail in mijn inbox. Het kan dus toch wel!! Daarom mijn eerste onvoldoende score nu uiteindelijk omgezet in een voldoende. Echter, had het naar mijn idee toch makkelijker gekund.

Label gekregen

Ik begrijp dat het erg druk is en dat het gratis is dus kun je er niet teveel van verwachten. Laat dan in ieder geval iets van je horen, bijv. dat het enkele maanden duurt. Nu krijg ik geen enkele reactie- waarschijnlijk ook geen Energielabel meer. Toch nog het Energielabel mogen ontvangen na 2 maanden. Omdat het een gratis service is heb ik de review omgezet naar een ruim voldoende (7). Als nu nog de communicatie verbetert krijgen ze een 9 of 10 Bedankt in ieder geval voor het gratis verstrekken van het Energielabel- daar krijg ik toch weer een gevoel van.

Gratis, maar lange wachtijd

17-12 een aanvraag gedaan, wist dat het langer ging duren. Daarna niets meer vernomen. En ja, ik weet dat het gratis is, en het een beetje oneerbiedig is, te klagen over een gratis service. Na een ietwat negatieve beoordeling, mijn label daags erna reeds ontvangen. Het was verstandig geweest wanneer U alle aanvragers, en dat zullen er best veel geweest zijn, even een groepsmail gestuurd had, dat het wegens drukte langer duurt, maar dat het er aan komt Nu was het even de vraag of de aanvraag naar U doorgezet was. In ieder geval is het geregeld, waarvoor dank.

Geachte heer Veenstra, Helaas hebben we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. U heeft ons op donderdagmiddag een bericht gestuurd, waarin u aangeeft dat u er bekend mee bent dat we erg druk zijn. We willen graag iedereen "gehoor" geven, maar dat lukt niet altijd binnen 1 werkdag. U heeft binnen 3 werkdagen na uw bericht het energielabel wel ontvangen.

Geen response op aanvraag 2020-12-09

Behalve een bevestigingsmail gelijk na de aanvraag nooit meer iets gehoord. Bellen is ook zinloos want daar val je na je keuze in een zwart gat.

erg slecht!!

Ik heb begin december mijn energielabel aangevraagd maar sindsdien geen enkele reactie meer gehad. Telefonisch is dit bedrijf absoluut niet bereikbaar. Er wordt ook niet gereageerd op email verzoeken. Ik raad dit bedrijf ten zeerste af!

Geachte heer Bergsma, Wat vervelend dat u ontevreden bent over de duur van afhandeling van uw energielabel. U heeft op 6 december net als duizenden andere Nederlanders een gratis energielabel aangevraagd en ons op 22 december gevraagd wat de status van de aanvraag was. Daarop hebben we u op 23 december laten weten dat uw aanvraag in behandeling is en we prioriteit geven aan de aanvragen waarbij vanwege verkoop een strikte deadline geldt. Daarbij is genoemd dat u uw deadline ook kenbaar kon maken, zodat we hiermee rekening kunnen houden. Onze reactie is verzonden naar het emailadres waarmee u de aanvraag heeft gedaan. Dat is een ander adres dan waarmee u op deze reviewsite bent ingelogd, dus dat is mogelijk de oorzaak van de verwarring. Dat wij niet reageren is echter niet juist. Bovendien heeft u het gratis energielabel inmiddels ontvangen op het bij ons bekende emailadres. woningen die werkelijk worden verkoeen

geen reactie gekregen

op 9-11-2020 heb ik een energielabel aangevraagd, daarna nooit meer iets gehoord. ook na het sturen van enkele mails geen enkele reactie ontvangen.

Geachte heer, mevrouw de Maertelaere, Het spijt ons zeer dat we u niet binnen afzienbare tijd uw gratis energielabel hebben kunnen bezorgen. U heeft ons vandaag om 15:04 verzocht aan te geven wanneer u het energielabel kan verwachten. Naar aanleiding daarvan hebben wij direct uw aanvraag afgehandeld. Ondertussen heeft u om 15:10 het formulier op deze website opgezocht en ingevuld. We hechten waarde aan een correcte weergave van feiten. Daarom noemen we in de bevestiging van een aanvraag dat de verwerking van een gratis energielabel langer dan een week op zich laat wachten, maar dat we graag rekening houden met prioriteiten. Zo hebben we u naar aanleiding van uw bericht direct van een energielabel voorzien.

Nog steeds geen antwoord

Ik heb 5-12-2020 aangevraagd en nog niks gehoord. Snap dat het druk is maar toch. Hoop dat het snel geregeld wordt.

Geachte heer van Ennink, Het spijt ons dat u langer op uw gratis energielabel moet wachten dan u had verwacht. We willen uw aanvraag graag snel behandelen. We kunnen in het systeem van energielabels echter niet zoeken op naam. Als u daarom het betreffende adres wilt doorgeven, zullen we het direct voor u afhandelen.

Anders dan ik had gehoopt.

Begin december mijn energielabel aangevraagd.Het zou enkele dagen duren, wat voor mij geen probleem is . De enkele dagen zijn nu enkele weken,en ik heb <helaas< nog niets vernomen.En ik denk dat ik niet de enigste ben.

Nog steeds niet ontvangen

Begin december mijn energielabel aangevraagd. Er werd duidelijk aangegeven dat het ongeveer een week zou kunnen duren. Dat was wat mij betreft geen probleem, maar we zijn inmiddels bijna 4 weken verder en ik heb nog steeds geen bericht. Ik lees hieronder dat meer mensen tegen dit probleem aan zijn gelopen en na een bericht hier snel geholpen werden. Ik hoop dat dit ook voor mij geldt.

Geen aanrader

Het kost niks, maar je krijgt ook niks! 19-11 aanvraag ingediend, vandaag, 31-12, nog altijd niets vernomen, zelfs niet na herhaalde mail- en telefonische contactpogingen.

Helaas nog geen label ontvangen

Op 8 december mijn label aangevraagd. Geen probleem dat het wat langer duurt, echter nooit meer iets gehoord. Nu blijkt dat ik niet de enige ben en dat een negatieve recensie wonderen doet.....jammer. Hopelijk ontvang ik.mijn label op zeer korte termijn! Na plaatsen van mijn recensie ontvang ik mijn label inderdaad binnen 30 minuten. Heeft u snel uw label nodig blijkt dit dus de aanpak.

Gratis maar Duurt lang

Ik heb 10 november een aanvraag gedaan. Er was redelijk snel een aanvulling gevraagt. Ik een offerte van mijn zonnepanelen bij geleverd en gezecht dat deze er echt kwamen. Maar deze is niet door gevoerd, we een label gekregen maar helaas dus zonder de zonnepanelen. Nu heb ik een factuur gekregen en 18 december door gestuurd en wacht op andwood. Hopelijk geregeld voor 2021. Wel mag ik zeggen dat ze het gratis doen.

Het is bij het vereenvoudigd energielabel de bedoeling dat u zelf de juiste aangifte doet en de juiste bijlagen aan uw aangifte toevoegt. Wij kunnen deze alleen controleren, maar niet wijzigen. Naar aanleiding van uw mail met de facturen voor zonnepanelen heeft u onze reactie met instructies per mail ontvangen. Blijkbaar hebben uw review en ons bericht elkaar gekruist. U heeft tot 23:59 op 31 december 2020 de gelegenheid om de procedure opnieuw te doorlopen. Wij hebben dan tot 1 april 2021 de gelegenheid om uw aanvraag af te wikkelen.

Immocert reageert pas als je een slechte beoordeling achterlaat.

14 december heb ik mijn energielabel aangevraagd. Ik heb alleen een bevestiging gekregen dat immocert mijn aanvraag heeft ontvangen. Na een week gemaild met de vraag hoe het ermee staat. Geen reactie. Gebeld en gegevens ingesproken. Geen reactie. Vandaag nogmaals gebeld en proberen iemand van immocert te spreken. Deze optie werkt niet. Nogmaals mijn gegevens ingesproken. En ik wil echt graag voor 31 december mijn energielabel. Dus graag REAGEREN! Dat hebben ze nu gedaan, binnen een paar minuten. Immocert komt pas in actie als hier een slechte beoordeling staat. Ik vind dat geen manier van doen. Ik heb helemaal voor niks weken in de rats gezeten of immocert nu wel of niet voor het energielabel gaat zorgen.

Geachte mevrouw Nelissen, Het spijt ons zeer dat de afhandeling van uw aanvraag langer heeft geduurd dan u verwachtte. In de periode rond de kerstdagen zijn wij echter niet in staat geweest om binnen enkele dagen u terug te contacten. In uw mail van 14 december gaf u al aan dat uw aanvraag elders niet werd behandeld. ImmoCert doet dat wel. Inmiddels heeft u uw energielabel dan ook ontvangen. Met betrekking tot de snelheid van handelen wordt bij de aanvraag al bevestigd dat de verwerkingstijd langer is dan gemiddeld. Er worden in de laatste weken van het jaar duizenden aanvragen gedaan. Deze kunnen we niet allemaal binnen enkele dagen afhandelen. Wel vermelden we dat als men haast heeft met het energielabel, men dat kenbaar kan maken. In dat geval geven we een aanvraag de nodige prioriteit. Dat is bij u ook gebeurd. U heeft -zoals u wenste- voor 31 december uw energielabel ontvangen voor 0 euro. Beter kunnen we u niet van dienst zijn.

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EP-adviseurs in heel Nederland.