Gedaan wat ze moesten doen

Het energielabel kwam wel laat na mijn aanvraag binnen maar gezien de drukte rondom dit onderwerp neem ik ze dat absoluut niet kwalijk. Toen ik namelijk vroeg om er vaart achter te zetten had ik het binnen 2 dagen in huis.

Geen respons op aanvraag label

Net als de overige reacties wacht ik sinds december op het energielabel. Ook ik heb een reminder gestuurd eind januari maar tot op heden geen reactie gehad. Ben benieuwd of we ons energielabel nog ooit krijgen

Goede gratis service beoordeling energielabel

Doordat ik al verwachtte dat er veel last-minute aanvragen waren voor deze dienst heb ik rustig afgewacht. Na één e-mail of mijn aanvraag goed ontvangen was, is mijn aanvraag ook direct afgehandeld. Goede service!

Goed en gratis

Een gratis service en klantvriendelijke opstelling. Zowel de manier van aanvragen als ook het mailverkeer verliep erg soepel. Vanwege de grote belangstelling duurde het langer dan vooraf beloofd, maar na een vraag per mail over de status werd het binnen een dag afgehandeld. Alle lof voor deze gratis service in een hectische tijd .

Prima geregeld

Ik heb pas 31 januari de aanvraag ingediend. Ondanks de drukte is alles keurig geregeld. Zoals verwacht (omdat heel veel mensen dit nog geregeld wilden hebben) heb ik geen eisen gesteld v.w.b. de tijd, maar dat was wanneer dat nodig zou zijn geweest ook geen probleem.

Professioneel en goed

De aangegeven wachttijd is in eerste instantie niet gehaald. De belofte dat als je een mail zou sturen met het verzoek om de aanvraag snel in behandeling te nemen is wel nagekomen. Uiteindelijk is mijn aanvraag accuraat en professioneel afgehandeld en daar waren geen kosten aan verbonden. Ik ben zeer tevreden.

Spoed verzocht en onmiddellijk gekregen

Voor de verkoop van ons huis werd plotseling met spoed afhandeling van ons verzoek om een definitief label noodzakelijk. Één mailtje was voldoende om het de volgende dag te ontvangen.

Goede ervaring

30-12-2020 heb ik nog op de valreep een certificaat voor mijn woning aangevraagd. Vorige week een mail gestuurd, omdat ik nog niets gehoord had. Vandaag de mail ontvangen dat het enorm druk is, maar dat mijn aanvraag is afgehandeld en certificaat heb ik in de mail ontvangen. Goed geregeld!

Afwikkeling: goed en gratis

Dor de toeloop van eind 2020 duurde het even voordat ik een reactie kreeg. Over de uiteindelijke toekenning ben ik zeer tevreden.

Klantvriendelijk, en snelle reactie bij vragen.

Zoals begrijpelijk bij de stormloop richting eind 2020 is de verwerkingstijd opgelopen. Echter alle begrip voor en bij contact voor de status is het super snel opgepakt en geregeld. Zeker aan te raden als bedrijf.

Geen reactie

Begin december een energielabel aangevraagd. Daarna weken niets gehoord. Uiteindelijk zelf maar even gebeld; toen bleek dat er iets onjuist was. Dit heb ik hetzelfde moment nog aangepast in de aanvraag. Nu dus alweer ruim anderhalve maand radiostilte van Immocert. Heb nog een keer gemaild, maar dan krijg je inmiddels een standaard reply terug dat het druk is. De vermelde responsetijd van 'meer dan een week' wordt dan ook ruimschoots waargemaakt...

prima ervaring

was natuurlijk aan het einde van 2020 een hausse aan aanvragen maar duidelijk werd aangegeven dat het iets langer ging duren, doch bij haast even een mailtje en dan kreeg je alsnog de beoordeling van het energielabel. bedankt voor de duidelijke communicatie en afwerking

Energielabel voor woning ontvangen

In verband met de grote aanvraag duurde het wat langer voordat wij het energielabel hebben ontvangen, maar omdat wij het niet nodig hebben ivm de verkoop van het huis was het geen probleem. Bedankt voor de mooie service.

Keurig rapport afgeleverd

Prima ervaring en keurig rapport. Door de vele aanvragen duurde het aanvankelijk wat langer, maar na een mailtje werd er direct actie ondernomen en had ik snel het rapport binnen. Keurig afgehandeld. Hartelijk dank.

Uitstekend.

Zoals heel veel mensen hebben ook wij in de laatste week van 2020 een energielabel aangevraagd. De beoordeling liet logischerwijs op zich wachten. Na de verkoop van ons huis werd een definitief label een vereiste. Na een e-mail werd er binnen een aantal uur een een beoordeling gedaan en werd in een persoonlijke e-mail een uitleg en verklaring gegeven. Alle begrip voor de situatie en vooral complimenten voor de afhandeling van ons verzoek.

Alle begrip voor de drukte!

Na één mailtje dezelfde dag nog een reactie met verontschuldigen vanwege de vele aanvragen. Ik had niet anders verwacht, dat het door de drukte langer zou duren. Fijne manier van communiceren!

Energielabel omgezet naar definitief, tevreden!

In December een aan aanvraag gedaan om het energielabel van mijn woning om te zetten naar definitief. Na een tijd niks gehoord te hebben een mail gestuurd om te vragen hoe het ervoor stond. Hier kreeg ik dezelfde dag nog reactie op, vanwege de wijzigingen nvt energielabels waren er veel aanvragen en dus langere wachttijden. Na mijn mail is hij dezelfde dag nog beoordeeld en definitief gemaakt!

Super service

Eind december een aanvraag voor Energielabel geplaatst. Vakkundig geholpen en certificaat werd snel uitgegeven. Hartelijk bedankt

Traag en geen communicatie

Oorspronkelijke beoordeling (zie beneden) aangepast door beoordeler zelf: De dag nadat ik deze beoordeling plaatste kreeg ik ineens bericht en was mijn aanvraag behandeld (let wel: afgekeurd op 1 punt). Na aanvullende informatie te hebben ingediend werd de beoordeling afgerond en werd het voorlopige label omgezet in een definitief. Plus een verzoek de beoordeling aan te passen. Welnu, bij deze omgezet naar een 6-. ========================= Aanvraag gedaan op 18 Oktober 2020, tot op heden (07 Feb 2021) nog niks gehoord. "Binnen enkele dagen" staat er nog steeds op de website. Ik werd al gewaarschuwd dat het "... wat langer" kon gaan duren. Gaan de betalende aanvragen soms nu voor ? Erg jammer. Vindt dit een beetje absurd. Vooral als je leest van anderen die het later hebben aangevraagd en inmiddels wel hebben gekregen. Ik weet dat het een gratis service is (was) maar toch. Neem aan dat ik het ooit nog wel krijg ???

de label energie organisatie is niet bepaald klantvriendelijk

ik wacht al sinds 17 december op bericht via de maill

Geachte heer Mulder, Wij vinden het net als u erg vervelend dat het afhandelen van de energielabels langer duurt dan verwacht. We zijn aan het einde van het jaar overstelpt met aanvragen. In de bevestiging die u heeft ontvangen is genoemd dat u het altijd mag aangeven als u uw energielabel met spoed nodig heeft. Een dergelijk bericht hebben we van u niet ontvangen. Uiteraard wikkelen we uw aanvraag wel graag af. Het systeem van de Rijksoverheid biedt ons geen gelegenheid om te zoeken op naam, maar wel op adres. Wilt u ons daarom een email sturen met uw adres? Dan kunt u per omgaande onze reactie tegemoet zien.

Slecht en traag.

Al sinds vorig jaar (begin december) aan het wachten op een goedkeuring voor mijn energielabel op de site energielabelvoorwoningen.nl. Staat vermeldt op deze website bij Immocert dat de aanvraag langer dan een week duurt en als het haast heef je een mail moet sturen. Dit is gedaan, maar 0 respons. Kan helaas ook geen andere "deskundige'' meer kiezen om mijn aanvraag te beoordelen.

geen communicatie

Op 30 december heb ik de aanvraag ingediend en alleen de bevestigingsmail ontvangen. Op 23 januari een mail gestuurd met de opmerking dat ik op korte termijn de aanvraag nodig heb maar geen reactie hierop... Ik begrijp dat het druk is geweest in december met aanvragen maar er werd door het bedrijf vermeld dat als je de aanvraag snel nodig hebt dit per mail te melden en dat de aanvraag zou worden bespoedigd. Helaas heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen.. Nu 1 week later is het definitieve label binnen gekomen.. gratis !!!

Sind 1 december 2020 totaal geen reactie

Op 1 dec 2020 ontvingen wij de bevestiging van onze aanvraag voor een Energielabel met dossiernr. Na meerdere mailtjes met verzoek tot informatie over de stand van zaken tot op heden totaal geen reactie. 10-2-2021 energielabel van RVO ontvangen. Van ImmoCert geen enkele reactie.....

Niet doen dit bedrijf

Hier krijg je geen antwoord van op 25 -12 2020 ingediend alleen een mail gehad in behandeling . Daarna nog een mail verstuurd dan krijg je antwoord dat het druk is . nu al februari en je hoort niks meer . Geen antwoord op mijn laatste mail .lijkt wel alsof ze niet meer bestaan Dit is niet hoe je met mensen omgaat . Ik hoop nog iets te horen

Energielabel is binnen!

Mijn energielabel is eindelijk goedgekeurd, na een klacht op deze website. Door de drukte heeft het heel lang geduurd, maar het is nu goedgekeurd! Ik geef net aan een voldoende, omdat de communicatie hierover veel beter kon, maar de dienst gratis was.

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EP-adviseurs in heel Nederland.