Persoonlijk advies, duidelijke communicatie en een mooie installatie

Ik heb onlangs zonnepanelen laten installeren door Enersolar. De adviseur was erg vriendelijk en meedenkend. Na het akkoord werd ik goed op de hoogte gehouden en voorbereid op de installatie. De installatie verliep uiteindelijk probleemloos en de monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Op dezelfde dag heb ik de monitoring gekregen en kon ik mijn systeem inzien. Wij zijn meer dan tevreden!

Beste Hans, Bedankt voor de mooie review! Wij geven de complimenten door aan de adviseur en de monteurs. Veel plezier met uw zonnestroomsysteem gewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Na verschillende offertes kwamen we uit bij Laurens, die alles netjes voor ons heeft uitgelegd welk systeem er bij ons zou passen. Zeer snelle levering, en de monteurs die vakbekwaam zijn. Wij zijn trots dat EnerSolar met hun team onze zonnepanelen hebben geleverd en geplaatst.

Vakkundig advies en keurige installatie, wij zijn zeer tevreden

Nadat we hadden aangegeven interesse te hebben volgde er zeer snel een bezoek en een advies op maat. Wij hadden bovendien het geluk dat er vrij snel geplaatst kon worden. De installateurs waren erg vriendelijk, vakkundig en dachten goed mee om de installatie zo mooi en onzichtbaar mogelijk te plaatsen. Uiteindelijk is er geen enkele kabel zichtbaar, alles is netjes weggewerkt. Naast de goede service en vakkundige installatie zijn wij ook erg te spreken over de strakke minimalistische uitstraling van de (volledig zwarte) panelen.

Vakkundig advies en keurige installatie, wij zijn zeer tevreden

Beste Wessel, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel zonnige uren toe. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Vakkundig advies en keurige installatie, wij zijn zeer tevreden

Het eerste contact verliep soepel en makkelijk. De afspraken waren duidelijk. Op de dag zelf is het plaatsen vlot verlopen. De installateurs waren vriendelijk en vakkundig. Ook het administratieve gedeelte (kvk, belastingteruggave regelen) was duidelijk uitgelegd en beschreven. Kortom, een goede keus gemaakt met dit bedrijf.

Positieve energie

Door de vele aanbieders in dit segment en de grote aanschafwaarde heb ik lang getwijfeld waar ik een offerte zou opvragen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en voor Enersolar gekozen. Het feit dat ze persoonlijk langskomen om de situatie te bespreken en te bekijken sprak mij aan ipv een simpele dakscan via een site. Nette offerte opgesteld en al mijn vragen naar tevredenheid beantwoord. Na akkoord direct een dag afgesproken voor montage ( 10 weken wat me nog enigszins mee viel ) een week van tevoren netjes een reminder met verdere instructies. Op de afgesproken dag exact op tijd een professioneel team op de stoep die weten hoe ze een systeem moeten leggen en met tips komen om de kabels ongezien weg te werken ( door de regenpijp en de spouwmuur ) Binnen 1 dag een compleet systeem gelegd en aangesloten, mooi te monitoren via een eigen account. Super tevreden dus, nu nog een beetje zon...

Positieve energie

prima voorlichting en netjes uitgevoerde installatie zonnepanelen

Ik heb een paar firma's offerte gevraagd. Qua prijs was er weinig verschil. Wij waren in tegenstelling tot andere firma's enorm gecharmeerd van julie verkoper, de heer Nijenhuis. De vriendelijkheid en vakkundige uitleg van hem heeft voor ons echt de doorslag gegeven. vriendelijke groet, Wim Dirkse

Beste Wim, Bedankt voor de mooie woorden! Wij geven de complimenten door aan Thomas en wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Snel, betrouwbaar en goed!

Perfect intake gesprek waar Laurens zeer duidelijk en meegaand was. Offerte volgde direct en was transparant en aantrekkelijk. Redelijk snel de installatie ingepland en alles keurig op één dag gedaan. Binnen alles netjes en goed opgeleverd en achtergelaten en de panelen zelf liggen mooi op het dak.

Bijzonder tevreden

20 oktober heeft enersolar bij ons 8 zonnepanelen geïnstalleerd De technische medewerker heeft in overleg met ons alles goed en netjes geïnstalleerd Ook de panelen zijn prima aangebracht Ook daarna door een medewerker heel geduldig geholpen met de installatie van SolarEdge Wij zijn dik tevreden

Een prima bedrijf, die doen wat ze zeggen voor een schappelijke prijs.

Alle werkzaamheden werden in goed overleg en voor zover ik kan nagaan goed en snel uitgevoerd. Ik was aangenaam verrast toen het bedrijf mij een jaar na plaatsing van de zonnepanelen benaderde met de vraag of alles nog in orde was, welke vraag ik kon beamen.

Wat een fijn bedrijf

We hadden verschillende offertes opgevraagd maar kregen bij geen enkel ander bedrijf zo'n overzichtelijke offerte als bij Enersolar. Alle contacten voor en na plaatsing verliepen heel plezierig en de monteurs waren vriendelijk en hebben heel netjes gewerkt. Inmiddels leveren de panelen al een maand stroom op en zien we (dagelijks) in de app hoeveel dat is.

Goed advies, heldere offerte en nette installatie.

Mijn ervaring met EnerSolar is zeer goed. Het is een (niet te groot) bedrijf dat al tientallen jaren ervaring heeft in deze sector. Na een eerste huisbezoek van Rick is een deskundig advies gegeven op basis van mijn wensen, waarna een heldere offerte is afgegeven. Ook de weken voor de installatie was er een goede communicatie: wat kan ik verwachten en wat moet ik alvast voorbereiden. De installatie verliep perfect, de zonnepanelen zijn zeer vakkundig gemonteerd door Omar. Ook de elektrische aansluiting is door Martin netjes opgeleverd. Enig verbeterpuntje is de oplevering, iets meer uitleg over de werking vanvan de App van de zonnestroominstallatiede, zou een uitstekende beoordeling hebben opgeleverd.

Fijn en deskundig team

Dit bedrijf komt hun afspraken na en werken naar mijn mening deskundig en professioneel. Gaven ook vooraf aan dat een onderdeel nog niet geleverd kon worden en dat nalevering in september zou komen. Dit onderdeel was niet van wezenlijk belang voor de werking van de panelen en werden de panelen wel geplaatst. De plaatsing door het team was prima en verzorgd.

Maken schade, geven niet toe en komen afspraken niet na! Kunnen ook niet inloggen in ons SunnyBoy

Wat een vreemd en bijzonder klantonvriendelijk bedrijf! Wij wonen bijna 4 jaar in een huis dat wij hebben gekocht met zonnepanelen (ja, uiteraard zat dat in de prijs verwerkt). Al snel blijkt dat wij een lekkage hebben van het dak, alleen op bepaalde momenten (windrichting in een bui). Begonnen met EnerSolar te bellen, we zouden teruggebeld worden maar niets. We hebben emaild, weer niets. Doorzeuren heeft ervoor gezorgd dat iemand kwam kijken. Ja, die jonge heeft toegegeven dat het hun schuld was maar sindsdien hebben we nooit meer iets gehoord. En ja, in al die jaren kunnen we niet bij het apparaat om onze opbrengen te monitoren. Ja, zolder is nog altijd lelijk van de lekkage. In juli heb ik ze zelfs een mail gestuurd dat ik ze aansprakelijk stel, rara ze hebben niets van zich laten horen!! Super onprofessioneel en onvriendelijk.

Vanaf het eerste contact tot en met het installeren van de zonnepanelen goede service gehad. Altijd vriendelijk en meedenkend personeel. En het installeren was met een paar uurtjes al klaar.

Prettig verlopen

Ik heb het advies en de manier waarop ik contact had met de adviseur als zeer prettig ervaren. Het ging op een vriendelijke manier en ik werd niet gepusht om snel een beslissing te maken. Ook de installatie zelf en het contact met de monteurs verliep vlot en netjes. Ik ben heel blij met hoe EnerSolar alles heeft opgepakt.

Prima zonnepanelen gelegd die werken als een zonnetje ;-)

Tom en Tom hebben op een prettige wijze 9 zonnepanelen gelegd op drie plaatsen op ons dak. Martin heeft prima het elektra aangelegd. Ze werkten deskundig en je kon goed met ze praten. Fijn dat Enersolar met Nederlandstalige werknemers werkt. Ze hadden een verhuislift bij zich om de spullen naar het dak te brengen: Heel fijn dat er oog is voor goede arbeidsomstandigheden.

TOP bedrijf!

Vanaf het offerte gesprek tot en met de installatie, al 2 maanden later, was alles top geregeld. Heldere communicatie en zeer klantvriendelijk.

Snelle en vriendelijke service

Duidelijke uitleg qua opties en snelle levering in een drukke periode. Installatie verliep ook vlot in samenwerking met Huibers Electra.

Kernreactorstraat 13 3903LG Veenendaal