prima ervaring met enersolar

zowel qua contact, voorbereiding, levering en montage op vlotte en soepele manier en volgens afspraak verlopen.

Beste Walther, Bedankt voor de review. Wij wensen u nog veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

Uitstekend en snel

Professionele uitvoering. Klantvriendelijke medewerkers.

Beste Else, Bedankt voor de mooie review en wij zullen de complimenten doorgeven. Wij wensen u nog veel zonnige uren toe! Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

Alles netjes volgens afspraak

Nette offerte en berichtgeving over de planning. Alles volgens afspraak geleverd

Beste Philip, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de review en wij wensen u nog veel plezier met uw zonnestroomsysteem Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goed, eerlijk en vakkundig advies!

Na verschillende telefoontjes en offertes was de moed al aardig in de schoenen gezakt. Het was steeds van "uw dak is niet geschikt" of "we kunnen te weinig panelen leggen waardoor uw rendement laag is" of zelfs een offerte met een kraan erbij! Kwam ik bij Enersolar. Na telefonisch contact met Laurens werdt er gesproken over oplossingen en een geschikt legplan met een passend vermogen. Na het opmeten een nette offerte ontvangen en ook met een datum voor montage welke een keertje door overmacht verzet moest worden werd ik keurig op tijd gebeld en werd er snel een nieuwe datum geprikt. De monteur kwam alleen (z'n collega was ziek) deze monteur heeft een dag staan buffelen om de panelen gelegd te krijgen, m'n complimenten. Wild u een goed advies, een eerlijke offerte en een vakkundige installatie bel dan met Enersolar (nee ik heb geen aandelen ;-) )

Beste Harrold, Bedankt voor de erg mooie review. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Laurens en wensen u nog veel zonnige uren toe! Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Enersolar was het enige bedrijf die een gespecificeerde offerte had. Bovendien waren ze zeker niet duur. Hun advies was duidelijk en zonder verkooppraatjes. De plaatsing ging vakkundig en snel. Enkele keren contact gehad ivm specifieke vragen en dat werd telkens goed opgepakt.

Beste Jan, Bedankt voor de mooie review. Wij wensen u nog veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top, ik kan iedereen Enersolar aanraden.

Over zowel in de aanloop van plaatsing als de montage op de dag zelf zeer tevreden. Communicatie uitstekend en de uitvoering snel, efficiënt en correct.

Beste Leonie, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review en wij hopen dat er nog veel zonnige uren aankomen! Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie

zeer snel en alles werkt

In een halve dag heeft EnerSolar tien zonnepanelen op het dak bevestigd en aangesloten en alles werkt. Zeer professioneel. En ik heb nog geen lekkages van het dak (regenwater) kunnen ontdekken, ook dat gaat goed tot zover.

Beste René, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie. Wij wensen u nog veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Ze zijn voor de tweede keer bij ons geweest en allebij de keren hebben we het goed ervaren ze hebben zelfs wat moeten veranderen in de meterkast want dat zou niet veilig meer zijn en dat zonder extra kosten. Waar maak je dat nou nog mee. Al met al een echte aanrader.

Beste Michel, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u beide keren erg tevreden waren. Wij wensen u nog veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf en ze komen hun gemaakte afspraken na. Vind ik een belangrijke eigenschap in deze tijd. Medewerkers zijn beleefd en hulpvaardig en oplossingsgericht.

Beste Heleen, Bedankt voor de review. Wij zullen de complimenten doorgeven en wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Positieve ervaring met het hele team van Enersolar gehad!!!

We hebben inmiddels de panelen op het dak liggen en zijn meer dan tevreden. Onze ervaring met Enersolar is zeer positief, werken netjes, zijn vriendelijk en ze komen alle afspraken na. Ook na de oplevering kan je terecht als je nog vragen heeft. Dus complimenten voor het hele team van Enersolar. Een dikke 10 dus wat ons betreft !!

Beste Eddy en Herma Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn. Wij wensen jullie nog veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Waardeloos, vooral de communicatie

Offerte en opdracht verliep zeer soepel (november) Installatiedatum gepland op 24 feb. De elektricien van Huibers electra stond er om half 8 en was rond de middag klaar (het Meterkast gedeelte) en leverde zeer netjes werk. Tot zo ver het goede nieuws. Om een uur of 10 kwam er een monteur van EnerSolar enkel de panelen bezorgen. Hij moest naar een andere klus maar er zouden nog 2 anderen komen. Die kwamen niet opdagen. De monteur die de panelen bezorgd had kwam rond 2 uur om aan de klus te beginnen. Tussendoor heb ik nog contact gehad met EnerSolar om mijn onvrede te uiten. Ik kreeg te horen dat zij er vanuit gingen dat de installatie deze dag toch klaar zou komen. De monteur die om 2 uur begon meldde mij na een half uurtje op het dak dat de installatie niet ging passen en dat er een ander plan gemaakt moest worden. Einde dag lag er dus enkel een blote kabel en een stukje rails op het dak. De communicatie met EnerSolar over een nieuwe datum en hoe dan wel te plaatsen verliep zeer slecht. Uiteindelijk kwam er twee man inmeten en die concludeerden dat het toch wel met een kleine aanpassing moest passen. 15 maart nieuwe montagedag. De monteurs waren er netjes op tijd. Echter waren ze niet op de hoogte van de kleine aanpassing. Uiteindelijk lagen de panelen dan toch om 17:30 op het dak. De factuur had ik om 18:00 uur in mijn mailbox. Dat kan dan weer wel snel. De app van Enphase werkt alleen nog steeds niet naar behoren helaas. Dit bedrijf communiceert zeer slecht naar hun personeel maar ook naar hun klanten en neemt denk ik te veel klussen aan. Dat gaat ook ten koste van de veiligheid van de monteurs. Zonder valbeveiliging en gewoon met een ladder tegen de goot en zittend in de goot plaatsen ze de panelen. Hoe lang gaat dat goed. Al met al een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Heel tevreden

Snel en vakkundig geplaatst

Beste Cor, Bedankt voor de mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Supersnelle plaatsing

Alles conform afspraak, prima.

Beste Hans, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review en wij wensen u nog veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede en deskundige vakmensen, ben zeer tevreden.

Goede en deskundige vakmensen. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden.

Beste Wim, Bedankt voor de review. Wij wensen u nog veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Laat de zon maar schijnen!

Goed deskundig advies over wat voor ons huishouden het beste zonnesysteem zou zijn met onze huidige en toekomstige energiebehoefte. Hierbij niet alleen aandacht voor de zonnepanelen maar ook met wat er in de groepenkast nodig is zodat deze toekomstbestendig is. De installatie verliep vlot en netjes door vriendelijke en klantgerichte monteurs. Er liggen nu 12 prachtige zwarte panelen op twee zijdes van ons dak. Laat de zon maar schijnen!

Beste Richard en Miriam, Wat een fijne review! Bedankt voor het vertrouwen, wij geven de complimenten door aan onze monteurs. Op naar veel zonnige uren! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goed, betrouwbaar en snel

Nette service, snelle en correcte installatie. Afspraken allemaal netjes nagekomen en goede service en correcte communicatie.

Beste Fred, Bedankt voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent met het gehele proces. Wij wensen u veel zonnige uren toe én veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Degelijk en betrouwbaar bedrijf met netjes werkende monteurs. Komt afspraken na.

Na een goed offertetraject werd de plaatsing van het systeem uitgevoerd op de afgesproken dag. De zonnepaneellegers en de elektricien van Huibers hebben hun werk vakkundig gedaan. Na een kleine storing werkt het systeem nu naar volle tevredenheid.

Beste Arie, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de storing is opgelost. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de monteurs en elektricien. Veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

super geregeld allemaal

Van offerteaanvraag tot plaatsen van de panelen en het installeren ervan, is alles fijn verlopen. Goede communicatie. Net werk geleverd en vriendelijke monteurs

Beste Edwin, Bedankt voor de review. Wij zullen de complimenten doorgeven en wensen u nog veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goed meegedacht, snel en professioneel aangelegd. Werkt prima. Binnen dag klaar. Zeer vakbekwame en vriendelijke monteurs.

Beste Bert en Joke, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de installatie. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de monteurs. Veel plezier met jullie zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Zeer tevreden over dienstverlening

Goed geadviseerd door Laurens Vollaard en snel offerte ontvangen. Prijs is marktconform. Alle afspraken zijn nagekomen. Zowel over de datum van plaatsing als over de deskundigheid van de elektricien en de monteur. Beiden waren ook klantgericht. De panelen zien er goed uit en de kabels zijn binnen en buiten goed weggewerkt. ik ben ook op de avond van de plaatsing gebeld door Laurens om te weten of alles naar wens verlopen was. Netjes!

Beste Jean Luc, Bedankt voor de review. Wij geven de complimenten door aan Laurens. Veel zonnige uren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

offerte aanvraag en uiteindelijke plaatsing zeer snel opgepakt

Dit was het enige bedrijf wat snel langs kwam om de situatie te bekijken en een offerte kon uitbrengen. Ook de plaatsing ging vlot (op enkele kappen na die nog geleverd moeten worden), mede door een electriciën die de ingewikkelde klus geweldig oploste.

Beste Ida, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Keurig nette (totaal) installatie van de zonnepelen en toebehoren.

Op datum afspraak was men keurig op tijd, maar het stormde geweldig, dus werd alles verplaatst naar de volgende dag. Toen is alles keurig, snel en vakkundig geplaatst. Ook een woord van dank aan dhr. Huibers (elektromonteur) die al het elektrisch, inclusief de meterkast, heeft verzorgd. Al met al ben ik zeer tevreden.

Beste Rob, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat wij direct een dag later bij u de installatie mochten uitvoeren. Nogmaals bedankt voor het begrip. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Snel en goed in overleg

Toch met spanning de plaatsing afgewacht i.v.m. plaats problemen bij familielid. MAAR... Met name de elektricien en zijn leerling. Wat een toppers en aardig en beleefd. Gehele groepenkast vervangen en keurig werk geleverd. Ook toen ze klaar waren werd alles opgeruimd en keurig achtergelaten. Compliment aan de elektriciens. Zonnepanelen monteurs gingen keurig in overleg en omdat het toch aders gelegd moest worden dan dat het ingeschat was zijn ze eerst in overleg gegaan met ons. Waarom geen 5 sterren: wilde graag nog 1 paneel extra omdat daar toch ruimte voor was. Maar dat is mogelijk maar wel tegen de hoofdprijs (weer installatiekosten ect.). Jammer maar was leuk geweest als in uiteraard de kosten paneel en toebehoren inrekening was gebracht maar in de installatiekosten misschien coulance waren geweest. Al met al erg tevreden hoe zaken gelopen zijn.

Goede servie

Accurate afhandeling tijdens aanschaf en levering

Beste Wijnand, Bedankt voor de review. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Klasse

Snel en vakkundig en schoon afgeleverd. Een genot om te zien hoe zij werken. Al met al : prima mensen . Ps zuinig op zijn .

Beste Nico, Bedankt voor de mooie woorden! Wij geven de complimenten door aan de monteurs. Veel zonnige uren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie