Een snelle offerte, afspraak en na 2 weken lagen de panelen al op het dak. Vriendelijk en goede prijs. Top bedrijf

Beste Nadia, Bedankt voor de leuke review. Fijn dat u zo tevreden bent. Op naar veel zonnige uren! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Professioneel bedrijf met plezierige werknemers

Kwamen langs voor bezichtiging en uitbrengen offertee. Deed niet elke concurrent. Al tijdens gesprek een goed gevoel bij vakbekwaamheid. Duidelijke offerte maar qua prijs niet echt onderscheidend van andere gegadigde. Toch op basis van gevoel opdracht aan enersolar. Niet teleurgesteld: snelle plaatsing door aardige installateurs die ook nog behulpzaam waren bij aanmelden energieleverancier en installatie app.

Beste Bert Fijn dat u zo tevreden bent en bedankt voor het vertrouwen in EnerSolar. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Perfect geregeld van A tot Z

Alles is volgens afspraak verlopen. Zowel buiten als binnen was niet te zien dat er installateurs bezig waren geweest. Een echte aanrader.

Erg netjes gewerkt en goede communicatie

Enersolar is van het eerste gesprek tot en met het leggen van de panelen erg prettig in de communicatie en service. Het team ging netjes en snel te werk. Er was in de afrondende fase een dakpan vergeten (terug te leggen). Daar kwamen ze speciaal voor terug om het in orde te maken. Enersolar is een aanrader, kwalitatieve zonnepanelen en ze liggen netjes op het dak.

Beste Ruben, Bedankt voor de mooie review. Onze excuses omtrent de dakpan. Fijn dat alles nu in orde is. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Perfect allemaal

Zeer vriendelijk personeel zowel op kantoor als de installateurs. Werken zeer netjes en exact volgens afspraak. De elektricien was ook een zeer vriendelijke vakman èn werkte uitermate netjes. Dit bedrijf is een aanrader.

Beste Rob, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het gehele proces. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Snel en vakkundige installatie.

Snelle en vakkundige installatie. Vriendelijke installateurs en vakkundige elektricien.

Beste Antoine, Bedankt voor de mooie woorden! Wij geven de complimenten door aan de monteurs en elektricien van dienst. Veel plezier gewenst met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Klantgericht, vakkundig en betrouwbaar

Het eerste dat opviel bij EnerSolar was de goede bereikbaarheid en het persoonlijk contact. Met vragen konden we nagenoeg altijd meteen terecht bij onze vaste adviseur Jens. Ontwerp en offerte zijn in overleg verschillende keren aangepast aan onze veranderende wensen en inzichten. Het resultaat hadden we steeds per kerende post in onze mailbox. Na opdrachtverstrekking volgde nog een bezoek aan huis om de werkelijke situatie nog eens goed op te nemen. De installatie vond plaats op de afgesproken dag, die helaas erg regenachtig was... Wij hadden er vooraf op aangedrongen vooral geen concessies te doen aan de persoonlijke veiligheid. Daar werd gehoor aan gegeven en er werd uitsluitend met een steiger gewerkt. Het team van Tom en zijn mannen slaagde er ondanks het slechte weer in de achterkant helemaal af te maken maar besloot te stoppen toen de wind opstak. Terecht. Meteen de volgende dag werd, ook weer tussen de buien door, alsnog de voorkant gelegd en het systeem helemaal werkend opgeleverd. Super! De panelen liggen heel mooi strak en functioneren uitstekend. Ook het werk aan de meterkast is heel kundig en netjes uitgevoerd. Alle aanpassingen zitten heel overzichtelijk en logisch bij elkaar, dankzij de toegewijde vakman Martin. En alles is weer netjes en opgeruimd achtergelaten. Top ervaring. Heel veel dank!

Uitstekend, Vakkundig en Betrouwbaar

Onze ervaring met EnerSolar is zeer goed, van offerte tot plaatsing van het zonnestroomsysteem, alles volgens afspraak. Extra compliment voor de twee monteurs van het bedrijf Van den Berg Installateurs. Zeer vakkundig en netjes. Echte vakmensen. De aftersales van EnerSolar is ook op orde, nog even vragen of alles naar wens is gegaan. Zeer tevreden.

Prima bedrijf dat doet wat het belooft.

Na akkoord te zijn gegaan met de offerte meteen een datum geprikt voor levering en installatie. Voor de dag van levering en installatie diverse mailtjes ontvangen als geheugensteuntje. Op de dag zelf fijne monteurs in huis gehad die de installatie vlekkeloos uitgevoerd hebben. Toen die klaar waren werkte het systeem meteen. Zo konden we meteen de app downloaden om te kijken wat de opbrengst was. Ook een mail gehad met het advies om de installatie aan te melden om energie terug te leveren. Al met al een prima ervaring om met EnerSolar in zee te gaan.

Goede service!

Vooraf al een duidelijk gesprek en uitleg over de mogelijkheden. Op de dag zelf echte vakmensen, een goede installatie en alles werkte gelijk na behoren. Ook de nazorg is fijn: nog even het contact om te checken of alles naar wens is gegaan.

Alles keurig op tijd en volgens afspraak

Prima service, echte vakmensen. Goed overleg vooraf en tijdens installatie. Gewoon goed.

Top van begin tot eind!

Erg blij met de keuze voor EnerSolar. Netjes alles bij ons uitgelegd en de mogelijkheden besproken. De uitvoering was ook helemaal super, de 2 mannen waren mooi op tijd, gingen netjes te werk en met 3 uur lagen alle panelen er al op en werkte het al. Zeer goed en kundig uitgevoerd, voor een goede prijs.

EnerSolar, daar staat de klant echt centraal!

EnerSolar is een dynamisch bedrijf met correcte, deskundige medewerkers, dat uitblinkt in duidelijke communicatie, bereikbaarheid, het nakomen van afspraken, het meedenken in maatwerkoplossingen en het snel leveren van de modernste technologie op het gebied van zonne-energie. Bij dit bedrijf staan de wensen van de klant nog echt centraal!

TOP!

Er is goed meegedacht over hoe we een 2e systeem panelen konden plaatsen. Verstand van zaken hebben ze zeker! Goede installatie,gezellige monteurs. Wat ik heel belangrijk vind is communicatie, deze is via de email en telefonisch goed.

Voortvarend van offerte naar oplevering

Het hele traject van verkoopadvies, situatiebeoordeling ter plekke, offrering en plaatsing liep als een trein. Twaalf weken is snel, gezien de drukte van zonne-energiebedrijven. Communicatie met de medewerkers was prettig en adequaat, het plaatsingswerk door de monteurs zorgvuldig, met een extra pluim voor Martin Stork die als electricien de binnenbekabeling supernetjes verzorgde, onlangs een kink in de kabel tussen vloer en plafond. Ik vertrouw dat we met het technisch systeem het beste hebben aangekocht, de tijd en ervaring moet het uitwijzen.

Gewoon duidelijke afspraken en goed geïnstalleerd

Prettige samenwerking tot en met de oplevering. De mannen die de panelen installeerden werken goed en erg netjes. De elektricien ook vriendelijk en zeer netjes te werk gegaan. Kortom ben erg tevreden

Vakkundig, netjes, snel en gezellig!

Fijne partij om zaken mee te doen, alles is in overleg mogelijk, de gezellige mannen werken netjes, snel en vakkundig! Dikke 10 voor Enersolar!

Voor iedereen een aanrader!!

Zeer tevreden over de service die geboden is! Het contact voor dat er überhaupt maar één paneel op lag was duidelijk en goed. Er werden verschillende opties voorgesteld zodat wij zelf konden bepalen wat het beste bij ons past. Het plaatsen, opruimen en de service daarna (helpen met de app) was buitengewoon goed! Vrienden van ons hadden deze ervaring ook al. Kortom echt een aanrader en puik werk geleverd!

Kwalitatief goed systeem geleverd.

EnerSolar heeft recent ons systeem naar tevredenheid uitgebreid. Het aanleggen van de installatie binnenshuis (door Huibers) had wat meer voeten in de aarde dan van tevoren na bezoek van EnerSolar was aangegeven en verwacht. Top dat dit wel netjes werd gedaan! Minpuntje was wel dat het oude systeem twee (zonnige) weken stil heeft gelegen doordat de installatie van de panelen de eerste afspraak niet door kon gaan vanwege ziekte, maar die dag wel de elektra al werd aangepast. Uiteindelijk goed opgeleverd door twee enthousiaste jongens en draait het naar volle tevredenheid.

Correcte afspraken, goede voorlichting en nette uitvoering

Tijdens het hele proces heel goed begeleid. Alles kon besproken worden. Elke mail werd snel beantwoord. Planning was ook prima. Beloofde datum voor plaatsing klopte ook precies. Het plaatsen verliep prima, was zelfs heel gezellig. Dus ik beveel deze mensen van harte aan.

Betrouwbaar, betrokken en deskundig.

Van advies tot oplevering goede ervaring opgedaan. Samenwerking met Huibers Electra liep ook goed. Deskundig advies aan de voorkant, met directe planning van plaatsing en offerte. Aansluiting van panelen op het stroomnet vlot na de plaatsing. App voor de monitoring werkt ook goed en leuk te zien wat je bespaart en bijdraag aan een duurzamer milieu.

Goede communicatie en snelle installatie

De adviseur welke als eerste langs kwam nam goed de tijd om alles uit te leggen en heeft opgemeten wat de mogelijkheden zijn. In vergelijking met verschillende andere aanbieders waar het op basis van een foto ging voelde dit veel zekerder. Tussen akkoord en offerte ontvang je 2/3 weken voor installatiedatum steeds wat meer info. Installatie van de panelen ging vlot en ze lggen er perfect op.

Goed en betrouwbaar advies en goede kwaliteit voor goede prijs

Tijdens de offerte aanvraag heb ik goed persoonlijk advies gekregen. Ze waren erg behulpzaam en konden goed uitleggen wat ik nodig had en welke aanpassingen er nodig waren in de meterkast. De prijsopmaak was ook duidelijk en kwam zelfs nog lager uit dan de prijs op de website. Ook de kwaliteit en het vermogen van de zonnepanelen was uiteindelijk beter dan initieel was aangeboden, omdat ze mij uiteindelijk de nieuwste zonnepanlen met het meeste vermogen konden aanbieden. De wachttijd tot installatie viel ook heel erg mee en de installatie is erg vlot en professioneel gegaan. Ook de nazorg is goed met betrekking tot vragen over de monitoring van de zonnepanelen en het opgeleverde vermogen. Ik vind ze erg betrouwbaar.

Martin is een geweldige, vakbekwame installateur

Voor de zonnepanelen moest onze meterkast uitgebreid worden. Martin was voor deze klus opgeroepen. Hij is een vakman en heeft zeer goed werk geleverd! hij heeft alles in een keer afgemaakt zodat hij bij het leggen van de zonnepanelen niet meer hoeft te komen. Echt vakwerk!

Beste Martin, Bedankt voor de mooie review. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de elektricien. Vandaag installeren wij de zonnepanelen en daarna kunt u genieten van uw zelf opgewekte stroom! Met vriendelijke groet, Team Enersolar zonne-energie

prima ervaring met enersolar

zowel qua contact, voorbereiding, levering en montage op vlotte en soepele manier en volgens afspraak verlopen.

Beste Walther, Bedankt voor de review. Wij wensen u nog veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Team EnerSolar zonne-energie