Fijn en snel contact. Ook de installatie verliep vlekkeloos door goede en leuke gasten.

• Kwaliteit

Heel vriendelijk en duidelijk. Prettige samenwerking.

• Kwaliteit

EnerSolar heeft ons uitstekend geadviseerd. Ze leveren geen standaard pakketten, maar kijken wat het meest geschikt is voor de situatie. Prettige communicatie met hun adviseur en alles werd volgens afspraak uitgevoerd. Erg blij met de geleverde diensten!

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot de installatie van de zonnepanelen is alles vlekkeloos verlopen, zoals de monteurs meedenken om de meest perfecte oplossing te vinden voor de leiding die naar de meterkast gaat in 1 woord geweldig. Kwaliteit en deskundigheid, en dat voor zo een laag bedrag, ongelooflijk, ik raad het ieder aan. Nogmaals dank voor de goede service.

• Kwaliteit

Uitstekende service. Goede begeleiding en toelichting tijdens offertetraject en plaatsing. Op dezelfde dag van plaatsing werkte de app al om de opbrengst van de zonnepanelen te bekijken. Tot zover zeer tevreden. Kan EnerSolar aan iedereen aanraden.

• Kwaliteit

Snelle en vakkundige installatie met goed vooroverleg tijdens de schouw.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aansluiting is gereed gekomen. De afspraak was dat het op één dag zou plaats vinden. Echter, dhr. van Manen had met installateur overlegd dat elders een andere klus wel voorrang kon hebben omdat o.g. toch vakantie had. Dit vernam o.g. van installateur. Heel vervelend! Uiteindelijk kwam ik met dhr. van Manen tot een 'oplossing' zo dacht ik. Hij vond het vervelend dat het zo was gelopen en gaf me de keus of €50, aftrek van factuur of VVV-bon €50,- Ik o.g. koos voor het laatste. Deze moet ik na 3 maanden nog steeds ontvangen. Zelfs na enkele mails van mijn kant heeft dhr. van Manen / EnerSolar hier niet op gereageerd. Erg jammer! Daarom scoort het oordeel omtrent 'communicatie' erg laag.

• Kwaliteit

Zijn erg flexibel en oplossing gericht! Werken erg netjes en staan wat mij betreft boven aan na lang bezig te zijn geweest met meerdere offertes. Men neemt een hoop gedoe uit handen zoals Aanmelden van teruggave en BTW teruggave zonder extra kosten te berekenen. Dit doen er weinig Gratis bij. Het ziet er strak uit en vandaag al een super opbrengst zonder dat de zon er is. Ondanks dat er een collega ziek was gemeld toch alle afspraken na gekomen. Ook de nazorg is top, goede service en zal men zeker aan iedereen aanraden!

• Kwaliteit

Geen poespas. Geen nutteloze praatjes. Gewoon doen wat ze zeggen.

• Kwaliteit

Tot dusver geen klachten, alles werkt zoals verwacht. Vlotte levering en service

• Advies N.v.t.

Goede voorlichting / vakkundig werk

• Kwaliteit

Jonge ondernemers, met hart voor hun bedrijf. Een aanrader om met Enersolar in zee te gaan.

• Kwaliteit

Alles, van offertestadium tot de panelen op het dak, is soepel verlopen. Nu maar genieten van onze eigen energiecentrale.

• Kwaliteit

Ze deden wat ze beloofden. Uitvoering was snel en prima. Systeem functioneert zelfs boven verwachting.

• Kwaliteit

Na het gesprek, waarin ook veel aandacht was voor hoe het eruit zou komen te zien, werden de panelen binnen een week prachtig op het dak gelegd! Door de app van SolarEdge kan ik elk moment zien hoeveel stroom we opwekken. Bedankt voor de topservice!

• Kwaliteit

Goede en deskundige voorlichting over de aanschaf van onze zonnepanelen gehad. Een aanrader!!

• Kwaliteit

Zeer tevreden over de aanpak van EnerSolar! Kwamen afspraken na, offerte kregen we dezelfde avond al, twee weken later lagen de zonnepanelen er al op. Top gedaan!

• Kwaliteit

Duidelijk van begin tot eind! Aanrader!

• Kwaliteit

Goed advies in het voortraject. Kwamen over als betrouwbare jongen en hebben dit ook meer dan waargemaakt. Erg prettige omgang en keurige installatie.

• Kwaliteit

We hebben de panelen nu ruim een jaar en alle doelstellingen zijn gehaald!

• Kwaliteit

Wij zijn een beetje groener nu! En energie besparen is best leuk met de opbrengst app en de afname website (slimme meter)

Prima uitgevoerd !

• Kwaliteit

Aardige adviseur, heeft alles goed uitgelegd en vervolgens 14 dagen later 12 panelen geplaatst. Er is netjes gewerkt.

• Kwaliteit

Ondanks het weer van afgelopen maanden ben ik toch heel erg tevreden. Zonnepanelen werken bij zon, maar natuurlijk ook bij daglicht. Ik wek dus ook in de donkere maanden energie op, mooie technologie. Ik vind het vooral belangrijk dat ik ga besparen op mijn energierekening. Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel ik komend jaar ga besparen. Een mooie installatie.

• Kwaliteit

We zijn helemaal ontzorgd. EnerSolar gaf goed advies en de panelen werden snel geplaatst.