zeer vakkundig in installatie

de monteurs zijn op tijd aangekomen en ook elektricien. installatie op het dak is zeer snel gedaan,dat had wij niet verwacht,zeer professioneel elektricien werk zeer vakkundig in meterkast. daar bij ook advies van elektricien om ding aan te passen. dat stellen wij zeer op prijs ,en ook gedaan wat hij had gezegd heeft . en alles is zeer netjes opgeruimd door elektricien ,en ook dingen aan gepast zoals binnen als buiten meterkast, jammer dat omvormer niet goed werkte met het installeren. er van wel 2 uur moeten wachten van de omvormer om aan de praat te kregen, met instellingen en update er van

Beste mevrouw de Kok, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Nogmaals onze excuses voor de vertraging met betrekking tot de omvormer. Gelukkig werkt alles nu naar behoren. Veel zonnige uren gewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Helemaal prima van advies tot uitvoering

Door goede ervaringen van vrienden was ik bij EnerSolar terecht gekomen. En ook mijn ervaring was helemaal prima. Keurig objectief advies en alles is helemaal volgens afspraak, snel en soepel geregeld. Ook de mensen die de installatie uitvoerden waren vakkundig, netjes en prettig in de omgang. En dat alles voor een prima prijs. Aanrader.

Beste Ron, Mooi dat u zo tevreden bent met de installatie van uw zonnepanelen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Fijn bedrijf

Alles liep goed van offerte tot montage. Bij vragen kun je gewoon bellen en krijg je Iemand aan de lijn wat ook niet meer zo vanzelfsprekend is. Aardige montage jongens. Prijs kwaliteits verhouding is erg goed. En alles is al in gebruik en de rekining moet nog komen. Dus geen aanbetaling. Team enersolar bedankt.

Beste Timon, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij geven de complimenten door en wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Enersolar doet wat het beloofd.

Snelle offerte, goed contact en overleg per telefoon. De montage is snel en professioneel uitgevoerd. Elektricien heeft alles goed en veilig aangelegd. Meterkast aangepast en is voor WIFI terug gekomen. Wij zijn zeer tevreden. Factuur komt exact overeen met offerte.

Beste Harald, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat alles naar wens is verlopen en u tevreden bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Geweldig team installateurs snel en accuraat gewerkt. Top!!

Hoewel het had gesneeuwd en het dak vol lag met een laag sneeuw en glad was hebben de installateurs binnen de kortste keren de panelen aangebracht en ook de elektrische installatie in de meterkast voltooid. Na 2 uurtjes was het geregeld en werkte alles perfect. Een geweldig team en een geweldige prestatie.

Nette jongens die komen installeren

Zeer nette jongens die komen installeren. Werken netjes en hebben alles bij hun om de installatie zo netjes mogelijk te laten verlopen. Ze hebben zelfs 3 kapotte dakpannen vervangen die kapot waren. (Moet je ze wel zelf hebben liggen natuurlijk) Kortom, heel tevreden over de gehele service van 1e belletje tot huisbezoek en installatie. EnerSolar is Zeker aan te bevelen!

Beste Erik, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het gehele proces omtrent uw zonnepanelen. Wij geven de complimenten intern door. Mooi dat de kapotte dakpannen direct vervangen konden worden, nogmaals onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Super goed werk afgeleverd.

Vriendelijk personeel wat goed werk afgeleverd heeft. Ben er erg blij mee.

Beste Marion, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie van uw zonnestroomsysteem. Wij geven de complimenten door aan de collega's en wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Fantastisch!

Van begin tot het eind super geholpen. Alles heel duidelijk uitgelegd door Laurens. De installatie monteurs zijn ook heel vriendelijk en geven ook duidelijk antwoord op vragen. Daarnaast werken ze heel netjes. Echt een aanrader!

Beste Dieuwertje, Mooi om te lezen dat u zo tevreden bent van A tot Z! Wij wensen u veel zonnige momenten toe en geven de complimenten door aan de collega's! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Super tevreden

Ik ben eigenlijk over alle aspecten positief. De offerte wordt pas opgemaakt na een schouw ter plaatse door iemand die verstand van zaken heeft (Laurens in mijn geval). De prijs is zondermeer concurrerend. Afspraken worden stipt nagekomen en de installatie is keurig aangelegd. Je betaalt achteraf als alles werkt. Tevreden klant dus

Beste Henk Jan, Fijn dat u zo tevreden bent met de installatie van de zonnepanelen. Wij geven de complimenten door en wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede communicatie. Keurig personeel dat snel en vakkundig werk levert

Het contact met hun verkoper (Laurens) was zeer prettig en kundig. Enersolar stelt zich klantgericht en flexibel op. De communicatie verliep/verloopt perfect. De panelen liggen er netjes op. De installatie verliep zeer prettig en snel door een team van keurige installateurs. Het werk in de meterkast ziet er ook verzorgd uit. Door de manier waarop je als klant bejegend wordt, heb ik het volste vertrouwen in dit bedrijf. Oók bij eventuele vragen in de toekomst.

Beste Monica, Bedankt voor de mooie worden. Fijn dat het gehele proces als positief wordt ervaren! Wij wensen u veel zonnige uren toe en veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Mensen bij dit bedrijf nemen goed de tijd voor je om alles uit te leggen. Ze denken goed met je mee. Ze komen afspraken na en zijn keurig op tijd. Dus super tevreden hierover. Alles ziet er na instalatie mooi uit. Aardige en gezellige monteurs. Kortom een prima ervaring met dit bedrijf.

Beste Jimmy, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie van A tot Z. Wij wensen u veel zonnige uren toe en veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Topbedrijf

Vanaf het begin tot het eind geweldig geregeld,van verkoper tot aan de vriendelijke/deskundige mannen die het komen installeren. EnerSolar mag wel zuinig zijn op Jelle,Timo en Martin,vakmensen. Laat de zon nu maar schijnen.

Beste René, Bedankt voor de mooie review! De mannen hebben het zonnestroomsysteem met plezier geïnstalleerd. Wij geven de complimenten door en wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top bedrijf

Gezien de goede ervaringen van mensen uit onze wijk contact gezocht met EnerSolar. Vervolgens op verzoek thuis een duidelijk en vakkundig advies gekregen. De communicatie tussen het advies en de (snelle) plaatsing was helder en nuttig en bevatte duidelijk instructies. Dag van de plaatsing van de panelen waren de installateurs voor de panelen en de elektra op tijd aanwezig. Vriendelijke kerels. Er werd netjes, snel en vakkundig gewerkt. Na de werkzaamheden is alles keurig netjes opgeruimd. Panelen werkten na de installatie snel en zonder problemen. Vragen aan de helpdesk werden snel, vriendelijk en vakkundig beantwoord. Kortom zeer tevreden over dit bedrijf en zeker een aanrader!

Beste Henk, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te zien dat u zo tevreden bent vanaf advies tot aan de service na afloop. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem en veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Snel en professioneel

Top ervaring van het begin tot het eind. Deskundig advies. Snelle respons op vragen en binnen 2 weken geplaatst, Keuring netjes afgewerkt allemaal.

Beste Rob, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat we zo snel terecht konden bij u. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top bedrijf! De geleverde installatie kon/kan niet beter.

Ik had afgelopen jaar veel onderzoek gedaan naar zonnepanelen bedrijven en systemen. Aanvankelijk ging ik voor de bekende en landelijk opererende zonnepanelen bedrijven. Dit vooral omdat ik toen nog dacht dat dat zij de beste en snelste garanties geven. Recensies spitten wees uit dat dat lang niet altijd gebeurt en ik merkte dat ik daar slechts een nummer was en zij zich volledig richtte op het aansmeren van hun systemen. Verschillende buren bleken al een zeer uitvoerig onderzoek gedaan te hebben naar de beste zonnepanelen leveranciers in een straal van 50 km rond onze woonplaats (Driebergen). Zij waren laaiend enthousiast over EnerSolar die afgelopen zomer nog zeven huizen naast de mijne van zonnesystemen had voorzien. Het contact met hun verkoper (Laurens) was zeer prettig en kundig. Ik had echter door mijn uitvoerige oriëntatie in de zonnepanelen materie inmiddels zeer specifieke eisen voor het systeem en de daarin te gebruiken producten. Veel bedrijven houden zich graag vast aan de producten waarmee ze in hun verleden vertrouwd zijn geraakt terwijl de ontwikkeling daarin zeer snel gaat. Echter, EnerSolar liet zien zeer klantgericht en flexibel te zijn en mijn klantenwens voorop te stellen. Ze gaven goed advies en vervolgens exact het systeem dat ik wilde. En dat ook nog eens voor een, in vergelijking met offertes van andere bedrijven, zeer redelijke prijs. De installatie op mijn steile en hoge dak verliep zeer prettig en snel door een team van fijne installateurs. De 20 panelen lagen er binnen een dag keurig op. Mijn antieke stoppenkast werd volledig vervangen door een zeer ervaren elektricien. Die groepenkast werd mooier en toekomstbestendig gemaakt dan ik had verwacht. De App geeft mij zeer uitvoerige informatie en laat nu in de herfst al een mooie opbrengst zien. Daarnaast monitoren zij ook mijn systeem voor het geval er iets kapot gaat en ik dat niet zou opmerken ;-) Dit is echt een prettig en kundig bedrijf en ik beveel ze dan ook graag bij iedereen aan.

Beste Nico, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat uw buren zo enthousiast waren over onze installaties! Mooi dat Laurens alles naar wens voor u heeft kunnen regelen en dat de monteurs de zonnepanelen volgens plan hebben mogen installeren! Wij wensen u veel zonnige uren toe en veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Wij geven de complimenten door. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Prima bedrijf, die weet waar ze het over hebben

Ondanks dat het niet in de buurt was, zeer goed geholpen. Alles is snel en netjes geïnstalleerd. Prima service. Zeker een aanrader!

Beste Peggy, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Nogmaals dank dat wij bij u mochten installeren, ondanks de grote afstand. Veel plezier gewenst met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Klantvriendelijk. Komen afspraken na.

Klantvriendelijk; Komen afspraken na. Keuze snel gemaakt.

Beste Gert, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Van offerte tot en met plaatsing perfect gelopen

Alles duidelijk uitgelegd gekregen bij de offerte. Hierna ook goed bereikbaar bij vragen. De plaatsing verliep ook vlekkeloos. Zeer vriendelijke en in mijn ogen vakkundige mensen.

Beste Rick, Fijn dat de installatie naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie woorden. Wij geven de complimenten door aan onze collega's. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Netjes aangelegd

Goed geholpen en snel een afspraak met de verkoper die alles netjes uitlegde en met onze wensen mee dacht. Installatie en afwerking is netjes gedaan. Ondanks dat ze een verkeerd kastje mee hadden werdt het snel opgelost.

Beste Gerard, Fijn dat alles netjes is geïnstalleerd. Gelukkig kon het probleem omtrent het monitoringskastje snel worden opgelost. Wij wensen u veel zonnige uren toe. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Via een Flyer door de brievenbus in contact gekomen met EnerSolar. Hierop vervolgens een vrijblijvende afspraak gemaakt met Thomas, hij gaf eerlijk advies hoeveel panelen het beste in onze situatie zouden passen. Op de dag van de montage kwam als eerste ruim op tijd de elektricien Frans bij ons op bezoek, die had al zin in koffie en hij wist al helemaal te vertellen hoe hij de kabel netjes kon gaan aanleggen voor de panelen. Daarna kwamen de monteurs aan voor de panelen en dat waren nette mannen en zeer vriendelijk. Na de werkzaamheden hebben ze alles netjes opgeruimd en de elektricien had ook nog zelfs zijn eigen stofzuiger meegenomen en heeft zeer vakkundig gewerkt. Al met al zijn we heel tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden van EnerSolar.

Beste Richard, Mooi om te zien dat u zo tevreden bent met het gehele proces. Wij geven de complimenten door aan de elektricien, monteurs en Thomas. Veel plezier gewenst met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Uitstekende service.

Wij zijn zeer tevreden over EnerSolar. De aanbieding (aantal collectoren en prijs) was passend en de werkzaamheden (op een dak met Oude Hollandse pannen en installatie in de meterkast) werden snel en keurig uitgevoerd door vriendelijke medewerkers.

Beste Herman, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Nergens naar hoeven omkijken, perfect geregeld.

Via een collega van mijn man bij EnerSolar terecht gekomen, deze was zeer positief over alles. Wij hebben dus ook niet verder gekeken en zijn voor EnerSolar gegaan. Van begin tot het eind perfect geregeld. Ook de montage ging super netjes en vlot. Ook onze buren hebben nu zonnepanelen gekocht bij jullie

Beste mevrouw van Emous, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! En wat leuk dat de buren hebben besloten om ook voor ons te kiezen. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Vriendelijke vakbekwame mensen

Vriendelijk , hardwerkende, vakmensen. Die onze zonnepanelen hebben geplaatst. Komen afspraken na, werken snel.

Beste Gert, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie. Wij geven de complimenten door aan de monteurs. Veel zonnige uren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

EnerSolar? Een vriendelijk en betrouwbaar bedrijf!

Vanaf het eerste contact en het uitgebreide informatieve gesprek aan huis tot aan het plaatsen van de zonnepanelen was alles helemaal goed geregeld. Voor extra vragen kan je ook altijd bij ze terecht, wat heel prettig is. De mensen die er werken zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. En als de panelen eenmaal op je dak liggen, bellen ze nog even om te vragen of alles naar wens was. Wat wil je nog meer?

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We hebben net de foto's bekeken van de monteur en het ligt er erg mooi op! Het enige wat we nu nog willen is veel zonnige uren! Veel plezier gewenst met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

zeer tevreden

Een concurrerende offerte en een goed gevoel bij het bezoek en telefonische contact. We moesten uiteraard wel een paar maanden geduld hebben voordat we aan de beurt waren (goed teken als een bedrijf een volle agenda heeft) . De plaatsing werd in overleg losgekoppeld van de aansluiting binnenshuis. De plaatsing gebeurde vakkundig maar kostte wat dakpannen, maar dat lag vooral aan de kwaliteit van de dakpannen. Gelukkig lukte het om nieuwe dakpannen te bemachtigen en die zijn door de monteurs gelijk geplaatst. De andere dag werd door de top-elektromonteur Martin het werk aan de meterkast heel kundig en netjes uitgevoerd met alle gewenste aansluitingen. En alles is weer netjes en opgeruimd achtergelaten, Jammer dat er die dag geen monteur te bereiken was om de laatste aansluiting op het hoge dak te maken. Dat is na mijn telefonische navraag daarna direct gedaan.

Beste Edo, Fijn dat u zo tevreden bent met de installatie. Goed om te horen dat wij de dakpannen direct konden herstellen. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie