Geen aanrader

na een vlotte naar volle tevredenheid gedane installatie van 12 zonnepanelen door Enersolar in 2018 wilde ik nu een uitbreiding met 4 panelen en een grotere omvormer, eenvoudige klus zou je denken, maar helaas. kontakt gezocht via website formulier, aantal dagen erna zelf maar gebeld, email moest opgezocht worden. aantal weken erna is uiteindelijk een offerte gestuurd, na een aantal reminders, deze was echter zonder montage, communicatie stoornis zeker, kan zijn? volgende offerte wel met montage maar waren de zonnepanelen ineens 80 euro duurder, 3e offerte gestuurd nu wel correct. afspraak geplant voor een donderdag, inmiddels wel weer een maand later, kan druk zijn maar laat dat dan weten, deze werd op die dag afgebeld, met de mededeling, 'misschien morgen' de volgende dag niets gehoord, aantal dagen erna zelf maar weer eens gebeld wat nu gaat gebeuren, volgende afspraak gemaakt dit keer wel langsgekomen, panelen zijn netjes geinstalleerd, dat wel, maar de omvormer is op een foutieve manier aangemeld bij het SolarEdge portal, de procedure voor 'vervangen' had gebruikt moeten worden niet 'toevoegen', door deze misser ben ik nu al m'n historische data van de vorige omvormer kwijt en deze is niet terug te halen. kortom absoluut geen aanrader deze firma, communicatie naar de klant is slecht of helemaal niet aanwezig

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Voortvarende en deskundige aanpak. Complimenten!

Tijdens de offertefase werd deskundig en vriendelijk geadviseerd. Afspraken over het sturen van de offerte en opdrachtbevestiging werden steeds nagekomen. Ook in de uitvoering verliep alles volgens de planning. Er werd meegedacht in de aansluiting op het netwerk. Tenslotte waren er de goede oplevering en betrokken nazorg, waaronder de aanmelding bij CertiQ. Voor ons een spannend (tijds)traject vanwege subsidieverlening, maar dankzij EnerSolar prima verlopen.

zie onderstaand

In het voortraject, opname ter plekke, advies en de offerte, niets anders dan positief. Over de montage, de werkzaamheden en de mensen die dit uitvoerden, hetzelfde oordeel. Over de communicatie, de contacten moet ik zeggen dat deze wel wat vlotter en beter kunnen en dat gereageerd wordt op opmerkingen en vragen.

Netjes gelegd maar mindere communicatie

Wij zijn na het vergelijken van diverse offertes overgegaan tot de aanschaf via Enersolar. In eerste instantie liep de communicatie vlot en goed. Echter op de dag van leggen regende het in de morgen flink. De monteurs zouden tussen 12 en 14.00 uur komen en we werden om half twee gebeld dat het niet door ging van wegen de regen op dat moment klaarde het hier al op en het was weer droog. Ik vind het erg jammer dat men niet in de morgen al een bericht stuurt en ik gewoon had kunnen gaan werken. De nieuwe datum lag 3 dagen later en toen waren ze keurig op tijd. De panelen zijn er netjes gelegd en de rommel keurig opgeruimd. Voor de panelen kwamen ze van Enersolar en de elektra werd door een monteur van Huibers Elektra gedaan. Een goede oplossing maar vermeld het ook even, nu vroeg ik me in eerste instantie af wat hij kwam doen.

Prefect pluim voor dit bedrijf.

Goede service en komen de afspraken na.

EnerSolar is een professionele club mensen met passie voor het vak.

• Kwaliteit

Duidelijke offerte en prima uitvoering van de job. Alles werkt perfect.
  • Kwaliteit

Zowel in het voortraject (advies), in de uitvoering (het plaatsen van de zonnepanelen) en de nazorg is EnerSolar vakkundig en accuraat.
  • Kwaliteit

12 panelen op ons dak en zeer klantvriendelijk geholpen en alles vakkundig uitgevoerd.
  • Kwaliteit

Belangrijkste motivatie om voor Enarsolar gekozen te hebben was de snelle termijn van leveren/plaatsen, hoogwaardige kwaliteit van bv montageonderdelen en de duidelijke offerte waar de aparte kostenposten zichtbaar zijn.

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact liep alles op rolletjes: binnen twee dagen de offerte en een dag na de opdracht de installatieplanning. Op de dag van de installatie ontving ik meteen in afschrift alle informatie voor de afhandeling van de btw aanvraag en andere meldingen die Enersolar voor mij deed. De installateurs werkten netjes en zorgvuldig. De communicatie vanuit het bedrijf was telkens vriendelijk en duidelijk. Kortom, echt een no-nonsense bedrijf dat de klant centraal stelt.... en dat alles ook nog eens voor een prettige prijs.
  • Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot het vertrek is de communicatie, terugkoppeling en de installatie op een prettige manier verlopen en door ervaren vakmensen uitgevoerd. Dit bedrijf is aan te bevelen en komen hun afspraken na.
  • Kwaliteit

Er g tevreden en keurig afgewerkt.
  • Kwaliteit

Helemaal tevreden met ons mooie systeem! Ondanks het mindere weer al een mooie opbrengst gehaald deze maand.
  • Kwaliteit

Vanaf het eerste telefoonje tot aan het opruimen na de installatie, is alles zonder problemen verlopen. Ook helemaal niet lang hoeven wachten op de installatie. Binnen een drie weken waren we in productie. Installatie ging op een erg prettige manier en werd uitgevoerd door echte vakmensen: goed in hun werk en prettig in de omgang!
  • Kwaliteit

Goed advies, en ook goed meegedacht toen het oorspronkelijke plan aangepast moest worden.
  • Kwaliteit

Enersolar is een aanrader voor mensen die overwegen zonnepanelen te plaatsen.
  • Kwaliteit

Fijn en snel contact. Ook de installatie verliep vlekkeloos door goede en leuke gasten.
  • Kwaliteit

Heel vriendelijk en duidelijk. Prettige samenwerking.
  • Kwaliteit

EnerSolar heeft ons uitstekend geadviseerd. Ze leveren geen standaard pakketten, maar kijken wat het meest geschikt is voor de situatie. Prettige communicatie met hun adviseur en alles werd volgens afspraak uitgevoerd. Erg blij met de geleverde diensten!
  • Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot de installatie van de zonnepanelen is alles vlekkeloos verlopen, zoals de monteurs meedenken om de meest perfecte oplossing te vinden voor de leiding die naar de meterkast gaat in 1 woord geweldig. Kwaliteit en deskundigheid, en dat voor zo een laag bedrag, ongelooflijk, ik raad het ieder aan. Nogmaals dank voor de goede service.
  • Kwaliteit

Uitstekende service. Goede begeleiding en toelichting tijdens offertetraject en plaatsing. Op dezelfde dag van plaatsing werkte de app al om de opbrengst van de zonnepanelen te bekijken. Tot zover zeer tevreden. Kan EnerSolar aan iedereen aanraden.
  • Kwaliteit

Snelle en vakkundige installatie met goed vooroverleg tijdens de schouw.

Over EnerSolar

Filter op Taal