Betrokken en vriendelijke mensen die een goed product vakbekwaam plaatsten

Goed voorbereid kwamen de medewerkers van EnerSolar op de afgesproken dag en tijdstip de zonnepanelen plaatsen. In ons oude huis werd de technische installatie vakkundig en passend binnen de mogelijkheden aangelegd. Het was buitengewoon plezierig om deze mensen over de vloer te hebben. Vriendelijk, vakbekwaam, betrokken en het ging ook nog eens heel snel.

Beste Geralt, Goed om te horen dat u tevreden bent over het hele proces. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Elektrotechnische kant onder de maat

Bij mijn buurman zag ik team van Enersolar aan het werk en zag goed werk. Offerte laten maken ,was redelijk bij de weg. De uitvoering;de zonnepanelen zijn netjes op garage gelegd echter het electradeel werd niet professioneel uitgevoerd. Er werden fouten gemaakt betreft plaatsing aardlekautomaat. Op aandringen van mijzelf en buurman(deskundig) alsnog veranderd om ons gerust te stellen. De zaak zelf reageert niet. Offerte is niet volgens opgave uitgevoerd waardoor ik teveel moest betalen. Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen.

Beste meneer de Sonnaville, Zojuist hebben wij u aan de telefoon gesproken om uw situatie nog een keer uit te leggen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw zonnepanelen en vinden het vervelend dat u, ondanks de uitgevoerde werkzaamheden volgens de veiligheidsnorm, niet helemaal tevreden bent over het elektragedeelte. Zoals u al benoemde is onze elektricien op uw aanvraag nog een keer bij u langs geweest. Hij heeft de meterkast naar uw wens aangepast. Hierna hebben wij u geprobeerd te bellen om uitleg te geven over de gedane werkzaamheden. We hopen dat u alsnog veel plezier mag beleven aan uw zonnestroomsysteem en wensen u veel zonuren toe. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top service

Top service

EnerSolar levert snel, is deskundig en klantvriendelijk

Mijn ervaring met de monteurs, het zijn vriendelijke jongens. Bij het plaa tsen hadden ze zilveren zijplaten gebruikt. Dit was niet mooi voor het aanzicht. Ik heb aangegeven dat ik graag deze wil vervangen voor zwarte kleur platen. Dit werd gelijk opgepakt en aangepast.

Beste Koen, Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent met uw zonnestroomsysteem. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goed advies en een perfecte uitvoering !!

Na een bezoek van de adviseur, waren wij prima op de hoogte van de (on)mogelijkheden voor ons huis m.b.t. zonnepanelen. Wij hebben de offerte akkoord verklaard en er werd direct een montage datum in overleg afgesproken. Op de dag van uitvoering keurig op tijd 3 monteurs aanwezig, de heren waren wat normen en waarden betreft uit het goede hout gesneden. Na montage een goede uitleg en alles keurig opgeruimd. After sales is ook prima , goede uitleg over de zaken die je in verband met de BTW teruggave zelf moet regelen. Ook het aanmelden bij je energie leverancier is keurig voorbereid. Kortom heel erg tevreden over dit bedrijf en ik kan dan ook niet anders om ze bij een ieder van harte aan te bevelen.

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie review! Ik heb de complimenten doorgegeven aan onze adviseurs en installateurs. We zijn blij dat u zo tevreden bent over het hele proces. Veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Zeer prettige partij!!

Vandaag zijn de heren van Enersolar bij ons aan het werk. Keurige monteurs met een prima gevoel voor humor. Ze gingen gelijk aan de bak.. ik had koffie aangeboden maar er moest eerst gewerkt worden, zeiden ze. De elektrische installatie wordt door een vakman van Huibers verzorgd. Het is overduidelijk dat ook deze man precies weet waar het om gaat. Ook hier mijn complimenten voor. Laurens, de man die het ons verkocht heeft kwam ook nog even kijken hoe het allemaal verliep. Deze persoonlijke omgang maakt dit bedrijf zeer toegankelijk. Al met al een prima bedrijf welke ik zeker aan zou raden. O ja... voor dat ik het vergeet... een frikandelletje wordt door de heren zeker gewaardeerd ;)

Beste Jan Peter, Bedankt voor uw review! Ik heb de complimenten doorgegeven. We vonden het zelf ook een mooi project om te installeren! De aftermovie van uw installatiedag hebben we op onze social media kanalen gedeeld. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Super personeel

Ervaren en vriendelijke monteurs.

Beste Maarten, Bedankt voor uw review. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Installatie is netjes gedaan. Netjes meegedacht en overleg over hoe en waar e.e.a te plaatsen.

Beste Randy, Bedankt! Veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Helemaal zoals het hoort

Bij dit bedrijf word je in de watten gelegd. Uitstekende begeleiding van begin tot eind. Vriendelijke monteurs die de moeite nemen om alles zo mooi mogelijk af te werken.

Beste Bert, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goed begeleiding van het hele proces

Van offerte tot montage een zeer goede begeleiding. Over alle aspecten wordt meegedacht. Installatie verliep heel soepel en aan de kleinste dingen is zelfs gedacht. Ofwel zeker een aanrader!

Beste Kevin, Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top installatie tot er iets kapot gaat..

2 maanden geleden gemeld dat er maar de helft opbrengst is. Elke keer gebeld, sporadisch een reactie. Tot op heden nog niets opgelost. Je zou verwachten dat op zijn minst onze naam bekend zou voorkomen!! Na mijn negatieve klacht toch een reactie en de boel is opgepakt en keurig een bos bloemen en excuses gekregen. Dus uiteindelijk toch een goed gevoel bij.

Beste Marja, Bedankt voor uw review. Gelukkig werkt uw systeem inmiddels weer naar tevredenheid en is het probleem nog voor de zomervakantie opgelost. Nogmaals excuus dat u zo lang heeft moeten wachten, dit vinden wij zelf ook erg vervelend. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Offerte op maat was zo gemaakt door Jeroen. Het contact erna ook zeer goed. Fantastische medewerkers over de vloer tijdens levering en bevestiging van onze zonnepanelen harde werkers Wij zijn zeer tevreden.

Beste familie Breunesse, Wat een mooie complimenten, dank jullie wel! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Aanbod op maat, vakkundig geïnstalleerd

Onze nieuwe uitbouw was al voorbereid voor zonnepanelen. Veel leveranciers kwamen echter met een standaard aanbieding. De adviseur van EnerSolar is de situatie ter plekke komen bekijken en heeft 2 opties aangeboden, incl uitleg over pro’s en con’s van micro-omvormers. De levertijd was kort. De installatie was in een middag gebeurd, mooi uitgelijnd en bekabeling vakkundig weggewerkt. Zeer tevreden.

Beste David, Goed om te horen dat u tevreden bent! We zijn blij dat we u konden helpen met het vinden van het beste zonnepanelensysteem voor uw situatie. Bedankt voor uw review en veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Slechte service en communicatie

Ruim vijf maanden na de installatie van de zonnepanelen weten we nog steeds niet of ze allemaal werken. Twee micro-omvormers melden een productiestoring en vier micro-omvormers rapporteren niet. We zijn al maanden bezig om dit opgelost te krijgen. Als we iemand te spreken krijgen, zijn ze vriendelijk en lijken bereidwillig, maar vervolgens gebeurt er niks. Op verzoeken om terug te bellen en mails wordt niet gereageerd.

Fijn bedrijf

Alles verliep volgens de planning wat we voor af hadden afgesproken. Ben zeer tevreden over de werkwijze van het bedrijf.

Beste Jeroen, Goed om te horen dat u tevreden bent over het proces. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Prettige communicatie!

Prima bedrijf! Planning werd iets later dan we aanvankelijk hadden afgesproken en het was voor Enarsolar even zoeken naar de juisye soort en kleur dakpannen. Uiteindelijk erg tevreden!!

Beste Rudolf, Bedankt voor uw review! Het was inderdaad even zoeken naar exact dezelfde dakpannen als op uw dak, maar het is gelukt! Fijn dat u tevreden bent met het eindresultaat. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Persoonlijke benadering en snelle levering

Van het opvragen van de offerte tot de uiteindelijke montage was Enersolar enorm behulpzaam. Over alle vragen werd meegedacht en de reactietijd was erg snel. Enersolar is transparant, betrouwbaar en weet wat ze doen.

Beste Diederik, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over het proces. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede vakmensen

De afspraken die gemaakt zijn met hun, zijn zeer goed uitgevoerd. Ze gaven door wat eventueel anders moet en dat ook uitgevoerd met onze toestemming. Ik zou ze zeker adviseren aan onze vrienden/kennissen. Werken netjes en zorgvuldig. Ze weten waar ze over praten. Top vakmensen.

Beste Antoinet, We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Uitstekend!

Alles volgens afspraak; snel en vakkundig geinstalleerd.

Beste Meinte, Bedankt voor uw review! Veel zonuren toegewenst. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top in service en in klantvriendelijkheid.

Duidelijke uitleg omtrent aanschaf en goede communicatie tijdens het vervolg traject. Klantvriendelijkheid was en is top.

Beste Frans, Goed om te horen dat u tevreden bent over het proces! Bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

zeer tevreden

Monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam en waren verassend snel klaar. Ook duidelijke uitleg

Beste Suzan, Bedankt voor uw review! We hebben de complimenten doorgegeven. Veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Top in service en klantvriendelijkheid

Vanaf de eerste folder in februari tot nu een bijzonder betrokken en professionele behandeling. Top installateurs met oog en tijd voor ons als klant en van alle huizen in de straat springt de super mooie plaatsing en afwerking eruit bij ons. Ook alle lof om ruim een maand na installatie nog een telefoontje te krijgen of alles nog goed gaat en hoe we alles beleefd hadden. Dit zeer klantvriendelijke bedrijf is een aanrader!!!!

Beste Erwin, Wat een mooie complimenten! Bedankt! Fijn dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Volledig tevreden

Betreft een nieuwe en uitgebreidere installatie. De oude installatie heb ik verkocht. Deze werd gratis en netjes verwijderd. De nieuwe installatie is snel, vakkundig en veilig geplaatst. Op de afgesproken datum stond de bus precies op tijd voor de deur! Na de klus werd alles netjes opgeruimd.

Beste Paul, Goed om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw review en veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede verzorging zonnepanelen

Goed personeel nette afwerking

Beste Frank, Bedankt voor uw review! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede service en snelle afhandeling van aanvraag tot aan plaatsen

Nadat we online gereageerd hadden, werden we binnen 15 minuten gebeld door Sjoerd. De uitleg was helder en direct bij ons aan tafel maakte hij al de offerte. Nadat alles akkoord was gegeven door ons, werd er binnen enkele dagen een afspraak ingepland. 1 week later lagen alle 14 panelen op ons dak. De installateurs verstaan hun vak, en hebben alles keurig geplaatst, aangesloten en opgeruimd.

Beste Erik, Fijn dat u blij bent met uw zonnepanelen van EnerSolar. Bedankt voor uw vertrouwen en veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie