EnerSolar is een professionele club mensen met passie voor het vak.

• Kwaliteit

Duidelijke offerte en prima uitvoering van de job. Alles werkt perfect.

• Kwaliteit

Zowel in het voortraject (advies), in de uitvoering (het plaatsen van de zonnepanelen) en de nazorg is EnerSolar vakkundig en accuraat.

• Kwaliteit

12 panelen op ons dak en zeer klantvriendelijk geholpen en alles vakkundig uitgevoerd.

• Kwaliteit

Belangrijkste motivatie om voor Enarsolar gekozen te hebben was de snelle termijn van leveren/plaatsen, hoogwaardige kwaliteit van bv montageonderdelen en de duidelijke offerte waar de aparte kostenposten zichtbaar zijn.

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact liep alles op rolletjes: binnen twee dagen de offerte en een dag na de opdracht de installatieplanning. Op de dag van de installatie ontving ik meteen in afschrift alle informatie voor de afhandeling van de btw aanvraag en andere meldingen die Enersolar voor mij deed. De installateurs werkten netjes en zorgvuldig. De communicatie vanuit het bedrijf was telkens vriendelijk en duidelijk. Kortom, echt een no-nonsense bedrijf dat de klant centraal stelt.... en dat alles ook nog eens voor een prettige prijs.

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot het vertrek is de communicatie, terugkoppeling en de installatie op een prettige manier verlopen en door ervaren vakmensen uitgevoerd. Dit bedrijf is aan te bevelen en komen hun afspraken na.

• Kwaliteit

Er g tevreden en keurig afgewerkt.

• Kwaliteit

Helemaal tevreden met ons mooie systeem! Ondanks het mindere weer al een mooie opbrengst gehaald deze maand.

• Kwaliteit

Vanaf het eerste telefoonje tot aan het opruimen na de installatie, is alles zonder problemen verlopen. Ook helemaal niet lang hoeven wachten op de installatie. Binnen een drie weken waren we in productie. Installatie ging op een erg prettige manier en werd uitgevoerd door echte vakmensen: goed in hun werk en prettig in de omgang!

• Kwaliteit

Goed advies, en ook goed meegedacht toen het oorspronkelijke plan aangepast moest worden.

• Kwaliteit

Enersolar is een aanrader voor mensen die overwegen zonnepanelen te plaatsen.

• Kwaliteit

Fijn en snel contact. Ook de installatie verliep vlekkeloos door goede en leuke gasten.

• Kwaliteit

Heel vriendelijk en duidelijk. Prettige samenwerking.

• Kwaliteit

EnerSolar heeft ons uitstekend geadviseerd. Ze leveren geen standaard pakketten, maar kijken wat het meest geschikt is voor de situatie. Prettige communicatie met hun adviseur en alles werd volgens afspraak uitgevoerd. Erg blij met de geleverde diensten!

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot de installatie van de zonnepanelen is alles vlekkeloos verlopen, zoals de monteurs meedenken om de meest perfecte oplossing te vinden voor de leiding die naar de meterkast gaat in 1 woord geweldig. Kwaliteit en deskundigheid, en dat voor zo een laag bedrag, ongelooflijk, ik raad het ieder aan. Nogmaals dank voor de goede service.

• Kwaliteit

Uitstekende service. Goede begeleiding en toelichting tijdens offertetraject en plaatsing. Op dezelfde dag van plaatsing werkte de app al om de opbrengst van de zonnepanelen te bekijken. Tot zover zeer tevreden. Kan EnerSolar aan iedereen aanraden.

• Kwaliteit

Snelle en vakkundige installatie met goed vooroverleg tijdens de schouw.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aansluiting is gereed gekomen. De afspraak was dat het op één dag zou plaats vinden. Echter, dhr. van Manen had met installateur overlegd dat elders een andere klus wel voorrang kon hebben omdat o.g. toch vakantie had. Dit vernam o.g. van installateur. Heel vervelend! Uiteindelijk kwam ik met dhr. van Manen tot een 'oplossing' zo dacht ik. Hij vond het vervelend dat het zo was gelopen en gaf me de keus of €50, aftrek van factuur of VVV-bon €50,- Ik o.g. koos voor het laatste. Deze moet ik na 3 maanden nog steeds ontvangen. Zelfs na enkele mails van mijn kant heeft dhr. van Manen / EnerSolar hier niet op gereageerd. Erg jammer! Daarom scoort het oordeel omtrent 'communicatie' erg laag.

• Kwaliteit

Zijn erg flexibel en oplossing gericht! Werken erg netjes en staan wat mij betreft boven aan na lang bezig te zijn geweest met meerdere offertes. Men neemt een hoop gedoe uit handen zoals Aanmelden van teruggave en BTW teruggave zonder extra kosten te berekenen. Dit doen er weinig Gratis bij. Het ziet er strak uit en vandaag al een super opbrengst zonder dat de zon er is. Ondanks dat er een collega ziek was gemeld toch alle afspraken na gekomen. Ook de nazorg is top, goede service en zal men zeker aan iedereen aanraden!

• Kwaliteit

Geen poespas. Geen nutteloze praatjes. Gewoon doen wat ze zeggen.

• Kwaliteit

Tot dusver geen klachten, alles werkt zoals verwacht. Vlotte levering en service

• Advies N.v.t.

Goede voorlichting / vakkundig werk