Top in service en in klantvriendelijkheid.

Duidelijke uitleg omtrent aanschaf en goede communicatie tijdens het vervolg traject. Klantvriendelijkheid was en is top.

zeer tevreden

Monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam en waren verassend snel klaar. Ook duidelijke uitleg

Top in service en klantvriendelijkheid

Vanaf de eerste folder in februari tot nu een bijzonder betrokken en professionele behandeling. Top installateurs met oog en tijd voor ons als klant en van alle huizen in de straat springt de super mooie plaatsing en afwerking eruit bij ons. Ook alle lof om ruim een maand na installatie nog een telefoontje te krijgen of alles nog goed gaat en hoe we alles beleefd hadden. Dit zeer klantvriendelijke bedrijf is een aanrader!!!!

Volledig tevreden

Betreft een nieuwe en uitgebreidere installatie. De oude installatie heb ik verkocht. Deze werd gratis en netjes verwijderd. De nieuwe installatie is snel, vakkundig en veilig geplaatst. Op de afgesproken datum stond de bus precies op tijd voor de deur! Na de klus werd alles netjes opgeruimd.

Goede verzorging zonnepanelen

Goed personeel nette afwerking

Goede service en snelle afhandeling van aanvraag tot aan plaatsen

Nadat we online gereageerd hadden, werden we binnen 15 minuten gebeld door Sjoerd. De uitleg was helder en direct bij ons aan tafel maakte hij al de offerte. Nadat alles akkoord was gegeven door ons, werd er binnen enkele dagen een afspraak ingepland. 1 week later lagen alle 14 panelen op ons dak. De installateurs verstaan hun vak, en hebben alles keurig geplaatst, aangesloten en opgeruimd.

Beste Erik, Fijn dat u blij bent met uw zonnepanelen van EnerSolar. Bedankt voor uw vertrouwen en veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Duidelijke offerte, mooie panelen, goed, snel en netjes geplaatst, mooie prijs.

Mijn ervaring is zeer positief, het contact met Enersolar voordat je de panelen gaat aanschaffen is zeer goed, de adviseurs zijn duidelijk en bereid om alles goed uit te leggen. Er wordt stap voor stap met de klant samen gewerkt om alles voor elkaar te krijgen, telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar voor vragen, en mocht het voorkomen dat er niet gelijk antwoord is dan gaan ze het uitzoeken en komen ze er snel op terug. Monteurs zijn vriendelijk, werken netjes, werken ook samen met de klant hoe alles in huis gedaan gaat worden, indien er een betere optie is dan gepland wordt dat ook aangegeven. Na afloop werd alles netjes opgeruimd en afval meegenomen.

Beste Edwin, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u het hele proces zo goed heeft ervaren. Daar zijn we blij mee! Veel plezier met uw zonne-energiesysteem en veel zonuren toegewenst. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Slechte afwerking klachten

In eerste instantie tevreden over de manier waarop ik werd geholpen. Daarna loopt het echter allemaal een stuk minder. Er waren een aantal zaken niet op orde en het oplossen duurt zo ontzettend lang. Mails worden niet beantwoord, zit al weken met panelen die het niet doen en hoor gewoon niets ..

Beste Eric, Bedankt voor uw review! Gelukkig werkt uw systeem inmiddels weer naar tevredenheid en zijn de problemen opgelost. Helaas duurt het soms langer om tot antwoorden en oplossingen te komen dan we van te voren inschatten. Echter is het belangrijk dit te blijven communiceren, wat wij in uw geval beter hadden moeten doen. Hier leren wij van en zullen dit voor de toekomst meenemen. Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Kwaliteit met een prima service en vakkundig personeel

Vanaf het begin van het project (Wouter) tot het einde (Gio en Calvin) en zijn fantastische team, alleen maar lof. Meedenkend en vakkundig. Tevens verliep de communicatie met kantoor ook uitstekend. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Bedankt voor de mooie review Joop! Fijn dat je zo tevreden bent. We hebben de complimenten doorgegeven. Veel plezier met je zonne-energiesysteem ☀️ Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Fijn bedrijf, prettig in de uitvoering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Een mooi werk met dit bedrijf kunnen maken. Contacten en afspraken zijn soepel verlopen. De uitvoering is geheel volgens plan en op tijd uitgevoerd. Ze zetten de klant centraal en leveren goed werk tegen een prima concurrerende prijs.

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel zonuren toegewenst! ☀️ Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Goede uitleg en prima installatie

Ik had helemaal geen ervaring met zonnepanelen en wist niet hoe het werkt. Ik heb een goede uitleg gekregen van aan de telefoon, vervolgens kwam er een adviseur langs en kreeg ik gelijk een duidelijke offerte met mijn besparing uitgelegd en wat ik ga betalen. Binnen 3 weken zijn de zonnepanelen op mijn dak gelegd en wekken nu stroom op voor mij. Zeer tevreden met de service, duidelijkheid en snelheid van Enersolar. Laat de zomer maar komen!

Bedankt Frans! Mooie complimenten. Fijn dat we je konden helpen met je vragen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben: bel gerust even. Veel plezier met je zonne-energiesysteem ☀️ Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

Fijne club! Komen nog op locatie schouwen!

Na telefonisch een afspraak gemaakt te hebben, kregen wij bezoek van de heer Hup. Deze jongeman nam uitgebreid de tijd en heeft ons altijd correct geïnformeerd. Wat een kundige vent. Mensen maken de tent.

Dank Mark! We hebben de complimenten doorgegeven. Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je zonne-energiesysteem ☀️ Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

goede afspraken en prettige mensen

Sinds een paar weken heb ik zonnepanelen via dit bedrijf en heb al heel veel opgewekt. Erg vakkundige mensen en prettige gesprekken.

Goede investering, zonnepanelen! ☀️ Leuk om te horen dat je al veel energie hebt opgewekt. Dank voor het compliment! Met zonnige groet, Team EnerSolar zonne-energie

De zonnepanelen liggen er keurig op.

Prettig dat er iemand thuis komt om de mogelijkheden door te nemen en ter plekke te bekijken wat handig is, ook kwa plaatsen van de omvormer en wegwerken van bedrading. Plaatsen ging snel en vakkundig, rekening houdend met wensen van ons als klant. wij wilden graag de draden onder de vloer naar de meterkast en dat werd keurig geregeld. Ook op het platte dak van onze veranda werden de zonnepanelen netjes geplaatst en echt heel mooi afgewerkt. Alles werd mooi dicht afgewerkt, zelfs de buurt zegt dat dit er wel heel netjes uitziet; bijna niet zichtbaar vanaf de straat en toch supernetjes afgewerkt. Top gedaan!

Bedankt voor de mooie complimenten! Super om te horen dat u zo tevreden bent. Onze installateurs hebben met veel plezier de zonnepanelen bij u gelegd. Veel zonuren toegewenst! ^Renske, EnerSolar zonne-energie

In eerste instantie goed

Commenutatie na plaatsing om contact maken slecht

Alles in 1x goed!

In maart 24 zonnepalen op het dak gekregen. Helder advies, snelle en nette installatie en goede opbrengst in de eerste maanden. Vrienden hebben inmiddels 11 panelen laten leggen, daar ging ook alles goed. Zelf nog getwijfeld over de optimizers, maar achteraf blij dat ik ze heb genomen. Leuk om op een app te zien wat ze elke dag opleveren!

Van fouten kun je leren

Toe de 15 panelen in juni 2019 werden geplaatst was het nog een vrij jong bedrijf. zoekende naar het complete juiste product. panelen werden snel geplaatst. de aansluiting in de meterkast verliep miserabel, de metingen klopte niet. naar diverse pogingen lukte het binnen 2 maanden. De eigenaar Rick en ik hadden regelmatig meningsverschillen met elkaar. Nu een jaar verder zijn de metingen nog steeds verschillend met slimme meter. daar ga ik met Rick nog over praten. verder werkt het prima. Geef een jong bedrijf de kans. Ze hebben er echt wel van geleerd. 2 goede werkende buiten teams. Ben er pas nog op bezoek geweest. het oogt zeer goed. ga zo door. john

Prima bedrijf, durf ik iedereen aan te bevelen.

Binnen een halve dag vond er een kennismakingsgesprek plaats om de behoefte en mogelijkheden te inventariseren. Uiterst plezierig. De volgende dag kregen wij een uitgebreide offerte toegezonden. De plaatsing van 14 panelen vond 5 weken later plaats. Netjes geplaatst en goed afgewerkt. Het technische deel werd door installatiebureau Huibers uitgevoerd. De eerste meetresultaten zijn zeer positief. De zon hielp uiteraard een handje mee.

Keurig te woord gestaan en netjes gewerkt

Kan met vragen of problemen goed terecht bij dit bedrijf. Personeel werkt heel netjes en zijn erg beleefd. Rommel wordt opgeruimd.

Prima uitleg, product en service

Duidelijke offerte, flexibele en professionele montage. Ruim de tijd genomen voor analyse optimale plaatsing bekabeling en omvormer. Daarover ook goed overleg. Specifieke wensen m.b.t. aanpassing meterkast prima uitgevoerd. Deskundig en keurig personeel.

Snelle, goede en vlotte servies

Enersolar is een vriendelijk vlotte bedrijf. Ze hebben mij goed geïnformeerd over de zonnepanelen. Een keurig offerte gemaakt met goede informatie. De zonnepanelen lagen binnen een halve middag op het dak. Goede/vriendelijke installateurs, keurig uitleg gegeven over de app. Al met al, een goed bedrijf waar je u tegen zegt.

Doen wat ze beloven met klantvriendelijke insteek

In de aanbestedingsfase is goed meegedacht om de beste prijs/ prestatie oplossing te bedenken. Op basis van voortschrijdend inzicht werden gewenste aanpassingen soepel behandeld. Omdat de renovatie van ons dak, door overmacht, meerdere keren werd uitgesteld paste Enersolar de geplande levering zonder problemen telkens aan. Over de levering en installatie niets dan lof, professioneel, adequaat en rekening houdend met de corona vereisten. Terwijl we er ons bij betrokken voelden. Ook in de nazorg bleef men ruim binnen de afspraken.

Tot nu toe Super Tevreden.

Vanaf het eerste contact, offerte, tot en met de levering en plaatsen van de zonnepanelen Super Tevreden. EnerSolar is een betrouwbaar bedrijf en is alles tot in de puntjes nagekomen. Ook Installatiebedrijf Huijbers heeft de aanleg super en netjes afgewerkt. Vooral de tijdsduur was snel en adequaat. Een bedrijf om aan te bevelen.!!!

Een uitstekend bedrijf met de juiste voorlichting, begeleiding en verzorging.

Alles volgens planning, proberen alles zo netjes mogelijk te maken zodat je zo min mogelijk kabels ziet zitten en komen met goede ideeën. Een goed op elkaar ingesteld team. En maken waar wat ze afspreken. Top!

Dramatische service

De installatie is goed verlopen, maar de service daarna lijkt nergens op. Er wordt nauwelijks gereageerd op mails of telefoon en een defect dat bij storm veel herrie veroorzaakte heb ik door een ander bedrijf moeten laten oplossen omdat EnerSolar nauwelijks reageert en als je ze na veel inspanningen wel aan de lijn krijgt, ontkennen ze het probleem zonder ernaar gekeken te hebben. Op enig mee denken, laat staan meedoen, met de klant die een probleem heeft met de door EnerSolar aangelegde installatie heb ik ze niet kunnen betrappen.