geweldig en op korte termijn ons geholpen . communicatie uitstekend .

Ik ben absoluut zeer goed behandeld . Accuraat en snel hebben ze mij voorzien van de benodigde papieren . De communicatie was uitstekend en hebben dus prima werk geleverd. Zeker een bedrijf om aan te raden. Bij een volgend project zal ik zeker van hun diensten gebruik willen maken.

Niet netjes afgehandeld

Ze kwamen voor een bezoek aan huis en dachten mee. Jammer vond ik dat er best behoorlijke reactie tijd tussen de mails met vragen en aanpassingen zat. Daarnaast hebben zij toegezegd dat er contact met mijn gemeente opgenomen zou worden voor vergunning nodig ja/nee, ik wacht na meerdere mails en paar maanden nog op antwoord. Jammer

Snel, correct, proactief en goed

Uitstekende service en goed meedenken. Fijne, snelle en correcte communicatie. Uitstekende kwaliteit tekeningen.

Perfecte service!

In drie weken van conceptontwerp tot vergunningsaanvraag leek me eigenlijk onmogelijk, maar op basis van de goede reviews uiteindelijk toch besloten om met Architectdirect in zee te gaan. Alles is precies gegaan volgens het stappenplan dat op de site staat: na drie weken was de vergunningsaanvraag door Architectdirect ingediend. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Behulpzaam! Ook als er iets extra's van ze gevraagd wordt.

Nick Matulessy heeft mij erg goed geholpen. Zelfs toen zijn werk erop zat, maar ik zijn hulp nog graag even nodig had, was hij altijd bereikbaar. Snel en behulpzaam. Ik raad iedereen Nick Matulessy van Architectdirect aan.

Goed,snel,accuraat en behulpzaam.Fijn om met dit bureau samen te werken.

• Ervaring met: Bouwtekening

Een zeer kundig en professioneel bureau met betrokken en vriendelijke architecten.

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Ik heb mijn hsb opbouw laten tekenen. Ik ben zeer tevreden oo de inhoud, snelheid en communicatie. In mijn geval ook mogelijk contact savonds en in het weekend. Super ervaring voor mij.

• Creativiteit N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb mijn bijgebouw laten ontwerpen door Architect Direct. Wat me opvalt is dat er slecht wordt geluisterd en dat resulteert in meerwerk dat je steeds mag bijbetalen bij de basissom. Uiteindelijk ga je het accepteren omdat je niet verder in de papier wil lopen. Het resultaat is voor mij een leuk document dat ik niet kan gebruiken voor de bouw. Ik moet alsnog weer alles opnieuw laten bekijken en doorrekenen. Voor mij nooit meer architectdirect.nl

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Beste Marc, Na het lezen van je feedback heb ik geprobeerd contact met je op te nemen om helder te krijgen waarom je het document niet kunt gebruiken. Het is namelijk niet onze intentie om onbruikbare documenten te leveren. Wellicht kunnen we na het analyseren van de knelpunten de bouwtekeningen aanpassen zodat ze het doel kunnen dienen waarvoor ze zijn gemaakt. Hopelijk bereikt dit bericht je, zodat we onze samenwerking toch nog positief kunnen afsluiten. Vriendelijke groet, Michiel

Via een kennis in contact gekomen met dit bureau voor een compleet schetsontwerp en bouwtekeningen voor onze nieuwbouw woning. Denken prima mee en luisteren goed naar eigen wensen. Deze wijze van (samen)werking hebben wij als zeer prettig ervaren. Werken zeer professioneel, transparant, flexibel, snel en compleet. Komen afspraken prima nan en dat alles voor een zeer bescheiden prijsje. Wij waren voor Architectdirect.nl zeker niet de meest makkelijke klant omdat we nogal wat eigen wensen hadden, later nog een aantal wijzigingen door hebben laten voeren wat eigenlijk nooit een probleem heeft opgeleverd. Verstandhouding bleef professioneel. Prijs-kwaliteit is zeker 10 punten waard en wij kunnen Architectdirect.nl aan iedereen aanbevelen. Wat een genot ten opzichte van de "gevestigde orde"!

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Via internet een aantal offertes aangevraagd en prijzen vergeleken voor een bouwtekening en constructieberekening en uiteindelijk uitgekomen bij Architectdirect.nl. Contact gehad met twee medewerkers gedurende het proces. Ik wist precies wat ik wilde en had alle wensen en eisen duidelijk beschreven voor de bouwtekening. Hierdoor kon de architect zonder veel moeite de bouwtekening maken. Binnen drie weken waren zowel de bouwtekening als de constructieberekening klaar. Verder goede communicatie en zeer snelle en correcte service. Prijs-kwaliteit is top en zou ze absoluut aanraden.

• Creativiteit N.v.t.

• Ervaring met: Bouwtekening

Tuinhuis laten tekenen en berekenen o.b.v. eigen ontwerp. Leuke gasten die stomtoevallig ook nog kantoor houden in mijn eigen dorp. Kundig advies en uitwerking, gemeente akkoord met vergunning op basis van hun uitwerkingen. Ben zeer tevreden!

2 sterren: slechter dan verwacht

Na het lezen van de goede reviews zijn wij in zee gegaan met deze architect. Helaas is onze ervaring niet zo goed. 9 maanden, een hoop frustratie, veel geld, eindeloze aanpassingen, fouten en verschillende mensen verder hebben wij onze vergunningen maar als wij zelf niet belde of mailde naar de architect hoorde wij maar weinig of werden wij gewoon vergeten. Met als klap op de vuurpijl een factuur van de gemeente pas mailen als ze de aanmaning krijgen. Gelukkig was de gemeente erg coulant en hebben wij geen problemen gekregen.

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Ik mis jullie onafhankelijk oordeel als professionals. De gemeente Lingewaard gaf initieel een verkeerd advies. Er moest een vergunning worden aagevraagd voor de vervanging van de garagedeuren door een kozijn. Ondanks alle tekenongen, heeft niemand van architectdirect ons erop gewezen dat er een denkfout was gemaakt bij de gemeente. De garagedeuren bevonden zich ruim achter de voordeur. Kortom, geen vergunnng nodig. Ik Ben zeer tevreden over de verdere communicatie, echte super. Maar het beter en goedkoper!

• Ervaring met: Bouwtekening

Goede communicatie i.v.m. aanpassen wensen. Prettige omgang en snelle levering van de tekeningen.

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Onze ervaring met Architectdirect was heel erg goed. Overleg en communicatie waren snel en helder. Goede prestatie voor scherpe prijs.

• Kwaliteit product(en)

Youssef heeft onze nieuwbouwtekening uitgewerkt, van schets tot omgevingsvergunning. Voor een gemiddelde klant ben ik best kieskeurig en veeleisend al zeg ik het zelf. Youssef was heel geduldig en heeft me begeleid tot alles naar tevredenheid was. Hij is creatief en dacht tussentijds mee hoe zaken beter in te richten. Telefonisch niet eenvoudig bereikbaar maar per mail meestal binnen één dag en gedetailleerd antwoord. Verder uitstekend!

• Ervaring met: Bouwtekening

Proberen zo'n goed mogelijke service te verlenen, ook als het even tegenzit. Ze hechten er waarde aan dat je als klant uiteindelijk tevreden bent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn bedrijf en nemen over het algemeen snel contact op. Hier ook de aanvraag laten doen bij de gemeente, helaas is daar bijna geen contact mee. Ik krijg geen geen reactie hoe het er voor staat met de aanvraag, dit vind ik jammer want anders had ik dit zelf gedaan. Verder prima!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het schetsontwerp en de bouwtekening waren goed ontworpen. Samen met de constructieberekening konden we hiermee naar de aannemer. Punt van aandacht is het aantal mensen wat bezig geweest is met onze tekeningen. Doordat we 3 verschillende personen ons geholpen hebben moesten we helaas ook een aantal keer ons verhaal opnieuw vertellen omdat de overdracht niet optimaal was. Dit kan efficiënter.

• Ervaring met: Bouwtekening

Dag Arnd, wij waarderen je opbouwende feedback zeer. Dit nemen wij ongetwijfeld mee in onze proces optimalisatie. Goed om te horen dat je in ieder geval tevreden bent met het schetsontwerp en de bouwtekening. Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat! Groeten, Murat.

De ervaring met Architectdirect was ongelooflijk goed. De communicatie was erg snel, professioneel, en helder. Daarnaast werd er erg goed meegedacht met onze wensen. Het hele proces kon niet beter!

• Ervaring met: Schetsontwerp

Een heel prettig bedrijf om mee te werken

• Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Dorpsstraat 156 5731JL Mierlo

+31 85 888 4332

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!