Eén woord; 'Fantastisch'

In welke periode je dan ook een architect nodig hebt; transparantie, bekwaamheid en assertiviteit is moeilijk te vinden. ArchitectDirect begrijpen het direct. De architect (en constructeur) die mij zijn toegewezen pakte direct de zaken op. Al hoewel het bij mij om een relatief simpele 'uitbouw' zou gaan, ontstonden er meerdere obstakels. Zonder dat ik iets hoefde te vragen, werden mij opties en adviezen toegespeeld. Heel fijn als je iemand inhuurt en dat die persoon meedenkt, zowel financieel als creatief. Nogmaals bedankt.

ArchitectDirect ontzorgt niet.

Ik heb ArchitectDirect in de arm genomen om mijn vergunningaanvraag te begeleiden. Uiteindelijk heb ik nog een hele hoop zelf moeten doen, dus ArchitectDirect ontzorgt niet. Ook kwamen er nog extra kosten bij die door de persoon die de intake over het hoofd waren gezien. Drie sterren omdat het uiteindelijk nog netjes is opgelost met die extra kosten

Fast and professional help

Fast and professional help

Betrokken

Heb zelf niks in de gaten hoeven houden.alle stukken vanuit de gemeente liepen via architect direct. Heb nu de omgevingsvergunning binnen.hoorde het van hun zelf .

Insightful and professional

Was a pleasure talking to and getting advice from Danielle.

Prima geholpen en snel overleg

Prima ervaring en duidelijk en snel reactie en denken ook zeer oplossings gericht mee

verantwoordelijk, altijd bereikbaar en op tijd

Deze mensen hebben alle beloftes waargemaakt.

Na eerst bij een lokale architect die aanbevolen was door gem. Tilburg, geïnformeerd te hebben bleek alras, dat het bij dat adres niet ging vlotten. Bij google kwam ik uit bij architecdirect die m.n. door de bereikbaarheid/toegankelijkheid (in deze tijd waar alles wat met bouw te maken heeft overvolle agenda's heeft en dat ook graag aangeven) direct overtuigde. Verder open over tarieven en nog eens prettige mensen in omgang. Alles telefonisch of per mail maar prima. Ook onderdeel van het verdien c.q. bespaarmodel van dit bedrijf waar beide partijen baat bij hebben! Mijn aanvraag vergunning sans problèmes in één keer geaccepteerd! Chapeau! Ik kan dit adres enkel aanbevelen!!!

Snel, efficiënt en super makkelijk !

Lang leve de digitale wereld, en dan vooral degene die er optimaal gebruik van maken. Architectdirect heeft dit duidelijk omarmd en op die manier hun dienstverlening optimaal weten aan te bieden. Contact is snel gemaakt en verloopt soepel. Niet eindeloos overleggen, goed voorbereid waardoor contactmomenten niet langer dan 20 minuten hebben geduurd. Eventuele aanpassingen?......ook geen probleem. Één puntje van aandacht; de BOX (waar documenten en toelichting in verwerkt worden) is volgens mij niet door iedere betrokkene inzichtelijk (architect, constructeur, ondersteuning). Zou mooi zijn als die gegevens door iedere specialist te benaderen zijn. Super gedaan!

zeer toegankelijk en effectief

Waar veel, vooral gemeentelijke, diensten stroperig zijn is Architect Direct zeer toegankelijk en direct meedenkend. Hun netwerk wordt op genereuze wijze ingezet.

Onmogelijk contact te krijgen

Vanaf oktober vorig jaar (inmiddels juni) is het uiterst lastig om contact te leggen en voortgang te bespreken. Terugbelverzoeken en en mails worden genegeerd. Telefoon wordt vaak niet opgenomen en na 10 minuten wachten, wordt je doorgeschakeld naar een 06 voicemail, waar vervolgens ook niet op gereageerd wordt.

betrouwbare creatieve meedenkende architect

Jeroen van Leeuwen heeft ons uitstekend geholpen. Hij neemt de tijd en luistert goed naar de wensen. Hij is creatief en neemt je daadwerkelijk mee in het proces. Ik ben erg tevreden over het ontwerp.

Zeer correct en juist

Na telf. afspraak met een medewerker die het probleem op een zeer profercionele opgelost heeft kan ik weer verder. Hiervoor hartelijk dank , bij een volgende opdracht zal ik dit architecte bureau altijd raadplegen.

Top advies en duidelijke uitleg!!!

Vandaag top advies gekregen van Daniëlle!!! Onze vraag m.b.t. een aanbouw, waar tot nog toe niemand een concreet antwoord op kon geven, heeft zij vandaag binnen een paar minuten helemaal beantwoord! Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd waardoor wij nu precies weten hoe het zit en verder kunnen met ons bouwproces. Daniëlle heeft maar een half woord nodig, ze weet waar ze het over heeft en denkt super goed mee, erg fijn!!! Haar advies zullen we dan ook zeer zeker opvolgen! Topper!!!

Heel behulpzaam en meedenkend!

Mijn ervaring is gewoon super!

Klasse!

Ik had met enige spoed een bouwtekening nodig voor een verbouwing. Dit heeft Architectdirect perfect opgepakt en uitgevoerd. Het resultaat ziet er top uit. De vergunning werd snel verleend.

Erg fijne ervaring met snel en perfect resultaat.

Online gevonden en traject gestart om een opbouw te laten tekenen. Alles digitaal met exact elke keer de verwachting waargemaakt. Snel, vakkundig en erg tevreden met het eindresultaat!

Professioneel werk en uitstekende communicatie

Tijdens het intakegesprek met Nick kregen we snel een goed beeld van het hele proces: van bouwtekening tot vergunningaanvraag. Jeroen heeft het traject verder op professionele wijze begeleid, door heldere communicatie (bijvoorbeeld d.m.v. videotoelichtingen bij tekeningen of andere stukken), strakke planning en snelle follow-up waar nodig. Ik beveel de diensten van ArchitectDirect daarom graag aan.

Krijg geen reactie

Na telefonisch fijn contact werd mij gevraagd wat details te emailen. Dat tot 4 maal toe gedaan, over periode van anderhalf maand. Geen enkele response. Jammer, telefonisch contact was prima maar daarna dus onmogelijke partij om mee te communiceren.

goed werk en een mooie woning ontworpen.

communicatie verliep zeer goed en klantvriendelijk te woord gestaan.daarbij komt het eindresultaat wat we zelf niet hadden gedacht maar is een praktische indeling gezien we ouder worden ook voor de toekomst een goed ontwerp.

Snel en adequaat

We hadden op korte termijn bouwtekeningen nodig voor een aanvraag van een omgevingsvergunning. ArchitectDirect kon snel schakelen. Prima bereikbaar en korte responstijden dus de tekeningen waren snel en volgens afspraak opgeleverd. Aanvraag uiteindelijk zelf ingediend en wat bleek? Er was - in tegenstelling tot eerdere berichten van de gemeente - geen vergunning nodig! Was Gemeente Pijnacker-Nootdorp maar net zo transparant als ArchitectDirect...

Wat een service👍🏻👍🏻

Wat een simpele muur doorbraak (draagmuur) moest worden, leek al snel een heel gedoe. Aangezien er nergens een orginele bouwtekening van de woning was. Bij het Waterlands Archief een aantal bouwdocumenten opgevraagd en Nick was zo behulpzaam om via FaceTime de juiste tekeningen aan te wijzen. Vervolgens een nieuwe bouwtekening laten maken + constructie berekening en de vergunningsaanvraag. Nu een maand later is alles rond en heb ik de vergunning binnen!! En dat allemaal zonder stress, dankzij architectdirect. 'Chapeau!

Super service, aanrader!

Eerlijk en helder verhaal, word goed geluisterd naar je wensen en ook wanneer het lijkt dat er geen mogelijkheden meer zijn, komen ze met creatieve oplossingen die enorm aanspreken, een absolute aanrader voor stap 1 wanneer je wilt gaan verbouwen

Correcte afwerking en afwikkeling

Ik had gevraagd of men naast tekeningen ook de vergunning etc wilde regelen. Vanaf het begin tot het eind heeft men dit perfect voor mij geregeld en ontzorgd

Super netjes en vakkundig geholpen!

Zeer goed contact , betrokkenheid, makkelijk te bereiken! Kortom klasse!

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!