Zeer klantgericht, prima communicatie en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

In mijn oriëntatiefase bij wie ik de vergunning zou laten aanvragen inclusief de bouwtekeningen ben ik al zeer uitgebreid geholpen door Architectdirect (Danielle). Zij heeft daar vrijblijvend toch veel tijd in gestoken voor mij. Het proces daarna (na mijn akkoord) is ook erg goed verlopen. Wanneer ik een vraag had was er altijd binnen korte termijn een afspraak in te plannen met Jeroen om dit te bespreken. Altijd even vriendelijk en meedenkend. De vergunning is zeer snel verstrekt en ik kan Architectdirect absoluut aanraden.

Zeer prettige ervaring met mooie eindresultaat.

Gedurende het hele traject, van idee tot ontwerp is uitstekend opgepakt en begeleid. Communicatie en ondersteuning waren super. Echte professionals die hun vak goed beheersen. En zeer klantvriendelijk. M.a.w. een echte aanrader.

Duidelijk en snel

Wij hebben samen met Jeroen onze verbouwing uitgewerkt. Het resultaat zijn er erg tevreden over, maar ook het proces er naar toe verliep prima. We konden snel en makkelijk schakelen en samen in dezelfde tekeningen werken maakte het makkelijk communiceren.

Fijne samenwerking

Wij hebben een zeer goede ervaring met Jeroen van ArchitectDirect. Reageerde snel op vragen en zonodig werden wij gebeld. Hij is alert en denkt met je mee. Ook toen wij een jaar na dato nog vragen kregen vanuit de gemeente heeft hij ons zeer goed geholpen. Wij zouden zeker weer gebruik maken van de diensten van ArchitectDirect.

Extremely unprofessional, wasting of time and money

Extremely unprofessional. Asked them to get a permission for a simple fence on the edge of the garden. They made a request at townhall, failed all the terms and requirements. and finally after half a year(!) request is rejected.

Mooi bedrijf, kreeg wat ik verwachte.

Goede service, Fijne samenwerking en kwaliteit. Communicatie ontbreekt soms inderdaad wat. Het zijn allemaal jong talenten, veelal nog in de studie--> dus studeren en studieweek, tentamens moeten maken en gewoon een week op vakantie of naar huis. Ja, dan moet je soms een weekje wachten. Soms vergeten ze je in een cc te zetten en zit je te wachten. Ze werken hard en pragmatisch. Uiteindelijk komt het goed. Maar het tarief is daar ook naar. Je betaald echt niet te veel, ze weten donders goed wat ze moeten doen en kennen alle regels, je krijgt dus zeker wel de kwaliteit opgeleverd! Als je dat weet en er zo ingaat kom je zeker niet bedrogen uit. volgende keer zou ik weer met ze in zee gaan. Ook de samenwerking met constructieshop is top. Een ingang voor het hele traject. Zij zitten over 10 jaar allemaal aan het roer, het is de volgende generatie!

Slechte communicatie en lange doorlooptijd

Het eerste gesprek voelde goed maar sindsdien is het hard bergafwaarts gegaan. Inmiddels zo'n 12 weken verder en ik zit nog steeds te wachten op een bevestiging van een ingediende vergunningaanvraag. ArchitectDirect vraagt constant of je snel wilt reageren op hun vragen of verzoeken zodat alles snel door kan gaan, maar vervolgens laten ze 3-4 weken niks meer van zich horen tot je zelf om een update vraagt. Communicatie is wat dat betreft zeer ondermaats. Stuur je klant gewoon korte updates nadat het proces een stap verder is of laat weten waarom iets langer duurt. Een paar weken uitloop kan gebeuren, maar een verdubbeling van de reguliere levertijd vind ik absurd. Ik zal deze partij niet aanraden.

Aanrader!

Juul van ArchitectDirect heeft voor ons de vergunningsaanvraag bij de gemeente Utrecht behandeld voor een uitbouw aan onze woning. De opstelling van de gemeente was amateurisch/onnavolgbaar, maar door de professionele aanpak van Juul is het uiteindelijk gelukt. De tekeningen zijn netjes conform onze wensen op tijd gemaakt en er is telkens snel gereageerd op communicatie vanuit de gemeente. Ik had er niet aan moeten denken om der vergunningsaanvraag helemaal zelf te moet doen, ik raad iedereen aan om dit uit te besteden.

Resultaat is er, maar communicatie ontbreekt

In verband met vakanties en overdrachten verliepen er veel dingen niet goed en niet op tijd. Uiteindelijk proberen ze het wel op te lossen, maar ook dat wordt intern niet goed besproken blijkbaar. Resultaat qua tekeningen en aanvraag van vergunning bij de gemeente is wel gelukt, dus daarom wel blij met de uitkomst. Wat echt niet kan wat mij betreft, is dat je bij een kleinere bezetting gewoon de voicemail erop gooit en zegt dat je telefonisch niet bereikbaar bent....

Je tekent voor een opdracht en za gaan op vakantie

Helaas zeer slechte eevaring gehad. Na bespreken de situatie met de project manager architect afgesproken dat in 4 weken de opdracht zou afgerond zijn. Volgende dag stuurde ik meer informatie op een kreeg bericht dat deze 3 weken op vakantie zou zijn. Project was overgedragen aan iemand anders en natuurlijk waren er veel fouten in de tekeningen. Deze besproken en aangepast voor de vergunning aanvraag. Uiteindelijk tekeningen hebben nog fouten in derails. Laats nog gevraagd een aanpassing in de volumen aan de buitenkant en opeens was de prijs 3000 euro. Ook door comentaar van de architect duidelijk dat deze nooit de situatie goed had begrepen. Dus onprofessioneel en geen aanrader

Betaalbaar en professioneel

Goede uitgebreide tekeningen en fijn dat constructieberekening meteen meegepakt kan worden. Ook blij dat we hadden gekozen voor het indienen van de vergunning. Aanrader!

Professioneel en snel

Voor een opbouw op mijn huis in Amsterdam heb ik archirect direct ingeschakeld. Ze waren erg professionee, snel en flexibel. Goede prijs! Pebbles heeft mij erg goed geholpen in dit proces dat toch lastiger bleek dan origineel bedacht!

Professioneel en behulpzaa,

Erg goed geholpen door Pebbles bij zowel het maken van de plannen en tekeningen als het contact met de gemeente en de bouwkundige! Hadden het niet kunnen realiseren zonder!

Hele fijne samenwerking

Een hele fijne ervaring gehad met Annabel van architectdirect. Zij heeft ons een hoop stress uit handen genomen door voor ons de vergunningaanvraag te doen. Wij hebben weinig tot niks te maken gehad met alle wetgeving en regeltjes maar tegelijkertijd hield Annabel ons wel van alles op de hoogte. Mocht ik ooit nog een architect nodig hebben zou ik zeker weer voor architectdirect kiezen.

Geld waard

Het mag dan wat euro's kosten maar het neemt je zoveel stress en gedoe over onzinnige regels uit handen. Goed begeleid en contact met de aangewezen persoon verliep gemakkelijk en vlot, ook was de communicatie met de gemeente daardoor een stuk vloeiender. Tekeningen die erbij worden geleverd zijn ook voor een later stadium erg handig en van goeie kwaliteit. Niks dan lof over deze partij.

Prettig proces met het gewenste resultaat

In het proces werd ik uitstekend geholpen door Juul en is er in de vantevoren gestelde termijn uitgekomen wat de bedoeling was.

prettige samenwerken met resultaat!

Bij onze zoektocht naar een architect was het contact met ArchitectDirect van begin af aan prettig. Er werd door Jeroen (en het creatieve team) goed meegedacht en pro-actief gecommuniceerd. Hij heeft geduld gehad en goed rekening gehouden met al onze wensen, waardoor de samenwerking erg prettig verliep. Dankzij Jeroen/ArchitectDirect kunnen we over een paar weken al starten met de verbouwing.

Fijne communicatie

Architectdirect heeft voor mij een omgevingsvergunning en een constructieberekening gerealiseerd. De communicatie verliep soepel en helder, en de prijs was ook goed. Kortom, een fijne samenwerking en ik kan gaan bouwen! Aanrader!

Opluchting en gerustgesteld

Ik zat door alle deadlines heen. Maar dankzij Jeroen en het team is dit allemaal goed gekomen. Ik heb heel prettig samengewerkt met Jeroen.

Van harte aan te bevelen

Architect Direct heeft ons geholpen bij het aanvragen van een vergunning voor onze verbouwing. We hebben meerdere architecten gesproken maar zij konden de tekeningen en de vergunningsaanvraag binnen twee weken opleveren. Omdat er haast achter zat, hiervoor gekozen. Jeroen heeft ons geholpen tijdens het proces en dat heeft hij fantastisch gedaan! Hij was goed bereikbaar bij vragen, dacht goed mee en bewaakte het hele proces. Door hem hebben wij onze vergunning snel rond gekregen en ook de gemeente was erg te spreken over de manier waarop hij te werk ging. Architect Direct werkt (helaas) samen met Constructieshop. Deze partij kan snel berekeningen maken maar past grote marges toe en onze constructie bleek in de praktijk niet haalbaar zijn. We hebben halverwege de constructie moeten aanpassen, opnieuw tekeningen bij de gemeente moeten indienen en ook extra moeten betalen. Zij waren ook slecht bereikbaar bij vragen of opmerkingen. De bereikbaarheid van een constructeur is ontzettend belangrijk omdat de bouw anders compleet stil kan komen te liggen. Ik zou dus aanraden een lokale constructeur in de arm te nemen die eventueel op locatie kan komen kijken tijdens de bouw. Wij zouden Architect Direct van harte aanbevelen voor bouwtekeningen en vergunningsaanvragen, maar kies wel je eigen constructeur.

Ondanks moelijkheden vanuit de gemeente is alles uiteindelijk gelukt met hulp van Jeroen en de team. Gehele proces liep makkelijk en Jeroen is zeer profesioneel in de omgang maar ook heel vriendelijk. Ik zou ze aanbevelen voor iedereen die een architect nodig heeft voor bouw en of verbouwingen. Nog een plus punt de team is jong en zeer gedreven. Al in al echt een plezier om mee te werken.

Well Done

I contacted the company with a request to add an attic. We agreed on the terms of cooperation. Everything agreed upon was completed by the Architectural Bureau in accordance with the contract and within the agreed time frame. Permission received. I'm starting construction. Thank you very much for the quality work done.

Fijne, snelle en professionele dienstverlening

Aanvraag en vergunningentraject dakopbouw en verhoging Amsterdam Wij wilden ons dak verhogen en een dakopbouw realiseren in Amsterdam. In deze tijd is het lastig om een partij te vinden die je daar bij kan helpen. Via, via kwamen we uit bij Architectendriect. Onze zorg ging met name uit naar de slagingskans van de verbouwingsaanvraag. We zijn goed en deskundig geholpen. Architectendirect heeft duidelijk ervaring met vergunningstrjacten in Amsterdam. Helaas, voor ons hebben we in een vroeg stadium vastgesteld dat de aanvraag weinig kans van slagen had.

Snel, goed op de hoogte, ontzorgend, meedenkend en pro-actief. Ons schetsplan voor ons nieuwbouw huis was goedgekeurd, daarvan heeft Jeroen snel en duidelijk alle bijhorende tekeningen gemaakt, in overleg nog wat dingetjes veranderd, andere zaken zoals MPG, BENG en constructeur geregeld, het vergunningsproces ontzorgd en ja in 1x vergunning verleend! We konden niet beter wensen. Snelheid was belangrijk voor ons en dat hebben ze absoluut waargemaakt! Heel blij dat we voor ArchitectDirect hebben gekozen. Ik zou ze daarom ook zeker aanbevelen! Toppers!

Een zeer goede samenwerking

Contact was goed. Wat we konden verwachten was in de eerste gesprekken goed duidelijk. Ook waren er afspraken gemaakt over wat we nodig zouden hebben, en hoe dit gedaan zou worden. Soms vergat ik door drukte op mails te reageren, en dan werd ik altijd gecontacteerd. Erg prettig dat het zekere voor het onzekere genomen wordt.

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!