vriendelijk, meedenkend, verstand van zaken, keurige service

na een goed advies en leuk contact zijn de werkaamheden netjes uitgevoerd, ook goede aftersales, top!

Fijn geholpen

Arjanne denkt met je mee, komt met goede adviezen. Het resultaat is ook erg mooi geworden. Kortom heel tevreden.

Prachtige vloer goed advies

Prachtige vloer goed advies ook over de kleuren en schilderwerk fijne mensen alles volgens afspraak en planning

aanrader!

Zeer goede ervaring met dit bedrijf! Goed geholpen met kleuradvies (door Arjanne) in de showroom, persoonlijk contact zeer prettig. Ook daarna is de verf (Licetto) zeer professioneel aagebracht in ons nieuwbouwhuis. Omdat de bouw uitliep en de opleverdatum steeds verzet werd, dreigde het even mis te gaan wbt planning. Gelukkig dachten ze bij Kleur&Sfeer goed mee en zorgden ze ervoor dat het tòch allemaal voor de verhuisdatum geschilderd werd. TOP!! voor herhaling vatbaar

Een zeer vakkundig advies getuige van kennis van zaken

We werden in alle rust ontvangen, er was ruimte voor een goed advies waarbij de tijd werd genomen voor de klant.

Het gewenste advies door goed te luisteren, vragen en mee te denken.

Arjanne weet goed te luisteren en de juiste vragen te stellen om de gewenste sfeer te achterhalen. Geeft daarbij zeker haar voorkeuren aan waardoor een dialoog ontstaat met een goed advies als resultaat.

Duidelijke en goede communicatie

Geholpen door een ervaren medewerkster die mee dacht en de tijd nam om tot een keuze te komen. Een min puntje vinden we wel dat er geen kopje koffie/thee werd aangeboden zeker als je ruim een uur heeft moeten rijden ,maar ondanks dat zijn we zeer tevreden.

Wat een gave kleuren!

Er werd goed met ons meegedacht. We kwamen op heel andere kleuren uit dan we zelf in gedachten hadden, zodat het echt een mooi geheel gaat worden.

Afspraak is afspraak en super netjes gewerkt!

Wij hebben de meeste wanden in ons nieuwe huis laten voorzien van kalkverf. Dit moest als gevolg van een strakke planning in een specifieke week gebeuren. Deze gemaakte afspraak is volledig nagekomen! Arie, Arjanne en collega's hebben echt vakwerk geleverd. Bedankt!

Keurig net werk afgeleverd

Goed advies gehad, ze denken ook mee in onze plannen, en dit plan vervolgens ook zo uitgevoerd, op de vooraf afgesproken datum, en binnen de tijd klaar. Met het resultaat zijn we heel blij.

Beloftes worden nagekomen en wij hebben een fantastische vloer

Een prima bedrijf! goed advies en gewoon afspraken nakomen en na afloop nog een keurig bloemetje

Persoonlijk en deskundig

Persoonlijke aandacht en uitstekend advies

Een goede ervaring ook wat betreft qua service en advies over kleuren

Prettige ervaring en goede service

Vriendelijk meedenkend en behulpzaam peroneel

Vriendelijk meedenkend en behulpzaam personeel

uitstekend

deze is niet anders dan zeer positief ook is het werk zeer netjes uitgevoerd. alleen maar lof over de kwaliteit maar ook de mensen waren vriendelijk en bereidwillig.

Goede service en prettig contact

Wij hebben een hele mooie vloer van kleur &sfeer.We zijn ontzettend fijn geholpen bij het uitzoeken van de vloer en zijn er erg blij mee!

Fijne winkel!

We hebben over de kleuren goed advies gekregen. We hebben wel 3 keer iets laten veranderen maar dat was geen probleem. Er werd goed mee gedacht en alle tijd voor genomen. Ook kregen we duidelijk uitleg over hoe de verf aangebracht moest worden. En de showroom ziet er prachtig uit! Wij hebben er onze inspiratie uit gehaald. We zouden jullie zeker aanbevelen!

Ontzettend goed geholpen

Ontzettend goed geholpen, ook nadat de de verf gekocht hadden.

Geweldig mooi bedrijf, goed personeel met juiste kennis.

We hebben een hele mooie kleur op de wand. Dankzij jullie advies

• Ervaring met: Kleur- en interieuradvies

Prettig geholpen door Arjanne en haar adviezen waren voor ons helpend. De kalkverf is erg mooi uitgevallen. Wij zijn tevreden

• Ervaring met: Verfproducten

Wij zijn heel tevreden. Van kleur advies tot eindresultaat. Balkenplafond geschilderd & wanden kalkverf en op de vloeren castle stones. Elke dag nog aan genieten!

• Ervaring met: Castle Stones vloeren

zeer prettig en goede uitleg en fijn geholpen .top ga zo door en we komen zeker terug of we sturen andere mensen er heen

• Ervaring met: Verfproducten

prettig en professioneel geholpen, er wordt goed geluisterd om er samen uit te komen.

• Ervaring met: Kleur- en interieuradvies