Werkt lekker snel

Voor je het weet draait het en is het gek dat je het niet eerder hebt geinstalleerd.

Probleemloze koppeling en 100% conversie.

Als administratiekantoor werken wij met Cash. Inkomende facturen van ondernemingen die wij administreren sturen wij per email naar Cash. Als daar geen .xml versie bijgesloten is, stuurt Cash die .pdf file naar Go2UBL. Op zijn beurt stuurt Go2UBL de .xml + .pdf file naar Cash. Geweldige automatisering! Al jarenlang geen enkel probleem ervaren!

overal goed wel punten van verbetering

Een aantal keer op het verkeerde been gezet dat de scan niet goed qua leverancier in het systeem komt.

Goede uitleg

Als prettig en professioneel

Goede service. Tijdig inscannen van aangeboden facturen. Snelle hulp service desk bij vragen

service

Als er een probleempje is wordt het meteen uitgezocht, met terugkoppeling en uitleg.

Goede en snelle service

Goede en snelle service en de kundige medewerkers

Het werkt super makkelijk

Het werkt super makkelijk, niet al te ingewikkeld.

lekker snel en makkelijk

j

zeer tevreden

ik heb prima ervaringen met go-2ubl de service is uitstekend ! je wordt altijd zeer vriendelijk geholpen en het probleem wordt in no-time opgelost

Scheelt me heel erg veel tijd.

Door scan en herken ben ik veel minder tijd kwijt met het inboeken van de administratie van onze klanten. Dus kunnen we onze omzet verhogen door meer klanten aan te nemen.

probleemloos

werkt samen met ons boekhoud systeem probleemloos

Altijd behulpzaam

De medewerkers van Go2UBL zijn altijd behulpzaam en hebben goede kennis van zaken.

Geen opmerkingen

Prima en duidelijk geholpen

Vragen werden direct en correct opgelost

Werkt zoals verwacht

Het omzetten van ontvangen facturen werkt zoals je zou willen. Slechts in een enkel geval maakt het systeem een foutje, maar dat komt dan ook door een slecht opgebouwde factuur. De automatische omzetting door go2ubl neemt mij al jaren veel werk uit handen!

Geleverd product is top

Kontakt met jullie mensen is buitengewoon prima en ben ik jullie ook zeer erkentelijk voor. Jan v Gastel

geheel automatisch lukt nog niet

Factuur geheel geautomatiseerd inlezen lukt beperkt. De herkenningsgraad van go2ubl is niet groter dan van andere standaard scanoplossingen. Ik bedoel dan met name facturen met verschillende btw tarieven, declaratie en pinbonnen. Prijs kwaliteit scoort lager dan andere scan oplossingen.

Wij hebben goede ervaringen met Go2UBL. Snel, prettig en goed. Goede aanvulling voor onze klanten.

Werk al een tijdje samen met go2UBL in samenwerking met e-boekhouden.nl om facturen digitaal in de administratie te krijgen. Dit werkt prima!

Zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. En duidelijk gemaakt dat als ik (weer...) hulp nodig had ik niet moet aarzelen om te bellen. Heel fijn voor een digibeet als ik.

Super snel en goed geholpen

Telefoongesprek met een medewerker gevoerd over het aanmaken van mijn account omdat hier iets mis was gegaan. Tijdens het gesprek alles op een zeer fijne en vriendelijke manier verholpen. Daarnaast heb ik ongevraagd meteen een stukje uitleg over het systeem gekregen. Kortom zeer prettige ervaring.

Goed product en service

Nog geen aanleiding om ook maar iets negatiefs over te zeggen.

Uitstekend product.

Wat scheelt me dit veel werk

Vriendelijk geholpen door Petra! Een echte kanjer.

Schieland 18

1948DK Beverwijk