prima bespaart mijn een hoop tijd met mijn administratie

prima bespaart mijn een hoop tijd met mijn administratie

Goed en snel

Correct en snel

Snel en handig je facturen in je administratoe

In de winkel even snel de kassabon scannen en hup kassabon in de prullebak, want hij zit in ke administratie. Alle digitale facturen snel via de mail naar Go2ubl. Je administratie altijd volledig op orde, zonder enige moeite

Handige tool

Wij zijn als VVE door VVETotaal.nl gekoppeld aan go2UBL. Zij hebben achter de schermen met go2UBL de inregeling gedaan. Na wat kleine opstartproblemen loopt het nu perfect. Bij leveranciers waarvan voor het eerst een factuur wordt ingestuurd controleer ik de door go2UBL aangemaakte stamgegevens op volledigheid (met name het IBAN-bankrekeningnummer) zodat na de factuurgoedkeuring ook de betaalbatch probleemloos kan worden aangemaakt.

Prima oplossing

Met go2ubl zorg ik dat mijn digitale facturen met een simpele email forward snel in mijn administratie landen. Precies wat ik zocht. De enkele keer dat ik support nodig had werd ik snel en vriendelijk geholpen

Snel geholpen, fijne samenwerking

Goede service en bij vragen snel geholpen.

Klein probleempje werd goed actie en vervolgacties op ondernomen.

Simpel en snel, altijd en overal foutloos.

De UBL bijlage foutloos verwerken in www.7x24.nl op regelniveau met een standaard tegenrekening.

Goed product doet wat het moet doen

Werkt rustgevend geen omkijken naar scheelt een hoop tijd

In het algemeen voldoende echter buitenlandse valuta gaat niet altijd goed.

Op zicht voldoende echter af en toe wel fouten voornamelijk indien een factuur een andere valuta heeft dan euro

Gaat prima, vind alleen dat de foto’s maken van een bon een tijd terug beter ging. Toen stond de bon er meteen goed op nu moet het kader zelf vergroten om de bon er goed op te krijgen. Ook staat de taal trouwens als je de foto hebt gemaakt hebt op Engels weet niet of dat aangepast kan worden? Verder prima service en word altijd vriendelijk geholpen!

Goed en per omgaande terug.

Even wennen qua procedure maar daarna loopt het als een tierelier.

Bespaart mij heel veel tijd en voorkomt fouten

go2UBL bespaart me zoveel tijd in het verwerken van facturen en maakt het zoveel plezieriger, dat je ook geen achterstanden meer oploopt.

snel

snel

zeer tevreden

go2UBL werkt makkelijk en bijna nooit zijn er problemen.

werk prima

Bij ons werkt het volgens buitengewoon goed

Helemaal Prima

Goede service om de pdf facturen in te lezen.

Gewoon goed

Goed, altijd correct en duidelijk

Prima met het systeem te werken

Het omzetten van bestanden via Goo2UBL werkt goed. Die enkele keer dat ik ondersteuning nodig had, ben ik goed geholpen.

zeer goed

Werkt heel goed en eventuele hulp wordt snel gegeven

Snelle en vriendelijke service

Na het bellen met een medewerker werd de kwestie direct opgelost. Ik werd ook zeer netjes te woord gestaan. Top!

handig en betaalbaar

wordt altijd persoonlijk benaderd en als er issues zijn worden ze serieus genomen bij Go2UBL

Prima service en vriendelijke mensen

Wij gebruiken Go2ubl al vele jaren en zijn zeker tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening. Zijn er vragen, dan wordt je altijd snel en vriendelijk te woord gestaan en de service gaat ver.

het scheelt en heel hoop werk.

De meeste dingen gaan goed en als het dan toch niet goed gaat wordt het snel opgelost

Correct en snel geholpen om weer in te kunnen loggen en gebruik te kunnen maken van go2ubl

Schieland 18 1948DK Beverwijk