Altijd bereikbaar

Een bijna perfecte herkenning en als er eens iets niet werkt wordt dit door mensen met verstand van zaken, dus geen callcenter, in no time opgelost.

Goed onderzoek gedaan om probleem op te lossen

Na contact is het probleem onderzocht en terug gekoppeld en konden we het zelf oplossen.

Eenvoudig mijn inkoopfacturen geboekt

Het is gemakkelijk de PDF's te 'drag en droppen' naar Go2ubl, daarna geen omkijken er naar.

Perfecte en intuïtieve app die je heel veel tijdwinst oplevert!

Mijn inkoopfacturen worden feilloos ingelezen en direct doorgestuurd naar je boekhoudt programma. Een verademing voor iedereen!

Heel

Kennis van zaken, goede communicatie

fantastisch

snel, efficiënt en overzichtelijk.

Helemaal top!

Als je ze nodig hebt staan ze voor je klaar! Erg klantgericht!

eerst goed, maar nu een stuk slechter

Voorwaarden worden veranderd en als je dan het hele pakket nog niet gelezen hebt wordt je gedwongen om te tekenen anders worden de opgestuurde fakturen niet verwerkt. Zo dwingen werkt niet, we zoek wel een andere oplossing

Door de overname van go2UBL door Exact zijn er nieuwe algemene voorwaarden opgesteld. Hiermee streven zowel go2UBL als Exact naar verdere professionalisering van haar organisatie. Per september 2021 heeft go2UBL contact gezocht met al haar klanten om de nieuwe algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. In eerste instantie per e-mail. Wanneer in november geconstateerd werd dat een klant nog geen kennis heeft genomen van de nieuwe algemene voorwaarden is er 1 x per week een reminder gezonden. Vanaf december is er met diversen klanten (welke de voorwaarden nog niet hadden geaccepteerd) telefonisch contact geprobeerd te leggen. Ook zijn er mail verzonden naar algemene mailadressen van organisaties waarvan mogelijk de verantwoordelijke medeweker niet langer werkzaam was bij de klant. Wanneer per 1 januari 2022 de nieuwe algemene voorwaarden nog niet geaccepteerd zijn, worden geconverteerde facturen wel verwerkt, maar niet afgeleverd. Ook vanaf dat moment is intensief contact gezocht met klanten waarbij dit van toepassing was, zodat na acceptatie van de nieuwe algemene voorwaarden de documenten als nog afgeleverd worden.

perfecte samenwerking

De facturen worden altijd snel verwerkt. Goed contact met Herman als er iets niet klopt

Ons kantoor is 100% tevreden over de geboden service

Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon die je met van alles helpen zonder dat je de indruk krijgt dat ze je een sukkel vinden.

In één woord: gemak

De pdf hangt gelijk aan mijn boeking. Er word zelden een fout gemaakt in de factuur herkenning zelfs bij lastige buitenlandse leveranciers

Go2ubl verwerkt vrij snel de facturen

Vriendelijke en snelle service, toch ervaar ik wat belemmering in gebruiksgemak. Veel klanten kunnen niet werken met de app, de app loopt steeds vast, toch kunnen ze hier niks mee en wacht ik tot op de dag van vandaag nog steeds op een technisch antwoord voor 1 van mijn klanten, inmiddels 2 maanden verder. Beetje jammer. Een tip waar wij heel blij van zouden worden... is kunnen terug zien welke facturen jullie hebben doorgezet een soort database van ingestuurde facturen.

Echt top. Gelijk goed geholpen.

Had steeds problemen met Snelstart. Er werd mij aangeraden mailbox instellingen te veranderen. go2UBL heeft dat voor mij gelijk gedaan.

Zeer behulpzaam!

Goede ervaring en zeer klantgericht, ook al ben je een klein bedrijf.

Goede service, vriendelijk behulpzame medewerkers

Doen lang niet altijd wat ze beloven

Ze weten het verschil tussen debet en creditfacturen niet, verder worden verzamelfacturen gelijk afgekeurd omdat deze zogenaamd meerdere inkoopfacturen in 1 document zouden bevatten.

Bij deze, graag zou ik wel met een abonnement vorm willen samen werken. denk dat het praktischer , en op den duur zal voor kleine kantoor gunstiger zijn.

Prima partij voor UBL verwerking

Administratie Partners verwerkt vele administraties in diverse applicaties. Steeds meer wordt voor digitale verwerking naar tevredenheid gewerkt met go2UBL. Belangrijke aspecten voor het kiezen voor go2UBL zijn snelheid van verwerking en hoge mate van herkenning tegen betaalbaar tarief.

Werkt zoals het hoort

Koppeling met diverse software. Makkelijk klanten aan te maken.

prima!

werd gebeld en kon direct beginnen met de inrichting samen. perfect gewoon

Ik kan go2UBL iedereen aanbevelen!

Ik kan go2UBL iedereen aanbevelen!

Prima, tot nu toe ben ik zeer tevreden met de diensten.

Ik vind dat goed gaat. Als je telefonisch contact neemt zijn ze vriendelijk bereid om te luisteren naar je probleem maar ook wordt er tijd genomen om je te helpen.

prima bespaart mijn een hoop tijd met mijn administratie

prima bespaart mijn een hoop tijd met mijn administratie

Goed en snel

Correct en snel

Snel en handig je facturen in je administratoe

In de winkel even snel de kassabon scannen en hup kassabon in de prullebak, want hij zit in ke administratie. Alle digitale facturen snel via de mail naar Go2ubl. Je administratie altijd volledig op orde, zonder enige moeite