Bijna alle facturen altijd goed ingelezen en aangeleverd

Makkelijk en snel, bijna altijd in een keer correcte aanlevering kan de facturen dan zo automatisch inlezen in boekhoudpakket.

Word als prettig ervaren

In de regel werkt het goed met PDF's en XML, een aantal dingen: - facturen worden portiegewijs teruggestuurd met PDF en XML, zodoende moet je goed in de gaten houden of je alle inkopen gehad hebt, wel eens lastig en neemt tijd in beslag; - facturen worden enkele keren in het verkeerde boekjaar geboekt doordat er een verkeerde scan bij de UBL-organisatie gemaakt wordt, bijv. een factuur van 15-02-2023 wordt teruggeleverd met datum en omschrijving 15-03-2022 (en wordt dus in het verkeerde boekjaar ingelezen). Algemeen : werkt prettig.

Goed en snelle afhandeling

Goede ervaring, snelle verwerking. Opletten met BTW-verlegd (= niet altijd G) en facturen IW-NH bedrag minus korting vermelden, maar kleine moeite dat dit door mijzelf wordt gewijzigd

Heel gemakkelijk en tijdsbesparend

Heel gemakkelijk en tijdbesparend, eerst even wennen op het portaal

meestal gaat het goed en is het een handig systeem

Het is een handig systeem en het werkt over het algemeen goed.

Eenvoudig uploaden en de rest gaat vanzelf

Elke maand stuur ik al mijn inkoopfacturen naar Go2ubl. Daarna worden ze automatisch en netjes afgeleverd in Ubl formaat en kan ik ze inlezen in de boekhoudsoftware. Als er iets mis is met een factuur, dan ontvang ik daarvan een melding.

Werkt goed

Het werkt goed!

snelle service, ook zonder koppeling met boekhoudpakket bruikbaar!

gedegen interface, scans komen snel tot redelijk snel door, helpdesk reageert snel, als je boekhoudpakket geen koppeling met een scanservice aanbiedt is dit een goede oplossing

snelstart accepteert geen andere valute bestanden

Mijn dollar rekening wordt door snelstart ook in UBL code niet herkent.

top geregeld

alle facturen meteen in de juiste boekhouding

Goede service, we worden altijd goed geholpen.

Het omzetten van de facturen gebeurt snel en nauwkeurig. Bij vragen worden we altijd snel en goed geholpen.

bereikbaar met kwaliteit

Als ik een probleem heb krijg ik meteen iemand aan de lijn met verstand van zaken, geen callcenter dus. Het probleem wordt opgelost of er wordt meegedacht aan een work-around. Zo zou elke helpdesk moeten zijn.

Prima, helder aangegeven wat te doen

Koppeling inschieten facturen in boekhouding werkte niet meer. Helder door te lopen stappen gegaan.

Snel en accuraat

Goede service, 99'9% vertrouwen in een goede factuur herkenning. Goede hulp bij vragen. Onbetwist beter dan alle concurenten !

makkelijke service

geen gepuzzel meer met de grootboek kaarten

heel klant vriendelijk

het doorzetten gaat heel snel. Mocht er iets niet goed gaan, dan kan ik altijd Herman contacten en die regelt het dan altijd.

prime kwaliteit hetgeen word geleverd

Men doet wat men beloofd en service is ronduit 100%

goede en correcte omzetting

Het goed instellen van de gegevens was met goede service zo geregeld. Daarna vlotte en correcte omzetting naar ubl.

Positief

tijdens telefonische contacten welk ik enkele malen heb gehad was de medewerker niet alleen klantvriendelijk maar ook uiterst oplossing gericht.

Positief

prima service. Scheelt veel tijd.

De aangeboden service werkt prima. Jammer alleen dat er niet met OneDrive Zakelijk te koppelen is. De Prive OneDrive wil ik niet gebruiken voor zakelijke doeleinden.

Snel en accuraat

De reactie op de ingestuurde facturen is altijd snel en accuraat. Fijn!

Perfecte snelle hulp

Prettig contact