Een leuk personeelsuitje op de Oosterschelde

Met 4 zeiljachten een echte regatta varen op de Oosterschelde? Dit kan gewoon in Wemeldinge bij Zeilforce. We hadden perfect weer, geen wolkje aan de lucht en een stevige bries op het water, wat wil je nog meer als je wilt gaan zeilen? Marco en z'n schippers zetten ons behoorlijk aan het werk. Teambuilding was een vereiste om tot een geslaagde race te komen. Wij hebben ervan genoten en kunnen dit uitje iedereen aanbevelen! Gr. Johan De Jager Detachering

Zeer gedreven en kundig zeiler die echt als doel heeft iets te leren aan het team.

Een ontspannen teamactiviteit op een zeer mooi schip

We vaarden op een windstille dag maar het schip was indrukwekkend en we hadden een mooie namiddag. De begeleiding ervaarden we als zeer vriendelijk. De catering was in orde en zeer gastvrij. Voor ons mocht het nog iets actiever zijn dus een volgende keer gaan we voor een actieve teambuilding.

Een boeiende, actieve en leerzame teambuildingservaring!

Heel positief dat elke opvarende actief betrokken werden bij de zeilhandelingen! Voor een enkeling die voor het eerst op een zeilboot stapte, was een korte introductie nuttig.

Top organisatie top evenement. Ontzettend leuke dag gehad.

Top organisatie top evenement. Ontzettend leuke dag gehad.

Heerlijke en relaxte middag gehad

Heel leuk teamuitje gehad, iedereen deed gezellig mee en het heeft ons het werk even laten vergeten

leerzame zeilmiddag

leerzame zeilmiddag

Fantastische ervaring!

Marco en Monica hebben ons meer dan een fantastische dag bezorgd!Wij komen zeker nog eens terug!

Fantastische samenwerking

Het is ieder jaar weer fijn samen werken met Marco en Monica.

Super dag gehad met Sail Force, aanrader!

Sail Force heeft voor ons team van 24 personen een geweldige dag georganiseerd dat geheel aan onze wensen voldeed en overtrof. Ochtend ontvangst met zeeuwse bolussen en koffie in de zon aan de haven, waarna we met de oesterboot (inc oesters en wijn) richting zeehonden vertrokken. Daarna een lekkere en luxe lunch. De middag regatta's op hun geweldige zeilschepen gehad. Goede uitleg, fijne begeleiding. Na afloop een heerlijke apres sail op de steiger. De volgende dag zitten de foto's al direct in je inbox die gedurende de dag door sail force (en de deelnemers) met hun camera's gemaakt zijn, inc top collage. Echt een aanrader!

Top dag gehad!!

Een onvergetelijke dag die bij iedereen heel positief in de herinneringen achter blijft als afsluiting van de studiefase van de kids. Het USP van SailForce is, naast het gedegen materieel, toch zeker ook de aanpak en houding van de schipper. Zeer relaxed, rustgevend, plezierig, ludiek en sfeerscheppend. We hebben geen verbeterpunten. Gewoon doorgaan zo, Marco. Mvrgr. Fam. Melis

Superdag gehad!

Fantastische zeildag met Marco beleefd die veel wist te vertellen over het zeilen en de omgeving en erg kundig en relaxed is. Ook mooi om de vele zeehonden te hebben gezien en de haven van Yerseke. Aanrader om zo, 'n dag te organiseren via Marco/Sailforce!

Zeer professionele service!

Een zeer gezellig uitje met gemoedelijke sfeer, waarbij de schipper aandacht heeft voor de klant zonder zich daarbij op te dringen. Naast de nodige aandacht voor veiligheid en uitleg over het varen, houdt de schipper zich voornamelijk op de achtergrond met de nodig zorg en gezelligheid voorzien van ruim voldoende eten en drinken. Een echte aanrader dus. Marco bedankt en tot een volgende keer.

Enthousiast en bevlogen kennsimaking met het zeilen op de oosterschelde

Op een ontspannen maar enthousiaste manier wordt het zeilen overgebracht op de gasten. Hierbij worden duidelijk met de wensen van de gasten rekening gehouden, zodat iedereen kan genieten. Bedankt Marco voor de gezellige sfeer aan boord en je manier van instructies geven.

Top geregeld, hele groep heeft genoten van deze experience

Prima organisatie, meedenken en mensen die nog nooit gezeild hebben laten genieten en het zeilen laten beleven op een manier die bij hen persoonlijk past.

Opnieuw een goede ervaring. Geweldig!

Schipper Marco en zijn schitterende zeiljacht zijn in het Zeeuwse met heerlijk zonnig weer met wind dé ideale randvoorwaarden voor een geslaagde middag aan boord. Voor ons als oprichtersgezelschap van een netwerkorganisatie is dit elk jaar weer iets om naar uit te zien.

fantastisch aan te bevelen!

Het was fantastisch en exact wat we nodig hadden! een Opfrissing om terug de smaak van zeilen te pakken te krijgen! Tevens was het een verademing dat Marco zeilen op een didactisch aangename wijze kon overbrengen in combinatie met het plezier van D O E N. Dank Marc en Sonja

teambuilding in gastvrije, ontspannen sfeer

Leuke zeilactiviteit voor groepen tot 10 personen. Gastvrije schipper die je meeneemt in de wereld van de Oosterschelde. Zelf actief bezig zijn en kennismaken met zeilvaardigheden. Aanrader voor teamuitje of teambuildingsactiviteit!

Heerlijk ontspannende en leerrijke dag beleefd dankzij het professionele team van Sailforce.

Heerlijk genoten van een halve dag op het water. Vlotte communicatie op voorhand en op de dag zelf. Alles tot in de puntjes verzorgd. Enthousiaste schippers met veel ervaring.

Professioneel en gezellig.

Marco zorgt voor een persoonlijke opvolging van de zeildag, zowel voor, tijdens als na het evenement. Dat alles tot grote tevredenheid van de organisator als van de deelnemers. Een echte aanrader.

Hele leuke zeilervaring met enthousiaste schippers!

Ondanks dat de wind het liet afweten zaterdag hebben wij een hele leuke morgen gehad met vijf zeilboten op de Oosterschelde. De schippers waren vol enthousiasme en passie over het zeilen en brachten hun kennis en kunde op een leuke manier over op de groep. Ik zal sail force zeker aanbevelen aan anderen, die graag met een groep een mooie zeilervaring willen hebben!

Prima ervaring met een leuke groep mensen. Voor herhaling vatbaar.

Hartelijke groet, Improve! Advies Karin van Oosten

Schitterende schepen met ervaren schippers

Zeer prettige middag gehad op de Oosterschelde

Super zeiltocht !!

Onwijs leuke dag gehad op het prachtige schip van Marco

Supervlotte organisatie - fantastische ervaring

Na met een groep vrienden op een feestje beslist te hebben dat we toch eens wilden gaan zeilen, gingen we op zoek naar een boot met schipper. We kwamen bij Sailforce terecht: zei deden ons een voorstel dat ons volledig aansprak. Op de dag van de zeiltocht stond zoals afgesproken de schipper ons op het te wachten. Na installatie op de boot kregen we een eerste briefing en gingen van start. Onderweg werd door de schipper nog uitleg gegeven over de boot, zeiltechnieken, de Schelde, de plaatsjes rond het water .... We hebben zeeschepen gekruist, zeehondjes gespot, mosselkweekbanken gezien en ondanks de windluwe dag ons super geamuseerd.

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce