Heerlijke middag zeilen

We zijn twee middagen gaan zeilen op de Oosterschelde met Marco. Het waren heerlijke zeiltochten waarbij alles klopte: communicatie met Marco, de schitterende boot, het weer en de vriendelijke en professionele begeleiding. Mensen die nog nooit hadden gezeild en zelfs vooraf wat bang waren, voelde zich meteen op hun gemak door Marco. Wij kunnen Sailforce en Marco aan iedereen aanbevelen.

Super leuke-, goed verzorgde- en leerzame zeildag gehad!!!

Wij hebben met 18 collega's verdeeld over drie boten een heerlijke middag gezeild. Onderweg werden we door de schippers begeleid, gecoached en waar nodig gestuurd. Heel leuk om op deze manier met collega's/ teamgenoten samen te werken.

Een heel enerverende beleving.

Een fantastische ervaring. Wat een machtig mooie boot. Dat we zelf mochten varen was top. Iedereen voelde zich veilig met schipper Marco. Want we kregen goede uitleg over wat te doen, en er werd opgelet of het goed ging. Het, als familie een boot besturen gaf een trots gevoel. De lunch was door Monica goed verzorgd en werd heerlijk gevonden. We zijn heel blij met de mooie foto’s, want zo kunnen we iedereen laten zien hoe geweldig het was.

Deskundig, ontspannen en plezierig

Een heerlijke middag/avond aan boord waarbij wij op een prettige manier aan het werk werden gezet. Marco gaf heldere uitleg over de wijze waarop het zeilen functioneert, rekening houdend met weersomstandigheden en stroming. Dat alles op de mooie Oosterschelde en onder het genot van een hapje en een drankje. Was top!

Een super dag op de Oosterschelde!

Met klanten en collega’s een perfecte dag gehad. Als fervent zeiler en liefhebber van de Oosterschelde kan ik dit eenieder die kennis wil maken met zeilen op dit schitterende water aanbevelen. De begeleiding van Marco en het mooie, sportief zeilende jacht maken de dag compleet. Bedankt voor de ervaring!

Heerlijk middagje zeilen

Marco en Monica hebben voor ons een heerlijk namiddagsessie zeilen gehost. Ze zijn flexibel en erg hartelijk om een tijdje mee samen op pad te gaan. Tegelijk zijn het ervaren professionals die ons in een mum van tijd introduceerden in de basis van het zeilen. Echte aanrader !

Fantastische ervaring en voor de meeste deelnemers "zeil je voor het eerst !"

Merci Marco, jij bent een top-begeleider. Jammer dat onze "deugniet" in het tweede team, fout reageerde op je terechte opmerking om niet op de reling te gaan zitten. alle deelnemers uit het 2de team hebben hem 's avonds hem hier uitdrukkelijk over aangesproken, dat dit gedrag echt niet door de beugel kon. Ik zou zeggen, "tot ziens"

Mooie ervaring, heerlijk ontspannen!

fantastisch

De zeiltocht was in 1 zin: Zeer geslaagd: echt fantastisch! Marco kent de Oosterschelde op zijn duimpje en het is erg leuk dat hij hier veel over te vertellen heeft. Het Jacht is groot en comfortabel en is erg wendbaar. Je mag kiezen - ook afhankelijk van het weer uiteraard- of je er een sportieve of relaxte zeiltocht van wil maken. Er is een lekker drankje en hapje aan boord en de stop in de haven van Yerseke voor een oesterproeverij is (voor de liefhebbers) echt van toegevoegde waarde. We hebben enorm genoten en Marco: mogen we je alvast boeken voor volgend jaar? ;-)

Al altijd perfect

Weer heerlijke avond. Schitterende boot. Uitstekende Schipper. 75 zeehonden. Prima zeil weer en met zowel zon als maan terug naar Wemeldinge. Zeeland op zijn best. Dat alleen in Zeeland.

Fijne dag

Zeer vriendelijk personeel, mooie schone boot in top conditie

Fantastisch evenement

Fantastisch teambuilding event beleefd met Sail Force! Ook ons team is bestand tegen windkracht 6 ;-) Van A tot Z genoten, Marco heeft het contact goed onderhouden en het welkom was top. Vervolgens is er veel aandacht besteed aan veiligheid en uitleg. En toen op naar de Oosterschelde. Een fantastische belevenis, die wij hierbij aan kunnen raden!

Sportief genieten.

We hebben dit als teamuitje met de collega's gedaan. Het was genieten van frisse lucht, zon & water. Tegelijkertijd relax en sportief maar ook samenwerken en communiceren om zo tot het beste en snelste zeilresultaat te komen. Marco had alles tot in de puntjes geregeld zodat we echt een fijne onbezorgde dag hebben gehad. Absoluut een aanrader.

Vriendelijke kapitein en veel plezier gehad

Op ons teambuilding uitje met 10 man hebben we veel plezier gehad. We hadden geluk met het weer, maar belangrijker nog: we waren erg blij met de vriendelijke kapitein Marco. Na zijn interessante uitleg over de omgeving en instructie van het zeilen gingen we het water op. 3 uur plezier en ontspanning, maar ook actie - omdat je zelf mag helpen met het zeilen. We hebben een fantastische middag gehad en vinden dit uitje echt een aanrader!

Fantastisch team event

Heel leuke ervaring, prima materiaal en heel ervaren skippers. Marco en zijn team delen graag hun passie en zorgen voor een prima begeleiding van start tot finish.

Een heerlijke leerrijke middag voor de wind!

Het was een zeer fijne, ontspannende en vooral ook leerrijke middag zeilen. Ontzettend genoten van water en wind, van ontspannen en nieuwe kennis opdoen. Ontzettend bedankt voor het vertrouwen ,de fijne dag en vlotte samenwerking!

een super leuke ervaring met zeilen

leuke gezellige actieve dag, zeilen met Marco en nog 3 zeilboten extra allemaal prima geregeld zelfs de Zon en de wind was superrr.

fantastisch

- professioneel georganiseerd - uitstekende begeleiding door de schipper - mooi nieuw luxe zeiljacht - echte teambuildingactiviteit, door het feit dat ieder zeiltaken mocht uitvoeren als een team - goede catering aan boord - mooie zeillocatie (Oosterschelde) - aandacht voor veiligheid - echte aanrader voor teambuilding voor een groep van 8 tot 10 personen

We hebben een fantastische avond tocht gemaakt! Prachtige boot, fijne kapitein, alles en meer was aanwezig! Hartelijk dank!

Actieve ontspanning

Samen met de collega's er een dagje tussenuit om elkaar nog beter te leren kennen en appreciëren. Een mooie mix van actieve deelname en ontspannen, in een prachtig natuurgebied. Schipper Marco nam de tijd om bij alles een woordje uitleg te geven en iedereen vol goesting te laten deelnemen. Ook de catering was lekker en verzorgd, met een aantal streekproducten. Een top ervaring voor het volledige team!

Toller aktiver Segeltörn mit der Chance, Robben zu sehen

Marco, der Skipper und Ausbilder, bringt Ihnen bei, wie ein Segelboot funktioniert. Du nimmst aktiv teil und kannst sogar hinter dem Lenkrad stehen. Marco spricht viele Sprachen und erklärt auch, was man in der Gegend sehen kann. Die Chancen, Seehunde zu sehen, die sich auf den Sandbänken vergnügen, sind sehr hoch. Kurzum, ich würde es empfehlen, wenn Sie Zeeland wirklich genießen wollen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Fantastische ervaring. Teambuilding 2.0

Sail Force staat garant voor een combinatie van fun, leren en ontwikkelen. Naast een schitterende boot zit de magie in de begeleiding door de schipper. Hij beperkt coaching niet tot het zeilen, maar doet dat de gehele dag door op individueel - en teamniveau. Tip: boek na een dag zeilen ook een avondprogramma. Een paar uur de haven in om lekker wat te eten en daarna weer het water op terwijl de zon langzaam ondergaat. Het maakte onze teambuildingdag compleet.

Heerlijk er even anders tussenuit!

Met MT en partners gezeild. Erg leuk, samenwerken buiten je comfort zone! Zo leer je elkaar weer op een andere manier kennen.

Vlot georganiseerd, relax en toch intens, mooie ervaring!

Vlot georganiseerd, relax en toch intens, mooie ervaring!

Heerlijk actief zeilen met schipper Marco!

Onze 2-daagse zeiltocht over de Oosterschelde was de ideale teambuilding. Marco legt alles goed uit en probeert iedereen echt bij het zeilen te betrekken. Verder verzorgt hij zijn gasten goed met hapjes en drankjes. We hebben er enorm van genoten. Dit smaakt naar meer!

Binnenhaven 16 4424BN Wemeldinge

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce