Het was TOP!

Heel professioneel aangepakt.

Dag Ilse, dank voor de complimenten. Veiligheid en comfort voor onze gasten staart bovenaan bij ons!

Goed georganiseerd en fijne dag gehad met personeel

Mooie dag gehad met personeel

Dag Jan-Frans, dat was een toffe groep en dank ook voor jouw enthousiasme. Omdat je zelf ook zeiler bent ken je de kneepjes op een zeiljacht, leuk dat je personeel ook zo heeft kunnen kennismaken met de zeilsport. Dank voor je vertrouwen en aanbeveling.

Aufregend, erholsam, SCHÖN

Wir hatten eine zweistündige Exklusivtour gebucht waren zu acht an Bord (3 Erwachsene, 5 Kinder). Skipper Marco hat alle Handgriffe und Kommandos wunderbar einfach auf Deutsch erklärt und eingeübt, bevor es auf die Oosterschelde ging. Es war unser erster Segeltörn überhaupt. Wir haben uns an Bord jederzeit sicher gefühlt. Fazit: sehr zu empfehlen, wir kommen wieder. Und dann auf jeden Fall länger als nur zwei Stunden!

Danke Christian! Biss nächsten Jahr.

Ongelooflijke familiedag op maat! Zeer kindvriendelijk!

Er was aandacht voor iedereen aan boord. Onervaren zeilers kregen de mogelijkheid om aan het roer te staan en kregen op rustige wijze alle basisinformatie..zelfs met weinig wind, werd extra tijd vrijgemaakt om wind te gaan zoeken en te genieten, ook heel fijne leerrijke oesterproeverij;-)

Dag Mieke, fijn je horen en dank voor de aanbeveling. Leuk ook te horen dat de oesterproeverij in de smaak viel.

Super leuke ervaring en goed verzorgd!

Wij hebben van de zomer met ons gezin deze excursie geboekt en was een groot succes! Marco en Monica zijn super gezellige en gastvrije mensen die dit vol passie doen. Je mag actief mee doen maar hoeft niet, daar laten ze je vrij in. Deze tour is 100% een aanrader! Wij hebben genoten!!

Een belevenis met warm gastheerschap

Voor ons managementteam was een zeilbelevenis met Sailforce een prachtige combinatie van ontspanning, inspanning en samenwerking waarbij de elementen uit de zeilsport mooie metaforen zijn voor de organisatie-ontwikkeling. Marco heeft naast warm gastheerschap bovendien de gave om zich aan te passen aan het gezelschap, de onderlinge verhoudingen goed in te schatten en mee te praten over bedrijfsproblematiek zonder op de voorgrond te (willen) treden.

We hebben genoten van de wind, het weer, de natuur, de kennis en het gezelschap.

Iedereen had een voldaan gevoel toen we weer in de haven waren, vooral ook Marco’s kennis en vakmanschap werd geprezen. Dank je wel

Fantastische dag !

Wij hebben heerlijk genoten van deze fantastische dag ! Het was goed verzorgd, zowel de zorg, uitleg en de catering door onze gastheer Marco.

Heerlijke zeilnamiddag

Fantastische dag, prima teamactiviteit, zelfs zonder enige ervaring kon het team direct aan de slag om mee te zeilen. Heel veel appreciatie van het team achteraf

Topdag onder uitstekende leiding

We hadden geluk met het weer, stralende zon en een windkracht 4-5. Ideale omstandigheden dus. Schipper Marco heeft ons begeleid bij onze eerste zeilstappen op een rustige en zeer deskundige wijze. Al vrij snel voelden we ons ervaren zeilers. Voelden, want dat zijn we natuurlijk niet geworden na één dag op het water.

Top ervaring

Wij hebben een zeer gezellige middag gehad leuke ervaring , Marco is zeer behulpzaam gastvrij en vol vertrouwen in ons. De lunch is zeker aan te raden goed verzorgd

Best Day

Wunderbarer Segelnachmitttag mit netten und professionellen Skippern Monica und Marco. Machen wir wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Absolut super. Tolles Erlebnis.

Absolut top. Super netter Skipper. Tolles Schiff. Ein ganz toller Nachmittag, ein tolles Erlebnis. Nicht nur dabei sein, sondern auch mitmachen. Gerne wieder. Absolut empfehlenswert.

Super aangename ervaring!

We deden een zeiltocht van 2u met Marko als familie uitstap. Hoewel we allemaal geen zeilers zijn was het enorm leuk om bij te leren en ook zelf een stukje te mee te werken bij het zeilen! Top ervaring!

Genoten! Een aanrader voor iedere watersportliefhebber!

Goede uitleg vooraf, zodat iedereen weet wat hij moet doen. Met best een stevige wind heerlijk gezeild, iedereen wordt aan het werk gezet. Echt een enorme aanrader.

Tof en gezellig

Was een heel gezellige trip, met een goede inleiding voor de beginners.

Geweldige ervaring met passievolle en leuke schipper!

We hebben een hele leuke zeilervaring gehad met onze 2 dochters. Het waaide flink maar dat maakte het juist leuk. Onze dochters hebben ook meegeholpen en gestuurd wat er leuk was. Marco zorgde er continu voor dat alles veilig was en heeft veel verteld over het jacht en zeilen in het algemeen. Kortom: een topervaring!

Leuke zeilervaring als team Hems • Maljaars!

Leuke zeilervaring als team Hems • Maljaars! Bedankt Marco.

Een leuk personeelsuitje op de Oosterschelde

Met 4 zeiljachten een echte regatta varen op de Oosterschelde? Dit kan gewoon in Wemeldinge bij Zeilforce. We hadden perfect weer, geen wolkje aan de lucht en een stevige bries op het water, wat wil je nog meer als je wilt gaan zeilen? Marco en z'n schippers zetten ons behoorlijk aan het werk. Teambuilding was een vereiste om tot een geslaagde race te komen. Wij hebben ervan genoten en kunnen dit uitje iedereen aanbevelen! Gr. Johan De Jager Detachering

Zeer gedreven en kundig zeiler die echt als doel heeft iets te leren aan het team.

Een ontspannen teamactiviteit op een zeer mooi schip

We vaarden op een windstille dag maar het schip was indrukwekkend en we hadden een mooie namiddag. De begeleiding ervaarden we als zeer vriendelijk. De catering was in orde en zeer gastvrij. Voor ons mocht het nog iets actiever zijn dus een volgende keer gaan we voor een actieve teambuilding.

Een boeiende, actieve en leerzame teambuildingservaring!

Heel positief dat elke opvarende actief betrokken werden bij de zeilhandelingen! Voor een enkeling die voor het eerst op een zeilboot stapte, was een korte introductie nuttig.

Top organisatie top evenement. Ontzettend leuke dag gehad.

Top organisatie top evenement. Ontzettend leuke dag gehad.

Heerlijke en relaxte middag gehad

Heel leuk teamuitje gehad, iedereen deed gezellig mee en het heeft ons het werk even laten vergeten

leerzame zeilmiddag

leerzame zeilmiddag

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce