Teamevent met klanten

We hebben een voortreffelijk teamevent gehad. Marco en zijn team hadden alles goed geregeld,. Mooie schepen, schitterend vaargebeid en een leuk programma. Een aanrader!

We hadden voor ons vriendenstel een middag zeilen geboekt bij Sailforce. Alhoewel er enige twijfel bij sommigen was hebben we enorm genoten. Het was perfect verzorgd en er ontbrak ons aan niets. Marco en Monica zijn een voortreffelijke gastheer en gastvrouw. We hebben wat afgelachen en een mooie ervaring opgedaan. We willen als tip nog meegeven: Bij twijfel zeker boeken.

Fantastische dag gehad !

Samen met Marco een leuke teambuilding in elkaar gestoken. Iedereen heeft echt genoten van deze dag en dit is een van de eerste keren dat onze medewerkers ons echt hebben komen bedanken dat ze mochten deelnemen aan deze dag. Alles zat goed in elkaar, duidelijke instructies en iedereen die actief wilde deelnemen aan de verschillende handelingen tijdens het zeilen heeft dit uitgebreid kunnen doen. Wij wensen het voltallige Sail Force team nogmaals te bedanken! Wij komen zeker nog eens een keertje terug !!

Leuke ervaring

Het hele team was enthousiast.

Een prachtige zeilmiddag met gastvrije Marco en Monica!

We troffen het bijzonder goed op 1 oktober. Kan zomaar regen en veel wind zijn. Maar zo’n en een mooi zeilwindje was ons gegeven. We voelden ons zeer welkom aan boord. Het was een zeer ontspannen middag!

Dit was echt een ervaring!

Met ons team een dagje gaan varen, waarvan slechts 1 of 2 mensen eerder hadden gezeild, was dit echt een ervaring. De begeleiding was heel informatief en toch ook ontspannen en gezellig. Absoluut een aanrader voor een teamuitje.

Geweldige dag met top kapitein.

Een leuke warme ontvangst bij aankomst. We boekten de boot voor 8u. De dag startte met wat weinig wind maar de ervaring van de kapitein zorgde ervoor dat er een goede dag planning was. De stroming zou ons een extra duwtje geven om alsnog te kunnen zeilen. Eerst vaarden we richting zeehondjes die bij laag water liggen te zonnen. Maar toen kwam plots de wind opzetten en haalden we bijna de topsnelheid. Iedereen kon meehelpen met het zeilen en geen uitleg of toelichting was teveel. De kapitein, Marco, was heel attent en voelde perfect aan wat we wilden. Zonder al teveel aanwezig te zijn of de vraag te moeten stellen. Er was tijd om in het water te springen, dan vaarden we even wat rustiger. Was iedereen terug aan boord dan ging de snelheid er weer in. Tijdens het eten kwam de boot ook weer rechtop en ging het tempo wat omlaag. Nog even langs Yerseke met een boeiende uitleg over de mossel en oesterboten. Terug aangemeerd in de haven nog een flesje open om de dag (met zicht op een prachtige zonsondergang) af te sluiten. Wat een heerlijke dag. Zo mogen er 365 van zijn in een jaar. Bedankt Marco! Graag tot een volgende keer. Hugo

Wat een fijne teambuilding!

We boekten een dagje zeilen bij SailForce voor onze teambuilding. Marco is een super host. Je krijgt eerst een kopje foffie en wat info over zeilen en waar je allemaal moet op letten. En eens op het water mag je volledig zelf zeilen. Marco houdt alles in het oog en geeft instructies waar nodig. Hij weet een vlotte babbel af te wisselen met momenten waar hij de groep even rustig op zichzelf laat. Schitterende dag gehad, heerlijk gezeild en veel plezier gehad. Aanrader!

Superuitje!

Wat een heerlijke middag op de Oosterschelde met mijn collega's en schipper Marco met de ondersteuning van Monica! Marco voelde de sfeer onder de collega's prima aan en bezorgde hen een fantastische zeilervaring op het water van het Nationale park, inclusief zeehonden en bruinvissen. en dat allemaal omlijst met een hapje, drankje en toepasselijk muziekje.

Relaxte dag met aandacht voor alle collega’s

Als personeel uitje geboekt 6 personen, duidelijke uitleg bij ontvangst, iedereen aan boord heeft meegedaan om het schip te laten zeilen. Ondanks de matige wind is dat gelukt, super relaxte sfeer goede catering. Monica & Marco dank

Prachtig uniek uitje met het hele bedrijf

Warme ontvangst met koffie en bolus. Niets tekort gekomen de hele dag. Zeilen op wens van het bedrijf. 1 regatta wedstrijd gevaren en toen wegens weinig wind ontspannende zeiltrip naar de zeehonden. Leuke aftersail in de haven.

Een mooie teambuilding zo’n regatta. Iedereen vond het geweldig

Ondanks de buien was iedereen enthousiast over deze zeilrace. De actie, de sfeer het was allemaal geweldig. Marco en zijn team zijn topkerels.

Geweldige zeiltocht gehad

We hebben een supermiddag gehad. Prachtige boot, zeer kundige aimabele schipper. Prachtig weer en fikse wind. Echter door de houding van Marco kwam het vertrouwen in de boot snel. We hebben genoten. De versnaperingen waren prima. En de nazit in de haven met drankjes en hap is aanrader. Wie weet? Tot de volgende keer.

Goede verzorging, prachtige locatie, goed gezelschap

Met alle collega's (10) zijn we met windkracht 3 gaan zeilen bij SailForce. We wilden een beetje actie, een beetje ontspanning en een mooie ervaring. Schipper Marco heeft ons veel over het gebied verteld, verzorgde een heerlijke lunch en heeft rekening gehouden met de dieetwensen van collega's. Ontspannen sfeer maar ook actie, zoals we hadden gevraagd. Ons team heeft een ontspannen dag gehad en afgesloten met een diner in de omgeving. Niet de eerste ervaring met SailForce en zeker niet de laatste. Schipper Marco bedankt, we hebben genoten van de dag.

SUPER

het was een onvergetelijke dag samen met mijn werknemers en het was niet alleen bootje varen ,maar actief meevaren wat mijn medewerkers fantastisch vonden, we kregen een goeie briefing van de captain en sloten de dag af met een lekker glaasje wijn. wat kan het leven toch fantastisch zijn!!!!!!

Top, uitstekend weer en een relaxte/actieve sfeer aan boord

Top, uitstekend weer en een relaxte/actieve sfeer aan boord.

Een zeer ontspannen leuke ervaring

Fijne ,veilige dag op het water! Alles is prima verlopen ,vanaf het boeken tot en met de apres sail met hapjes en drankjes! Als je gelukkig wordt van water/ wind /vrijheid ,zeker doen!

Iedereen heeft het naar zijn zin gehad van het team

Bedankt aan beide kapiteins, iedereen was tevreden.

Lekker actief uitwaaien !

Heerlijk team event gehad met een mooie 4-5 bft. Flink schuin op de kant en het maximale uit het schip halen. Dat maximale eruit halen past ons wel. Ook nog en flinke groep zeehonden gespot en een bruinvis. Top middag!

Goede communicatie. Marco is heel klantgericht en zorgt goed voor zijn gasten.

In één woord GEWELDIG

Met 16 leden van Ondernemers Contact Waalre een geweldige zeildag gehad, super weer met windkracht 4, 2 boten van Sailforce en super begeleiding van schippers Marco en Jeroen. Echt een mooie zeilervaring zowel voor de zeilers onder ons maar vooral ook voor de niet-zeilers. Toppie Sail Force, een echte aanrader.

Zonnig dagje spelevaren - aanrader!

Met ons team zijn we o.l.v. Marco en Coen een middag gaan zeilen. Mooi weer, lekker windje, goed verzorgd en echt een belevenis. Heerlijk om eens op deze manier met elkaar samen te werken. Echt genieten. Een aanrader!

Top ervaring!

We hebben enorm genoten van een interactieve zeilnamiddag onder uitstekende en gezellige begeleiding. Aanrader!

We hebben genoten!

Leuke teambuilding onder goede begeleiding van Marco. Zeker een aanrader.

Heerlijke middag zeilen

We zijn twee middagen gaan zeilen op de Oosterschelde met Marco. Het waren heerlijke zeiltochten waarbij alles klopte: communicatie met Marco, de schitterende boot, het weer en de vriendelijke en professionele begeleiding. Mensen die nog nooit hadden gezeild en zelfs vooraf wat bang waren, voelde zich meteen op hun gemak door Marco. Wij kunnen Sailforce en Marco aan iedereen aanbevelen.

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce