Top locatie voor live stream event

Top locatie met fantastisch scherm. Wij konden 4 settings creeeren in 1 ruimte. Dit in combinatie met 300 inbellen de gezichten op het grote scherm, zorgde voor een gevarieerd programma, waar de inbellers dichtbij waren. Het team denkt goed mee met de wens van ons als opdrachtgever en onze klant. Pre’s: snel schakelen, goede prijs kwaliteit, centraal gelegen, in-house techniek

Gave, flexibele locatie die je compleet ontzorgt!

Als je die trap afgaat zit daar totaal onverwacht ineens een prachtige gezellige zaal met indrukwekkend scherm! Vanaf de eerste ontmoeting werd er met ons meegedacht. Zowel thematisch, praktisch als budgetair. Ze kwamen met suggesties qua aankleding en entertainment maar ze dachten ook mee in de zaken die we in eigen hand hielden. Of ze dachten met ons mee om ervoor te zorgen dat we binnen het budget konden blijven. Er werd flexibel omgegaan met de wijzigingen die we tot vlak voor de aanvang van ons feest doorgaven. De avond zelf hadden we een vast aanspreekpunt die snel schakelde, constant zichtbaar/aanspreekbaar was en ervoor zorgde dat alles vlekkeloos verliep. De ruimte werd gedurende de avond geruisloos aangepast om ervoor te zorgen dat het niet te leeg werd. De catering was super en volledig in thema. Het scherm geeft een extra WOW effect aan ieder thema en iedere stemming. Kortom een grote aanrader voor ieder personeelsfeest!

Grote gastvrijheid in unieke ambiance

Als Vereniging Tropische Bossen hebben wij in CitySense ons 20-jarig bestaan gevierd met een feest inclusief walking dinner. Het is een groot succes geworden, vooral ook dankzij de gastvrijheid en servicegerichtheid van het team van CitySense. De kok stelde voor ons een heerlijk, tropisch menu samen en de levensgrote dia's van regenwoud en dieren op het wandvullende multimedia scherm zorgden voor een unieke ambiance.

Ons thema kwam tot leven

Ons event was om het eiland Curaçao in de spotlight te zetten en bij City Sense kwam ons thema tot leven. De turquoise stranden en hotel beelden waren uitnodigend op de schermen, de hapjes en gerechten overtrof onze verwachtingen. Een hele leuke team die ons van begin tot eind goed heeft geassisteerd. Ik ben een kritisch persoon en kijk naar ieder detail en wij zijn zeer tevreden over de uitkomst.

Bedrijfsfeest groot succes

Dit was onze eerste ervaring met CitySense, en we zijn erg blij dat we ons bedrijfsfeest dit jaar bij deze locatie hebben georganiseerd. Gedurende de gehele voorbereiding werden alle vragen snel beantwoord, er werd goed meegedacht over onze ideeën en binnen onze mogelijkheden, en alle drie de dames met wie we de avond organiseerden (en verdere personeel op de avond) waren erg vriendelijk en professioneel. Al met al is het feest een groot succes geworden, mede dankzij CitySense. Dank!

Goed meegedacht en persoonlijke aandacht

Er werd heel fijn en actief mee gedacht aan het feest wat we wilden neerzetten en het contact was fijn en persoonlijk. Geen vragen waren te gek en er werd absoluut in mogelijkheden gedacht. Hele fijne ervaring!

Mooi centraal gelegen locatie in Utrecht met gave video-mogelijkheden.

CitySense beschikt over vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. De locatie is zeer geschikt voor presentaties met bijzondere video-content. De 20 meter lange videowand geeft een extra toevoeging aan je event.

Op een toplocatie door een topteam een topprestatie neergezet.

We hebben in de aanloop veel met elkaar afgestemd, het platje werd steeds completer. De mogelijkheden

We zijn erg tevreden en maken graag nog een keer gebruik van de locatie wanneer de mogelijkheid zich aandient. Enig verbeterpuntje is dat er een aantal mensen moeite hadden om het te vinden. (mensen die lopend kwamen vanaf centraal station), wellicht hiervoor ook een route op de website zetten.

• Ervaring met: Seminar en Congreslocatie

ik ben erg tevreden, had alleen liever gezien dat er al meer klaar was qua aankleding toen we er waren voor het evenement. dus alvast roze loper uit, power point klaar voor test ed.

• Ervaring met: Feestlocatie

Hele prettige en constructieve samenwerking richting het feest toe. Werd goed meegedacht en veel is mogelijk. Op feestavond zelf zijn we volledig ontzorgd door Citysense, alles liep op rolletjes met als gevolg een top feest!

• Ervaring met: Feestlocatie

CitySense is een uitstekende locatie om een borrel/feest te organiseren. De entree laat nog wat te wensen over, maar zodra je binnenkomt is alles tot in de puntjes verzorgd.

• Ervaring met: Overige

• Personeel

We zijn ontzettend blij met hoe het evenement mogelijk is gemaakt en hoe het uiteindelijk is vormgegeven. Jullie hebben meegedacht en ons echt geholpen en daardoor is het evenement een groot succes gebleken! Bedankt!

• Ervaring met: Productlancering locatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We vonden het een super gave dag. Zoals ik ook telefonisch al had teruggekoppeld vonden we de Duty Manager wat geïrriteerd overkomen en mistten we daarin wat professionaliteit. Er werd overigens wel goed en snel gehandeld door hem en zijn team.

• Ervaring met: Feestlocatie

Kleine tip! De borrelhapjes kunnen rond gebracht worden i.p.v. neer laten zetten. Verder alles top geregeld en wij hebben een hele mooie middag gehad dankzij jullie. Voorbereiding goed neergezet d.m.v. inventarisatie email.

• Ervaring met: Feestlocatie

Super samenwerking gehad met City Sense! Ook alleen maar positieve reacties van de klant.

• Ervaring met: Feestlocatie

Vriendelijk enthousiast team, voorbereiding was goed, waardoor wij op de dag zelf weinig tot geen omkijken hadden en alles goed geregeld was!

• Ervaring met: Huwelijksfeest locatie

• Ervaring met: Feestlocatie

Precies de goede lokatie voor ons evenement. Heel tevreden!

• Ervaring met: Seminar en Congreslocatie

Het was een groot feest om dit evenement met 9292 | Reisinformatiegroep te mogen organiseren. Dank jullie wel voor het delen van jullie ervaring met CitySense en graag tot ziens!

CitySense ran a very special party given by Munters for some special customers. Thank you for the incredible job! There was great cooperation with CitySense. They were attentive to our needs. Stay on time. Were very professional. Everything was amazing! Mostly want to say thank you for your service and professionalism! The place was exactly as I had imagined! Everything is designed according to the concept. I just got to the last minute! And everything was ready and you calmed me down! The perfection in your service was in everything, for example - the broken trophy that you fixed and I was not bothered to even think about it.

• Ervaring met: Gala en Diner locatie

Thank you for this incredible review. It was a true pleasure working with you on this successful event in CitySense. Hopefully it will be an inspiration to other exhibitors to organize a side event at our event venue, during their exhibition in Utrecht. Thanks again!

zoals ik al in de mailtjes heb laten blijken ben ik heel erg blij met de manier waarop de voorbereidingen naar het feest toe zijn gegaan. ook op het feest zelf was het contact erg prettig!

• Ervaring met: Feestlocatie

De ervaring over de samenwerking zijn geheel wederzijds. Nogmaals bedankt voor het mooie feest en gefeliciteerd met je diploma!