Prima service en goede kwaliteit

Prima service en goede kwaliteit

Prima bedrijf goede service en vakbekwame medewerkers

Erg leuk bedrijf met goede service en gezellige vakbekwame medewerkers

Goed, maar kan nog beter...

Tijdens mondeling gesprek/overleg wordt prioriteit aan telefoon gegeven. Erg storend ! Ben dan ook weggegaan. Telefoon doorschakelen naar kantoor ??

Goede service en advies

Perfecte Keuze gemaakt dankzij goed advies Naderhand goed geholpen met de op start problemen

Mensen, kies voor Heino

3x boot gekocht 3 x verwachting overtroffen

Een prachtig befrijf, vriendelijk, kundige, enthousiaste, eerlijke mensen!!

We zijn altijd vriendelijk ontvangen, hebben goede gesprekken kunnen voeren en telkens tevreden huiswaarts gegaan. Aankopen, advies en ondrhoud van ons materiaal altijd goed. Wij zijn dik tevreden.

Afgelopen zaterdag plotseling een vastzittende gashendel van onze sloep bij ons eerste vaartochtje van het seizoen. 16:50 uur gebeld met Van Dijk. We mochten meteen langskomen met de boot. Na sluitingstijd zijn we vakkundig geholpen en is het mankement verholpen.... kosteloos! Heel Pasen heerlijk kunnen varen dankzij Van Dijk. Top service!

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Onlangs een sloep gekocht bij Van Dijk Watersport. Supergoed geholpen, zowel telefonisch als op het prachtige bedrijf. Sloep is keurig en compleet afgeleverd. Ook de nazorg is geweldig. Ik beveel Van Dijk Watersport zeker aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind dat hij enorm duur is voor een beurt van een buitenboord motor echt bizar daarom beveel ik hem niet aan bij bekenden

• Ervaring met: Overige

Voor ons bedrijf die tochten verzorgd naar de Duitse Waddeneilanden vanuit de Eemshaven. Hebben wij onze Suzuki buitenboordmotoren 115pk en 150 pk in onderhoud bij van Dijk watersport. Deskundigheid en duidelijk advies en goed op de hoogte gehouden van het onderhoud. Hierdoor kunnen wij het hele seizoen vol vertrouwen varen. En altijd onverwacht als noodzakelijk is z.s.m. Worden geholpen. Super service.

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Mooie zaak met een symphatieke verkoper,Heino heeft het netjes uitgelegt en heb bij hem een sloep gekocht.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Boten

Met Honda motor,vaar je met plezier onder alle weers omstandigheden. En ook de onderhouds beurten bij Van Dijk Watersport geven je 100% zekerheid.

• Ervaring met: Buitenboordmotoren

Een bedrijf die doet wat besproken is, helder en duidelijk en kwaliteit (-:

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Veel dank voor advies en begeleiding bij aankoop boot. Super service, accuratesse en concrete afspraken die op een handdruk worden ingevuld. Dank !!!

• Ervaring met: Boten

Zeer snelle reactie en direct telefonisch gebeld. Goed advies en zeer tevreden over de geleverde buitenboordmotor.

Goed.

• Ervaring met: Boten

Hele goede ervaring gehad. Ik kom zeker terug. Thanks!

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Gisteren bij Van Dijk langs geweest om ons te oriënteren op een polyester sloep. We werden direct vriendelijk geholpen. Zonder afspraak werd er veel tijd voor ons vrij gemaakt om alle verschillen tussen de sloepen (met bijbehorende voor- en nadelen) uit te leggen. We hadden op geen enkel moment het idee dat we iets ‘moesten’, alles voelde vrijblijvend. Uiteindelijk enthousiast geraakt over een Reitdieper occasion die Van Dijk had staan en die zelfde middag konden we hier nog een proefvaart mee maken. De boot wordt komend voorjaar pas geleverd maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook dit naar wens zal verlopen.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Boten

Ik kwam op de website omdat ik zocht naar een Corsiva boot, maar na het doornemen van alle informatie tot de conclusie gekomen dat ik toch een Maxima wilde! Super ervaring, goeie service en echte deskundigheid. Echte aanrader!

• Ervaring met: Boten

Hoi Jim, Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je onze service en deskundigheid op prijs stelt. Veel plezier met je nieuwe sloep! Groeten Heino van Dijk

Leuk bedrijf waar je goed geholpen wordt en overal een oplossing voor gezocht wordt. Heb er nu mijn tweede boot mogen kopen en zou er zo weer een kopen.

• Ervaring met: Boten

Zeer netjes en vakkundig geholpen Plus leuke éxtra .gratis boot stalling en word bij afgeleverd.

• Ervaring met: Boten

Top shop, mooie informatieve website. Je kan altijd proefvaren en ze helpen je perfect tot een goede keus te komen. Goed geprijsd ook!

• Ervaring met: Boten

Hoi Robin, Bedankt voor je geweldige beoordeling. Heel veel plezier met je nieuwe Maxima sloep! Groeten Heino

Het Aanleg 18 9951SJ Winsum