Mooie zaak, klantvriendelijkheid is hoog

Uitstekende plek voor de winterstalling

Ongecompliceerd en vriendelijk, top

Vriendelijk, kennis van zaken en juiste communicatie. Top!

prima serve bedrijf

positieve ervaring, goed geholpen, ga je met plezier een boot kopen.

prima ontvangen en geholpen en een vlotte service

Van Dijk heeft goed meegedacht en alternatieve oplossingen aangedragen tijdens de aankoop van een nieuwe buitenboord motor, waarbij de uitvoering van het type dat ik voor ogen had tijdelijk niet leverbaar was bij de importeur. Ik ben heel tevreden met de alternatieve versie die wel snel geleverd kon worden.

Fijne atmosfeer en hulpvaardige deskundige medewerkers.

Ik heb een jaar geleden een nieuwe sloep gekocht. Ben daarbij uitstekend geadviseerd. Open en eerlijk advies en men laat je rustig tot een beslissing komen. Aftersales is ook prima geregeld en ik stal mijn sloep alweer voor het tweede jaar bij Heino en zijn collega's

Service en kwaliteit.

Prima service, gemaakte afspraken worden op tijd en goed nagekomen. Deskundig: men weet waarover men praat.

Prettig bedrijf met uitstekende service

Prettig bedrijf met uitstekende service

Goed !!

Doet wat ik vraag. Kan altijd met vragen bij van Dijk Watersport terrecht.

Firma komt afspraken en beloften absoluut correct na.

Inmiddels zijn er 2 seizoenen na aanschaf van mijn sloep gepasseerd en ik heb geen problemen gekend.

Snel en goed geholpen

Klantvriendelijk, servicegericht bedrijf met kundig personeel en uitstekende advisering.

Vorig jaar hebben wij een bijna nieuwe Reitdieper 475 XL met een 10 PK Honda motor gekocht bij Heino nadat wij een proefvaart hadden gemaakt. Heino wilde voorkomen, dat wij overhaast een sloepje wilden kopen vanwege het prachtige weer etc.. Wij zijn bij uitstek genieters van het water, bootjevaren, strand en zee en wilde zo snel mogelijk met het bootje het water op. Dat was snel geregeld. Ons eerste vaarseizoen was geweldig en we hebben vele uren plezier gehad met ons sloepje. Toch hadden we nog een aantal wensen en deze besproken met Heino toen we het sloepje voor de winterstalling naar Winsum brachten. We hadden geen teakline vloer in de boot en een iets zwaardere motor om indien nodig even wat gas bij te kunnen geven om bijvoorbeeld op tijd voor het schutten bij de sluis te zijn. Ook had ik tussen neus en lippen door gezegd dat een RVS stuur ook heel mooi bij de boot staat. De teakline vloer oogt mooi en is stroever dan het polyester. Een zwaardere motor geeft meer temperament, dus hogere snelheid zelfs meer dan 20 km per uur. Het gevolg is dat je dan over een vaarbewijs moet beschikken en aanvullende zaken moet regelen ook ten aanzien van de uitrusting zoals brandblusser en reddingsvesten. Een andere mogelijkheid was de motor te begrenzen. Toch maar besloten aan de studie te gaan om maximaal te kunnen genieten van de motor. Veel tijd aan studie besteed en gelukkig in één keer geslaagd. Hebben weer prima zaken gedaan met Heino. Hij heeft een geweldig mooi bedrijf, ziet er heel netjes uit en een prima team. Komen er graag. De sloepenspecialist van Groningen. Zeker aanbevelingswaardig . Staan je met raad en daad terzijde. Alle lof en ere wie ere toekomt en dat geldt voor iedere medewerker Fantastisch!

Uitstekende service.

Problemen met onze sloep, o.a. bacterie in de tank (diesel) en startmotor. Nieuwe startmotor opgekomen voor 177 euro. Revisie ben je net zoveel geld kwijt. Voor onze sloep was je anders 780 euro kwijt geweest bij deze motor. Er wordt gewoon meegedacht met de klant om het niet duurder te maken als het niet nodig is. Heino en zijn personeel zijn gewoon vakmensen die er vol voorgaan om de klant weer tevreden naar huis laten gaan. Johan en Maaike.

prettig

deskundig, klantgericht, adequaat

top service

ik had een probleem met een stuurkabel, bel; ja hebben we op voorraad. ik kom aan bij het bedrijf. ah dat gaan we meteen verhelpen! 1.5 uur later kon ik alweer varen. wat een top service

Helder advies en meedenkend

Goede aankoop en service.

Aardige mensen met goede service!

Een bedrijf waar men nog even de tijd voor je neemt, en je herkent als je terugkomt. Ik kom zeker nog eens terug! Vriendelijke service

prima service bij bestellingen

Prima service bij bestellingen. Voor mij belangrijk als startende ondernemer. Houden zo!

Gastvrij en professioneel

Goede prijs en zeer goede kwaliteit! De sloep is fantastisch op het water. Goede zitplekken en mooi afgewerkt. Aanrader!

Alles goed en snel geregeld. Prachtige sloep. Proefvaart en geleverd op locatie. En de sloep bevalt heel goed.

Een perfecte service

Ik kom met problemen en men staat mij direct te woord en heeft het weer snel in orde ondanks de drukte.

Geweldig.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Echt een aanrader!

Prettig zaken doen!

We zijn goed geadviseerd, nazorg na aflevering prima en we hebben vooral prettig zaken gedaan, eerlijk en transparant!

prima service en dekundigheid

ik vond het ontvangst zeer vriendelijk en werd deskundig geholpen ook werd er geen druk op het verkopen gelegd.

Goed bedrijf die met de klant meedenkt

Komen de gemaakte afspraken na

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en goede kwaliteit