Ben deskundig geholpen

Ik kwam voor service onderdelen voor mijn Honda buitenboord, werd geholpen door iemand die precies wist wat ik nodig had

Zeer aan te bevelen bedrijf !

Wij zijn uitstekend geholpen, zowel bij aanschaf als ook bij de verkoop (door omstandigheden).

Prima service!

Nuchter bedrijf, goede voorlichting en onderhoud tegen een nette prijs.

Heel prettige verkoop en geweldige service!!

Na mij een tijd georiënteerd te hebben op elektrisch varen bij verschillende bedrijven geïnformeerd wat eventuele ombouw en inruil van de benzinemotor zou kosten en wat de inruil van mijn de gehele sloep op zou leveren. Ik kreeg bij Van Dijk Watersport zo'n aantrekkelijk aanbod, dat het 3 uur rijden heen en 3 uur terug, om een proefvaart te maken met een Reitdieper 490XL, met een ePropulsion Navy 3.0 Evo, meer dan waard was. De sloep is door zijn breedte en vorm zeer stabiel en de motor heeft genoeg power om de sloep voort te stuwen. Ik vaar zelf op de Reeuwijkse Plassen, dus met zo'n 6km/u, zo'n 8 uur varen en daarna aan de ingebouwde walstroomaansluiting. De boot werd netjes gebracht en de inruilsloep opgehaald. Na 2 dagen bleek er echter een kitrand van de waterafvoer niet te sluiten en stond er water in de boot. Maar geweldige service, want de volgende dag werd het euvel al verholpen door een monteur, die even uit Winsum kwam rijden, en is de sloep inmiddels kurkdroog. Mijn dank aan Jason, die de verkoop uitstekend begeleid heeft en Jarno die het lek snel boven water had en repareerde. Kortom Van Dijk is een bedrijf waar je veilig mee in zee kan gaan.

Vooral technisch zeer goed bedrijf

Doen wat afgesproken is en prettig in omgang, een aanrader.

Deskundigheid, klantvriendelijkheid en services heeft dit bedrijf hoog in vaandel

We hebben een mooie sloep gekocht en van de voorbereiding tot de boot in het water is gelaten hebben ze ons geholpen, gewoon super tevreden! Heb je vragen, even een belletje naar van Dijk Watersport en de vraag wordt keurig beantwoord. Ben je van plan een boot te kopen, dan raden we van Dijk Watersport zeker aan. We genieten al volop van de boot. Gr.,

Mooie boot voldoet maar communicatie en afspraken rondom levering matig

Mooie boot voldoet maar communicatie en afspraken rondom levering matig

Vandaag onze Reitdieper 565 tender gekregen. Bedankt Jarno voor het plezierig proefvaren en bedankt Mario voor de prettige behandeling en niet te vergeten onderhandelingen. De boot vaart er goed we zijn er erg blij mee. Kortom een aanrader.

Prima persoonlijke service met een goed advies

Sinds het begin van Van Dijk Watersport in Winsum direct klant geworden. Onze boot van toen daar wat voorzien van extra opties en natuurlijk voor het jaarlijkse onderhoud. Onze eerste boot vervolgens bij Heino ingeruild voor een Maxima 550 en sinds juni 2022 varen wij met veel plezier in een Maxima 620. Heino en zijn team zijn altijd bereikbaar voor tips en een goed advies (via de app zelfs bij nood in de avond en de weekenden). Je kunt er altijd even langs gaan voor een kop koffie en een praatje. Het meest belangrijke: ze doen wat ze beloven!

Vetrouwd

Na lang zoeken bij van Dijk Watersport terecht gekomen. Dat voelde meteen vertrouwd aan. Afspraken worden netjes nagekomen en er werd de tijd genomen alle vragen te beantwoorden. Wij zijn er blij met de service en natuurlijk de boot. Een aanrader wat ons betreft!

Zeer goede service en prachtige boot

Tijdens de zoektocht naar een sloep/tender uitgekomen bij Van Dijk Watersport. Vanaf het begin goed contact gehad en een afspraak gemaakt om in de showroom te komen kijken. Daar viel meteen de aandacht op de Reitdieper 580 retro. Na aanschaf werd de boot opgebouwd, waarbij regelmatig foto's werden doorgestuurd over de voortgang. Toen de boot volledig was opgebouwd werden we uitgenodigd om nog eens te komen kijken in de showroom. Het contact was daarbij zeer goed en vriendelijk. Na een leuke proefvaart is de boot op locatie afgeleverd en hebben we al veel uren kunnen varen op een mooie, ruime en zeer stabiele boot.

Vakkundige uitleg, prima service en vlotte communicatie!

Van zero watersport kennis naar een eerste sloep, goed begeleid door het team van Van Dijk Watersport. Deskundig advies, geen moeite teveel, een leerzame proefvaart en nette after sales.

Kennis van zaken met persoonlijk contact.

Mooie jonge sloep aangeschaft. Goed advies gekregen en ontzorgd

Servicegericht, vriendelijk en vakbekwaam.

Hebben er een jaar op moeten wachten i.v.m corona maar varen intussen met veel plezier in een boot van Van Dijk. Zeer vriendelijke mensen, vakbekwaam en ze geven je het gevoel dat je als klant koning bent.

Fijne zaak

Prima service en vakmanschap!

Goede communicatie en meedenkend

Enige min puntje is de aflevering. Je koopt een boot voor pittig geld, de aflevering en/of proefvaart mag wat meer sjeu hebben. Even een proost uitbrengen, klein hapje of iets van dat. Het zal de groningse nuchterheid wel wezen. Mijn advies : reken 25 euro extra en maak er een klein aflever feestje van.

Doen wat ze beloven!

Prettig zakendoen met dit bedrijf. Goed te woord gestaan en inmiddels onze tweede boot gekocht.

prima, behulpzaam goede begeleiding.

Nette mensen nette prijzen een goed bedrijf.

Eerlijk en heldere informatie, zeer te vreden

Prettige omgang, geen opdringerig praatje. Voor en nadelen zijn eerlijk besproken zodat wij een juist keuze hebben kunnen maken voor de Reitdieper 565T. Onze wensen zijn waargemaakt binnen ons budget. Heino en Stefan dank voor de goede contacten.

Mijn sloep is na 1,5 jaar nog steeds niet geleverd

November 2020 besteld op advies van Van Dijk als importeur bij de Goede watersport en nog steeds niet geleverd. Ik wordt ook niet op de hoogte gehouden met de status. Geduldig wachten heeft mij niets gebracht tot nu toe. Joop van Dalen

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben 2 jaar geleden een Maxima 600 besteld die wij vorig jaar konden ophalen. Toen we de sloep wilden ophalen ontdekten we dat de kleur van de kap niet de kleur was die wij hadden besteld. Dit is keurig opgelost. Heino is altijd erg behulpzaam en betrokken geweest om ons de juiste sloep te verkopen. Hij geeft goede adviezen en zorgde ervoor dat wij met een goed gevoel naar huis gingen. Hij nam altijd voldoende tijd voor ons. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan er met plezier naar toe en hebben veel vertrouwen in dit bedrijf. Theo Nienhuis en Harma Boer

Prima bedrijf !

Sloep beurt gehad, andere trailer gekocht. Alles perfect in orde gemaakt en voor een vriendelijk prijs!

Ondanks dat de boot later werd geleverd door externe omstandigheden altijd keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Betrouwbaar in afspraken nakomen

Reitdieper 570 Tender gekocht. Komt eerder dan verwacht, echter zonder motorslot en bestelde toplicht. De boot wordt geaccepteerd, prima zomer mee gehad. Afspraak voor de winter opslag gemaakt. Op afgesproken tijdstip staat medewerker in haven Winsum op ons te wachten, met formulier waarop staat dat er nog een motorslot en Toplicht geleverd moeten worden. Fijn dat je daar zelf niet over hoeft te beginnen. Voelt betrouwbaar.

persoonlijk gedreven kwalitatief hoge dienstverlening en levering

Betreft levering Reitdieper 570 sloeptender met 30 pk Suzuki bb motor (in de bun) en een PEGA 1350 Maxima liner trailer midden 2021. Goed advies m.b.t. wensen voor aanschaf type boot, motor en trailer. Goede begeleiding bij afname en bij proefvaren. Inmiddels prettige ervaringen met het varen en de vele ruimte. Het te water laten en het uit het water halen op trailerhellingen is met deze trailer heel gemakkelijk. Kortom, goede aanschaf bij een goed watersportbedrijf.