Goede coaching & Training. Ook veel betrokkenheid van Human Impuls! Wel een tip (zeker ook voor VECOZO), de training minder plannen rond drukken periodes (b.v. november/december). Zodat je meer effort kan stoppen in de trainingen en hierdoor nog meer uit een training kan halen. Voor de rest was het top!

• Ervaring met: Training

In een ontspannen omgeving je gedrag gespeigeld krijgen, zodat je hier veranderingen in kunt aanbrengen heeft mij meerdere malen heel goed geholpen om weer verder te komen.

• Bedrijfsnaam: NMi Certin

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat ik mooi vond om te zien is dat er tijdens het trainen 'in de randjes' situaties ontstonden die de trainers direct in het framework van de training zelf wisten te plaatsen. Zo werden ook de spontane situaties omgetoverd tot waardevolle leermomenten.

• Ervaring met: Training

Erg waardevolle training werkdruk gehad. Handvatten meegekregen waar ik echt wat mee kan.

• Ervaring met: Training

Ik ben sceptisch wat betreft persoonlijkheidstrainingen e.d. maar het is goed om de basisprincipes en termen te kennen zodat je het er met elkaar over kunt hebben en kunt helpen. Ik heb ook praktische inzichten gekregen vanuit trainingen dus het heeft zeker meerwaarde.

• Toegevoegde waarde
  • Bedrijfsnaam: VECOZO b.v.
  • Ervaring met: Training

Ik vond het een super cursus waar ik veel geleerd heb! Dankjewel!

• Toegevoegde waarde
  • Bedrijfsnaam: VECOZO B.V.
  • Ervaring met: Training

Octogram en platen met drijfveren waren waardevol, maar daarna vooral ook de verbinding maken met het werk. inhoudelijk onderdeel 2e dag vond je goed.

• Ervaring met: Training

Goede begeleiding van de training die we met kantoor hebben gehad.

• Ervaring met: Training

Het heeft mij vooral meer inzicht gegeven in de drijfveren en valkuilen van mijn collega's. Wat vervolgens mij meer inzicht heeft gegeven in mijn houding ten opzichte van mijn collega's. Ik vond verder de mix van "hoe gaan we met elkaar om" en het meer inhoudelijke " hoe kunnen we ons werk verbeteren een goede combinatie.

• Ervaring met: Training

Goede begeleiding op de teamdag van PMT, ws mede door goede voorbereiding. Er wordt goed ingespeeld op gebeurtenissen die op dat moment plaatsvinden. Staan zelf ook open en kwetsbaar in het programma. Ik heb jullie al aanbevolen!

• Geleverde diensten N.v.t.
  • Ervaring met: Coaching

Goed voorbereid, echt verdiept in ons

• Toegevoegde waarde

Mijn ervaringen met Monique waren erg aangenaam. Ik had het gevoel dat er goed naar mij geluisterd werdt, en vooral dat ze me kon motiveren om verder te praten. Ze kon goed mijn positieve en negatieve dingen weergeven, waar ik erg veel aan gehad heb.

• Bedrijfsnaam: ~
  • Ervaring met: Advies

De coaching paste zowel qua inhoud als qua bejegening 'als een handschoen' en leverde mij waardevolle inzichten op die effect hebben op mijn functioneren

• Bedrijfsnaam: VGN
  • Ervaring met: Coaching

Goede begeleiding en deskundigheid. Eerlijke terugkoppeling en goede adviezen.

• Geleverde diensten
  • Toegevoegde waarde N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Fa. Kop & Zn BV
  • Ervaring met: Advies

Het persoonlijke informele contact heb ik als prettig ervaren alsmede de huislijke sfeer waarin ik ben ontvangen tevens vond ik het prettig dat ik met rust werd gelaten wanneer dit nodig was voor andere behandelingen (PTSS)Helaas heb ik het traject niet af kunnen maken maar toch wil ik met name Anika mede langs deze weg bedanken voor haar steun, kracht en professionaliteit en inzet succes met jullie bedrijf mvg Walter van Essen

• Toegevoegde waarde
  • Bedrijfsnaam: fa kop en zn
  • Ervaring met: Coaching

Monique en Anika bieden in hun "Kleur Bekennen" training een unieke maar vooral heel praktische mix van theorie en praktijk aan. De theorie wordt kort behandeld en vervolgens wordt er flink geoefend. Die combinatie was voor mij ideaal. De literatuur die aan de trainingen ten grondslag ligt kun je nog altijd op je gemakje nalezen - maar het ter plekke oefenen en uitproberen in een veilige omgeving: geweldig! En zeer leerzaam. Aanrader!

• Ervaring met: Training

Goede opbouw training met goede afwisseling van activiteiten. Deskundigheid getoond in het vormen van een team met gebruikmaking van de juiste tools. Veel energie geleverd aan het proces.

• Ervaring met: Training

Doorbraak in een verbeterde samenwerking in het team en inzicht in eigen rol/bijdrage binnen het team.

• Ervaring met: Coaching

Fantastische, open vrouwen. Weten een veilige sfeer te creeeren om jezelf te ontdekken (tijdens 1:1 of in groepen). Ze zijn ook nog altijd zelf in ontwikkeling en hun ervaringen en lessen delen ze graag met iedereen. Ze kunnen begripvol en zacht zijn, maar ook respectvol confronterend. Ze hebben uiteraard programma's uitgewerkt, maar zijn altijd bezig met het toespitsen op de persoon. Het draait om de persoon en niet om het volgen van regeltjes of plannen.

• Ervaring met: Coaching

Zeer persoonlijke en op goed voorbereide training van ons kern management team. Prettige persoonlijke begeleiding van Anika en Monique.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes
  • Ervaring met: Training

Voor ons team een mooie open en ondersteunde confrontatie, waarbij inzichten in de verschillende personages zijn verkregen en de eerste stappen naar een nieuwe en heldere samenwerking zijn gemaakt.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes BV
  • Ervaring met: Training

Super tweedaagse gehad! Het heeft mij en de anderen veel energie gegeven om door te pakken en onze doelen te realiseren. Ik kijk erg uit naar de vervolgsessies.

Dynamisch, betrokken, verdiepend, deskundig

• Bedrijfsnaam: van Hemmen organistieadvies
  • Ervaring met: Coaching

Prettige, open en deskundige samenwerking!

• Bedrijfsnaam: NMi Certin
  • Ervaring met: Coaching

Het was een proeftuin dus op basis daarvan kan ik de toegevoegde waarde nog niet echt beoordelen

• Bedrijfsnaam: FGB Facility Management