3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Volgens mij zal de topgevel nog dichtgemaakt worden. Na betaling geen reactie meer gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De vorm en het materiaal van het tuinhuisje past perfect en is niet overheersend in onze tuin. OP onze melding van lekkage van het platte dak werd vlot gereageerd: een medewerker van It paradyske heeft dit verholpen.

• Ervaring met: Tuinhuisjes

Prima ervaring.Goede bouwers!

• Ervaring met: Garages

Kunnen klantgericht maatwerk leveren. Geven voldoenden advies en leveren een net product af.

• Ervaring met: Garages

Goede communicatie en begrip voor wensen. . Een echte aanrader

• Vakmanschap

Heldere communicatie wn vlotte afwikkeling. Vakkundig geplaatst tuinhuis. Prijstechnisch inbovensegment maar echt vakmanschap heeft zo zijn prijs. Wij zijn blij dat wij financieel gezien met Houtbouw Paradiske in zee konden gaan.

• Ervaring met: Tuinhuisjes

• Ervaring met: Schuren

Zeer tevreden. Heren die hem kwamen plaatsen waren erg kundig en zeer vriendelijk. Zal ook zeker Paradyske aanbevelen aan andere.

• Ervaring met: Maatwerk

Zeer complexe aanbouw gerealiseerd aan de woning en 2 andere bergingen vast. Tijdens het bezoek bij ons thuis hebben ze ons van nieuwe ideeën voorzien en alle relevante informatie genoteerd en opgemeten. Na akkoord is de berging binnen een dag geplaatst. Tot op heden nog zeer tevreden over onze aanschaf bij Houtbouw Paradyske.