Vakkundig, kwaliteit, houtbouw zoals het hoort!

Meedenken in het ontwerp, vriendelijke vakmensen, snelle bouw, kortom....wij zijn tevreden klanten!

Super bedrijf, vakmanschap en waar de klant nog koning is!

Onze ervaringen met "it Paradyske", zijn niet anders dan zeer positief. Afspraak is afspraak en klant tevredenheid staat hoog in het vaandel. In deze idiote tijden van oorlog /Covid zijn er genoeg bedrijven die niet eens de moeite willen nemen om een scherpe offerte te maken, maar Gerrie heeft alle tijd voor ons genomen. We zijn dan ook zeer blij met het eindresultaat. De bergschuur en grote veranda (8x4,5 meter) gaat ons nog plezier bezorgen. Dit bedrijf raden wij zeer zeker aan!

Niet goedkoop, maar prima werk en service!

Goede communicatie, goede voorbereiding, prima werk.

Prachtige schuur

Ik ben onwijs blij met de schuur van It Paradyske.

Goed en vakkundig gewerkt!

Ons oude hok ( ooit door de vader van de huidige baas van het Paradyske geplaatst) was op leeftijd. Wij hebben ons nieuwe hok weer laten plaatsen door het Paradyske. Gelukkig was hetzelfde model nog in de collectie. Vlot en correct werd het oude hok afgebroken en het nieuwe geplaatst. Wij zijn wederom zeer tevreden met het resultaat. Fam. Zuidema, Sneek

it Paradyske bouwde ons paradijs op Vlieland

It Paradyske en team bouwde ons Tenthuis op Vlieland. Er werd geluisterd naar onze wensen. Ter zake kundig, op vlotte en zeer prettige wijze werden we geadviseerd. Doen ? Ons gevoel was goed.. Ja....doen ! Een tussentijdse vraag of toch nog even een probleempje ? It Paradyske is een verademing. Geen moeilijk gedoe, we regelen het. En toen de bouw op Vlieland op camping Stortemelk. Een 3 mans Top-team, vakmanschap is meesterschap. Op-en top voorbereid, de schouders er onder. Op zeer efficiënte en vakkundige wijze werd ons tenthuis gebouwd en opgeleverd. It Paradyske & team wordt door ons met een 10 beoordeeld.

Vertrouwen en degelijkheid

Wij hebben in de loop der jaren nu al 3 schuren 1 tuinhuis en een grote luifel laten maken door het Paradyske. Dit kwam tot stand samen te overleggen waarbij onze ideeën er in verwekt werd. Het mag misschien wat duurder zijn maar er wordt dan ook goed degelijk materiaal gebruik waar wij vertrouwen in hebben. V.G. Adrie Hoogstraten Hippolytushoef.

Super bedrijf met top service!

Prachtige schuur laten bouwen door Houtbouw it Paradyske. Een bedrijf waar een 'man een man een woord een woord' mentaliteit nog heerst. Was bijzonder verrast hoe snel ze de schuur geplaats hebben, keurig op tijd en volgens afspraak. In één woord; perfect!

Ik ben zeer tevreden over Houtbouw Paradyske!

In mijn tuin heb ik een houten schuur (3x4m) laten zetten door Houtbouw Paradyske. Een zeer positieve ervaring. Een aantal punten die van toepassing zijn: vakkundig, verstand van zaken, goed bereikbaar, snelle en goede beantwoording van vragen, meedenken, praktische instelling, goed advies, en last but not least een mooi schuurtje!

Mooi en fijn bedrijf

dik tevreden

van offerte en aanvragen omgevingsvergunning en meedenken in aanpassingen maatwerk garage tot het plaatsen supergoed geregeld

Ons idee prima vertaald naar een mooi tuinhuis, precies zoals we het wilden hebben.

Op basis van een voorbeeld is een mooi ontwerp gemaakt van het tuinhuis. Goed meegedacht en suggesties gegeven voor een zo mooi mogelijk resultaat. Zo te zien goed en degelijk hout en andere materialen en goed vakwerk geleverd. We zijn er heel blij mee!

goed en snel

goed en snel neer gezet echte vak mannen

Ook nu weer zeer tevreden

Eerst een tuinhuis laten bouwen, daarna een uitbouw en vervolgens de uitbouw laten dicht maken. Dus doe nu al 5 jaar zaken met It Paradyske en ben iedere keer weer tevreden. Komen afspraken na, werken netjes, denken mee met kleine details. Een klein team wat uiterst fijn met je meedenkt en ter plekke ook dingen aanpast als dat handiger is.

Ik zou dit bedrijf zeer aanbevelen

Ik heb het hele traject van oriënteren tot aankoop en plaatsing schuur met overkapping als heel klantvriendelijk ervaren. Prima adviezen en informatie. En niet onbelangrijk: er is degelijk en vakkundig werk afgeleverd.

Vakmanachap

Goede begeleiding en overleg, ook naar de gemeente, vanwege beschermd stads gezicht, prima oplossingen en keurig afgewerkt!

Vakundig en snel

Het bestelde tuinhuis werd vakkundig en netjes gebouwd.Tevreden!

In een woord, TOP!

Alles prettig geregeld, mooie schuur /carport. Zeer vakkundig bouwteam en prettig om mee samen te werken.

Fantasties

Super goed geïnformeerd en mooi werk geleverd zeer tevreden.

Denkt mee, prettige communicatie, en zeer tevreden met resultaat.

Vak mannen

Van schuur naar overkapping Mooi werk afgeleverd. Twee dagen hard werken met heel warm weer. Resultaat mag er wezen . Paradyske top gedaan Gr uit Annapaulowna

Wat een vakwerk

Vandaag een op maat gemaakt tuinhuis geplaatst door de mannen van Paradyske. Wat een plaatje is het geworden werkelijk in een woord geweldig vakmanschap .

Fantastisch vakwerk!

Fijne mensen, zeer vakkundig! Echt prachtig werk! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Prima werk geleverd

Voor de tweede keer schuur laten bouwen door It Paradyske (vanwege verhuizing). Net als de eerste keer prima werk geleverd. Goed overleg over mogelijkheden, afspraken correct nagekomen. Zeer tevreden.

Precies zoal ik het bedoeld had

Ze zouden twee dagen werk hebben, maar voor de volgende dag waren de weerberichten gewoon slecht. Ze hebben zeer efficient gebuffeld en in één volle werkdag met nauwelijks pauzes werd de klus geklaard. Ondanks het slechte weer kijken we met veel plezier naar de twee bouwwerken. Het is keurig afgewerkt. Niets dan lof. We wonen in Noord-Holland, dichtbij de kust. Dus wel een afstand, maar we hebben heel bewust voor ‘t Paradyske gekozen naar aanleiding van goede ervaringen van vrienden en daar hebben we dus geen spijt van.