Zeer snel, maar goed

Wij van www.nubodyshaping.nl zijn erg blij met onze website, zeer goed contact en medewerking gehad, de volgende website mogen ze weer bouwen voor ons.

Het heeft een tijdje geduurd voordat we online waren maar dat was helemaal aan onze kant te wijten. Inmiddels zijn we WEL online en het ziet er tof uit ! Zeer uitgebreide website met veel informatie en pagina's
  • Afspraken nakomen

Het was een hele prettige ervaring om met ASV Webdesign samen te werken. Ik kon Ameet alles vragen en we hadden altijd snel contact. De website ziet er geweldig en professioneel uit en was inderdaad snel af! Ik zou ASV zeker aanbevelen bij andere!
  • Afspraken nakomen

Top samenwerking. Werkt erg snel en is heel goed bereikbaar.
  • Afspraken nakomen

Ik ben enorm tevreden met ASV Webdesign. Voor mij persoonlijk was dit een belangrijk element wat te maken heeft gehad met de startup van mijn eigen bedrijf, de communicatie en de werkwijze van ASV Webdesign heeft mij het oprechte gevoel gegeven dat ik er niet alleen voor stond. De communicatie is zuiver, en de kwaliteit is geweldig.
  • Afspraken nakomen

Ameet van ASV Webdesign heeft alles tot in de puntjes geregeld. Dit bedrijf is zeker weten een aanrader voor elke ondernemer. Alleen maar plus punten.
  • Afspraken nakomen

zonder jullie had ik niet zo snel aan een website gekomen .harstikke bedankt gr Anja
  • Afspraken nakomen

Het was erg prettig samen werken met ASV Webdesign. Ameet heeft alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Hij reageert onmiddellijk op je vragen. Dat is erg prettig.
  • Afspraken nakomen

Professioneel, correcte afspraken, denken mee.
  • Afspraken nakomen

Heb me website laten maken bij dit bedrijf was snel en een normale prijs perfect!!!
  • Afspraken nakomen

Klantvriendelijk, snel, betaalbaar en als iets mooier/beter kan dan geven ze dat aan.
  • Afspraken nakomen

Voor een scherpe prijs een prachtige website gekregen. Alles is vlekkeloos verlopen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig samengewerkt met Ameet, duurde wel vrij lang voor website online was omdat design vaak bijgeschaafd moest worden, uiteindelijk resultaat is prima naar wens.
  • Afspraken nakomen

Ik heb geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om mijn website door ASV Webdesign te laten bouwen. Toen Ameet beloofde dat de website pas klaar was als ik tevreden zou zijn, nam ik dat met een korreltje zout. Ik ben namelijk best een perfectionist. Maar met zijn eindeloze geduld en inzet heeft hij zijn belofte dubbel en dwars waargemaakt; een website die helemaal naar mijn zin is voor een leuke prijs!
  • Afspraken nakomen

Bijzonder goede service! Veel contactmomenten over verloop en implementatie volledig nieuwe website. Verhuizing van server verliep vlekkeloos. Ameet doet wat hij zegt!
  • Afspraken nakomen

2 websites bij hun laten bouwen en het was eenmposotieve ervaring ze zik goed bereikbaaf en denken goed met je mee een aanrader voor een ieder die een website wil laten bouwen
  • Afspraken nakomen

Zeer correct en snelle afhandeling van wensen aan de website. In een woord ,dit bedrijf is sterk antebevelen ,voor die gene die een website zoeken. Tevens is de prijs zeer concurrerend. Dhr Jeuring
  • Afspraken nakomen

Top service en goed bereikbaar altijd
  • Afspraken nakomen

Klantgericht, nauwkeurig en betrouwbaar.
  • Afspraken nakomen

Zeker een aanrader. Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop ze werken en meedenken. Ja, ik zal ASV Webdesign zeker aan anderen aanbevelen!!
  • Afspraken nakomen

In zeer korte tijd had ik een perfecte website. Om mijn site up to date te houden heb ik filmpjes met instructies ontvangen. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat van mijn site, dit komt met name ook door de snelle en duidelijke communicatie!!
  • Afspraken nakomen

Super service van Ameet gekregen. Doet precies wat er gevraagd wordt en geeft verder ook aan als iets op een andere manier beter/mooier is. Zeker aan te bevelen en qua prijs eigenlijk een koopje voor een startende ondernemer.
  • Afspraken nakomen

ASV staat mij altijd te woord en helpt mij altijd erbij. SUPER AANRADER VOOR IEDEREEN!!
  • Afspraken nakomen

Wij hebben een complete webshop laten bouwen door ASV Webdesign. Daarbij hadden wij nog wat extra wensen voor bepaalde functie in onze webshop. Wij zijn zeer goed geholpen en alle wensen zijn vervult en de webshop draait goed. Hierbij wil ik Ameet special bedanken voor de Hulp hiermee. Ik zeg nieuwe website of webshop nodig bestel hem bij ASV webdesign.
  • Afspraken nakomen

Ik heb een goede ervaring met ASV Webdesign het gaat meer om de persoonlijke betrekking bij het maken van de site die is gewoon goed snel contact over en weer. Dit is hoe mensen geholpen willen worden en niet op een vragenlijst terechtkomt en dan nog geen antwoord geen antwoord hebt. Het is op de mannier zoals het hoort,wij zijn tot nu toe erg tevreden.

Over ASV Webdesign

Filter op Taal