Fijn contact, luisteren oor

Mijn ervaring met BreAss is erg positief. Je hebt het gevoel dat er naar je geluisterd wordt en er wordt een oplossing gezocht. Ook het contact is erg fijn, snel en duidelijk.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Nooit geen slechte ervaring gehad met Breass. Klantvriendelijke onderneming met veel en goede kennis van zaken.

Zeer goed begeleid in afsluitingsfase van scheiding

Ben zeer goed begeleid in afwikkelingsfase van scheiding. Kon ter alle tijden vragen stellen en op een keurige manier ook altijd geholpen. Chapeau Johannie je bent een kanjer.

Duidelijk en snelle service.

Duidelijke en snelle service/ afhandeling

Een hele goede ervaring

Maakt niet uit hoelaat je belt of appt de binnen 12 uur hebben ze een oplossing Donderdag avond geappt en uur later antwoordt de volgende ochtend is het al opgelost zo fijn ben zo blij met breass

Heldere begeleiding en advies

Word erg goed naar je wensen geluisterd

Word goed naar je geluisterd en men komt met verschillende mogelijkheden en duidelijke uitleg. Niets word je opgelegd, ze geeft je de ruimte die je nodig hebt. Top ervaringen mee

Professionele, persoonlijke, doortastende begeleiding. Johnnie heeft kennis van zaken.

Scheiden is een emotionele ingrijpende gebeurtenis. Johannie heeft ons daarbij op een zeer prettige manier begeleid. Ze heeft kennis van zaken, maakt op een prettige, menselijke manier contact en is een doorpakken en transparant in haar communicatie.

GEWELDIG

Snelle reacties. Vriendelijk. Meedenkend!

Snel vakkundig accuraat

Prima verlopen snel en vakkundig geregeld

Snelle, acurate manier van werken

Flexibele openingstijden, vakkundig, vriendelijk

Het was prettig samen werken. Er werd ook goed rekening gehouden met onze omstandigheden

Prettige zakelijke benadering. Efficiënte afwikkeling van zaken.

• Ervaring met: Mediation

We zijn super snel en fijn geholpen!

Goed en deskundig advies

Goed advies en afhandeling

• Ervaring met: Mediation

Duidelijk, eerlijk, meedenkend, inlevend. Uitstekende service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hadden een duidelijke boodschap vooraf: We willen geen partner alimentatie. Geld wat extra nodig is om beide door te kunnen gaan wij betalen uit eigen middelen. Mijn vrouw was hier ook erg duidelijk in. Vanzelfsprekend begrijp ik dat voorgerekend dient te worden waar de partner recht op heeft. Wat ik echt heel erg naar vond is de wijze waarop mijn vrouw geattendeerd werd op waar ze recht op had. De letterlijke woorden waren: Realiseer je je wel Chris dat je nu echt heel veel geld laat liggen. Ook met de verdeling van de auto werd dit nogmaals gezegd. Ik vind dit erg triest en het maakte mijn vrouw ook erg onzeker. We hebben er ook nog woorden om gehad. Ik vind het echt ongeoorloofd dat een mediator dit zo nadrukkelijk aangeeft. Temeer omdat de boodschap vooraf helder was.

• Ervaring met: Mediation

wat ik al heb aangegeven; jammert dat de wet t zo moeilijk maakt voor partners die zelf tot n goede oplossing zijn gekomen onderling maar dit dan volgens de wet niet mag/ is toegestaan of juist anders moet. dit geeft onderling dan toch weer spanningen.

Proma

• Ervaring met: Mediation

Wij zijn goed geïnformeerd door Johannie en ik zou haar zeker aanbevelen aan anderen.

Top diensten

• Ervaring met: Financiële diensten

Meelevend, vriendelijk, humor, eerlijkheid en ter zake kundig. Mediation is al tricky op zich, maar Johannie haalde de pijnpunten en de spanning weg op de juiste momenten. Ondanks een aangepast traject via DAS heeft ze ons nooit het gevoel gegeven minder tijd of aandacht te hebben. Ik adviseer haar hulp van harte aan een ieder die het nodig heeft, en waarde hecht aan een menselijke respectvolle afhandeling van zaken! Johannie, bedankt voor alles 👍🏻 Sandra

• Ervaring met: Mediation

Heb veel goede tips gekregen. Zelfs buiten openingstijden. De gesprekken tijdens de afspraken waren duidelijk en recht door zee. Erg prettig. Dank je wel voor alles johannie!!

• Ervaring met: Mediation

altijd een eerlijk antwoord en geen vraag is te gek. hele prettige samenwerking.

Hoge Ham 75 5104JC Dongen

Over BreAss

BreAss te Dongen is een fris kantoor waar kennis en persoonlijk contact de boventoon voert en men nog weet wat dienstverlening betekent. BreAss wordt gerund door Johannie Brenders. Johannie is ruim 15 jaar actief in de branche en adviseert en bemiddelt in financiële diensten (verzekeringen, hypotheken, sparen, pensioenen en belastingzaken). Daarnaast is Johannie geregistreerd familie mediator. Zij begeleidt mensen in familieconflicten en (echt)scheidingen. Met name voor dat laatste wordt veel van haar dienstverlening gebruik gemaakt. Ze heeft niet voor niets de keurmerken MfN (Mediation federatie Nederland) en RFEA (Register Financieel EchtscheidingsAdviseur).