Super en soepel geregeld!

• Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Veel complimenten van de gasten gehad over de heerlijke partyhapjes! Ook zagen ze er heel aantrekkelijk uit!

• Culinair, kwaliteit en uitstraling
  • Sfeer en aankleding N.v.t.
  • Gastvrijheid medewerkers N.v.t.
  • Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Het was in 1 woord geweldig!

• Soort evenement: Bruiloft

Uitstekend verlopen, heldere afspraken en open offerte, Service gericht personeel en tot de laatste dag mogelijkheid aanpassen bereid. Italiaans proeverij perfect en heel lekker.. Zorgeloos feest geweest.

• Soort evenement: Tuinfeest

Zeer positief. Lekker eten en goed gebakken vlees. Mooie aankleding en er is goed rekening gehouden met verschillende eters.

• Soort evenement: Italiaanse barbecue

Je hoeft niet te twijfelen over Dufais Prima kwaliteit!! Goed overleg. Menselijk en meedenkend Fijn bedrijf in je eigen regio

• Soort evenement: Tuinfeest

Heel fijn contact en zeer goede service. De schalen met koude hapjes zagen er prachtig uit en de kwaliteit zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

• Sfeer en aankleding
  • Gastvrijheid medewerkers N.v.t.
  • Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Heerlijk eten, vegetarische gerechten zijn ook erg aan te raden!

• Soort evenement: Bedrijfsfeest

Dufais catering hebben we al eerder de bruiloft thuis voor onze dochter laten verzorgen. Iedereen sprak er toen vol lof over. Het betrof toen een lunch, gedeeltelijk in huiskamer/gedeeltelijk in tuin. Alles van aankleding, service en hapjes geweldig verzorgd. Hierbij moet gezegd worden dat onze huiskamer wel ruim is, maar de tuin door haar grillige vorm echter niet zo. Dufais wist de statafel, parasols toen zo te plaatsen dat dat geen belemmering vormde. Knap. Dus ons besluit om ons gouden huwelijksfeestje/receptie door Dufais te laten verzorgen was voor ons vanzelfsprekend. De aandacht van Dufais om thuis de situatie op te komen nemen om de mogelijkheden te bespreken en de verdere voortgang van contact, via mail of telefoon, verliepen direct en attent, en was voor ons zeer geruststellend. Tenslotte betrof het nu een gouden bruiloft voor jong en oud. En het moet dan in een keer goed lukken. De week voor de grote dag zou men nog even de weersverwachtingen bekijken en n.a. daarvan maatregelen nemen. In ons geval was dat na een week hevige regenbuien, op de datum: volop zon! En warm. Direct werden de parasols besproken. En de aankleding van de statafels. Op de dag zelf werd in de ochtend, op tijd, alles opgezet, inclusief de buffetten. Ruim een uur vantevoren kwam de leidinggevende en het team om precies op aanvangsttijd de gasten van drank en overheerlijke hapjes te voorzien. het ging zo secuur, maar ook snel en de gasten werden gastvrij onthaald door het hele team. Wij en iedereen, onze 150 gasten en gastjes vonden het echt een feest. We zijn jullie zo heel dankbaar dat zo'n huisfeestje, zeer zeker dankzij jullie inzet, helemaal aan onze verwachtingen voldeed. Wij zullen jullie zeker aanbevelen, als jullie service door de gasten op het feest zelf al niet opgemerkt zou zijn. Dat het opgemerkt is dat weten we eigenlijk zeker van wel. Een dankbare Jan en Babs

• Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

De jaarlijkse bedrijfs-BBQ was weer geslaagd, mede dankzij de goede verzorging van Dufais!

• Soort evenement: Bedrijfsfeest

Dufais heeft de catering verzorgd op ons 25-jarig trouwfeest en het eten was zeer verzorgd en werd door iedereen enorm gewaardeerd. De service is geweldig. Je hebt er echt geen omkijken naar. Een absolute aanrader!

• Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Op 15 juni hadden wij een BBQ met pubquiz verzorgd door Dufais. De aankleding was goed geregeld, het eten heerlijk en de pubquiz was erg leuk. Het was een zeer geslaagd feestje/bbq.

• Soort evenement: Relatie-event

Geen 10 want er moet nog iets te wensen overblijven. Ondanks dat het al weer de zoveelste keer was, wordt het altijd even goed geregeld. Je hebt er zelf geen omkijken naar.

• Soort evenement: Overig

We hebben een fantastisch feest gehad met ee prachtige aankleding, waarvan we vele complimenten hebben gehad. Verder was de catering prima met een enthousiast team. Zeker een aanrader om door jullie bedrijf een feest te laten organiseren.

• Soort evenement: Trouwen

Wij hadden een prima bijeenkomst die van kop tot staart goed geregeld was. Het enige kleine minpuntje is dat er ons inziens veel eten was voor het aantal personen dat wij hadden opgegeven (en dat er ook aanwezig was).

• Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Het was een zeer goed geslaagde avond, het eten was erg lekker en zeker voldoende en de aankleding was Top!!

• Soort evenement: Bedrijfsfeest

Van een leeg bedrijfspand een prachtige en sfeervolle ruimte gemaakt.

• Soort evenement: Bedrijfsfeest

Geweldig feest gehad beetje genant allemaal tienen te geven maar kon geen negatieve punten vinden. Het was allemaal top bedankt.

• Soort evenement: Trouwen

Dufais heeft de aankleding en de catering verzorgd voor onze bruiloft en het was top! We kregen van onze gasten veel complimenten over het eten en het ongemerkt voorzien van een hapje en een drankje. Ook onze gasten uit Frankrijk merkten op dat de kwaliteit van het eten erg goed was. Het personeel was hartelijk en straalde plezier uit. De volgende dag werd alles weer keurig opgeruimd en schoon achtergelaten. Kortom: fantastisch verzorgd, dank daarvoor!

• Soort evenement: Trouwen

Barbecue op ons kantoor gehad. Dufais verzorgde ons dessert. Zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Goed verzorgd met servies en bestek bijgeleverd. Was echt perfect verzorgd! Zelfs rekening gehouden met mensen met een allergie.

• Soort evenement: Bedrijfsfeest

Wij werken voor al onze evenementen al jaren samen met Dufais Catering. Van kleine tot grote evenementen, elke keer komen we samen tot vernieuwende ideeën, de juiste sfeer en een passende begroting. Juist die soepele samenwerking maakt het prettig, wij worden ontzorgd en onze relaties verwend!

• Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Ondanks het mindere weer hebben wij een zonnig en sfeervol tuinfeest gehad. Van A tot Z duidelijke communicatie. Personeel was oplossingsgericht, vriendelijk en professioneel. Wij zijn zeer blij dat we het geheel aan Dufais uitbesteed hebben!

• Soort evenement: Tuinfeest

Dufais Catering verzorgde de aankleding en catering bij symposium en receptie, én een lopend buffet bij het afscheid van een van onze bestuurders. Dit verzorgden zij bijzonder professioneel en stijlvol; en last but not least, hapjes en buffet waren zeer goed verzorgd en erg lekker.

• Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

alles prima verlopen als verwacht