De organisatie was fantastisch

De aankleding was geweldig, het entertainment was super leuk! Doordat er verschillende bedrijven waren, was er ook nog eens ruimte om te netwerken. Ga zo door. Enige puntje van ietwat kritiek was het eten. Er had wat meer diversiteit mogen zijn en de gerechten hadden minder zout mogen zijn.

Santa's Experience voldeed aan de verwachtingen!

Als team van VDH Solar hebben wij deelgenomen aan Santa's Experience, georganiseerd door Dufais. Vanaf het moment dat we binnenstapten, werden we gelijk meegenomen in een leuke kerstsfeer. Het entertainment was erg vermakelijk. Je kon goed merken dat er voldoende aandacht was besteed aan het selecteren van alle aspecten. Van de muziek tot aan de goochelaar. Wat ook opviel, was de gastvrijheid van de medewerkers van Dufais. Iedereen, inclusief de kerstman en de camerameisjes, zorgde ervoor dat we ons welkom voelden. Hun vriendelijkheid en professionaliteit droegen bij aan onze ervaring. Ook was het erg leuk dat je je eigen kerstcadeau kon uitkiezen. Er was voor ieder wat wils. Van bordspellen, tot fleecedekentjes en een goede fles wijn. Al met al hebben we als team van VDH Solar een erg leuke avond gehad bij Santa's Experience en raden we dit aan voor andere bedrijven!

Super leuke ervaring bij santa’s experience!

Wat een feestje zeg! Voor ieder wat wils. Ik was er met ons team van vrouwen en we keken onze ogen uit. Hele leuke winkeltjes om je kerstpakket te shoppen (toffe items), lekker eten en drinken en de live muziek was goed. Begin van avond was het kletsen en aan tafels eten. Goochelaar tussendoor en op de foto gegaan. Maar op een gegeven moment ging het dak er af! Dansen tot de laatste minuut. Dankjewel voor deze ervaring!

Alle organisatie uit handen genomen

Wij hebben met het team gebruik gemaakt van de Santa Experience. Grote voordelen zoals iedereen een kerstpakket volledig naar eigen wens, catering voor ieder wat, live muziek en entertainment. Met een grote groep door de gezamenlijke avond maar toch intiem met je eigen collega's. En complimenten voor het mooi aangeklede decor en de vriendelijke ontvangst! Doordat wij landelijk vrij verspreid zijn qua werknemers was de afstand van de locatie het enige waardoor niet iedereen aanwezig heeft kunnen zijn.

Het is echt een mooi begin van de kerst , het was echt super gezellig heel mooi ingericht , je kan leuke en mooie spullen kopen voor je kerstpakket. Het eten was goed. Ontzettend leuke reacties gekregen van collega’s. We komen zeker terug!

Meer dan perfect

Alles was tot in de puntjes verzorgt, leuk afwisselend programma en veel diversiteit in kraampjes. Ook het feit dat er naast gewoon bier Texels op de tap was prima.

Een complete service op een gezellige kerstlokatie

Na een leuk ontvangst door de kerstman op de kerstlokatie, waarvan het geheel werd opgeleukt met gezellige muziek van een dames-trio, kregen we een drankje aangeboden bij de entree.De lokatie was omgetoverd tot een prachtig kerstdorpje met een gezellige sfeer, lekker eten en drinken en later op de avond gezelligheid met een live-band die iedereen wel op de dansvloer kreeg. Al met al een geslaagde avond op een super-lokatie !

Een echte kerstbeleving!

Onze gasten waren onder de indruk van de geweldige kerstambiance. Zo verzorgd. Entertainment en de verzorging voor de inwendige mens maakten het tot een onvergetelijke avond.

Dufais' Santa's Experience: perfect eindejaarsevent met collega's

De Santa's Experience was echt tot in de puntjes georganiseerd. We waren met 100 collega's en hebben een fantastische avond beleefd. De locatie was prachtig, net een kerstdorp uit Oostenrijk, maar dan in Hazerswoude-Dorp. Het kerstpakket shoppen was een gezellig moment waar iedereen iets leuks kon vinden. Het eten was heerlijk en verliep vlekkeloos. De DJ zorgde kreeg iedereen snel in een dansstemming en zorgde voor een gezellige sfeer, en we vonden de musical dinner show ook zeer de moeite waard. Kortom, we hebben echt een perfect eindejaarsevenement gehad bij Dufais!

Fantastische ervaring

Super leuke combi van kraampjes met eten en cadeautjes. Prachtig aangeklede ruimte, helemaal in Kerstsfeer. Lekker warm en gezellig. Struinen langs de kraampjes, cadeautjes uitzoeken en ook nog heerlijk eten. De kaasfondue is mijn persoonlijke favoriet. Maar ook alle andere hapjes waren heerlijk. Ook collega's met dieetwensen werden goed verzorgd.

Wat een unieke locatie

We hebben tijdens het vrijwilligersfeest van het Groene Hart Ziekenhuis enorm genoten van de Santa’s Experience. Alle vrijwilligers werden bij de deur opgewacht door een enthousiaste kerstman. Bij binnenkomst kijk je je ogen uit; wat een fantastisch mooi kerstdorp. De vrijwilligers konden bij verschillende kraampjes genieten van eten van hoge kwaliteit; kaasfondue, beenham, friet met stoofvlees, flammkuchen en een heerlijk toetje. De DJ zweepte de vrijwilligers op met heerlijke oude disco muziek waardoor hij iedereen snel op de dansvloer kreeg. Na afloop zeer veel positieve reacties ontvangen. Bedankt voor deze fijne avond.

Altijd geweldig en heerlijk.

Altijd zeer lekker eten, veel variatie, mooie gerechten en meer dan voldoende. Chapeau!

Wij zijn helemaal tevreden, alles was goed.

De contacten met Dufais, mail, telefonisch en face to face, waren vanaf het begin goed en prettig. Alles wat wij vroegen kon gerealiseerd worden en er werd prettig meegedacht. Het eten, qua kwaliteit en presentatie was uitstekend en de bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam en service gericht. Al met al zijn wij zeer tevreden met Dufais als organisator/uitvoerder van ons 50 jarig huwelijksfeest.

Een geslaagde avond voor ons gehele personeel en partners

In december hebben we vanwege het 70-jarig bestaan van ons bedrijf ons kerstevenement gevierd bij Santa Experience met het gehele personeel en partners (130 personen). De organisatie vooraf was prima, Laura van Dufais dacht goed mee over de invulling van de avond. Tijdens deze sfeervolle avond in een heus kerstdorp was alles perfect geregeld, het eten, bediening, muziek/dj, goochelaar, pubquiz en natuurlijk de kertspakketten die een ieder zelf kon samenstellen. Ons personeel heeft een mooie avond beleefd!

Sfeervol vanaf de eerste minuut!!

De experience begint al vanaf de eerste minuut! We werden buiten opgewacht door blazers in kerstoutfit die kerstliedjes speelden. Bij binnenkomst weet je eigenlijk niet waar je kijken moet en lijk je in een Anton Pieck kerstdorp te zijn beland. Wat een sfeer! Muziek was in het begin rustig op de achtergrond met een fantastische zangeres, daarna ging het los met oude disco; super band! het shoppen van je eigen kerstpakket en heerlijk eten deed je bij de stalletjes aan de zijkant; een leuk actief gebeuren. We hebben alleen maar positieve en enthousiaste verhalen gehoord van onze collega's. Chapeau!

Een zeer geslaagde Santa’s Experience tijdens ons Eindejaarsfeest!

We hebben tijdens ons Eindejaarsfeest allemaal enorm genoten van de Santa’s Experience. Het was top georganiseerd met een geweldige sfeer en ambiance, mooie keuze in cadeau artikelen, heerlijk eten en drinken, mooie live muziek en leuke activiteiten voor de kinderen. De samenwerking met Laura was zowel voordien als tijdens het feest heel prettig! Ze dacht fijn met ons mee, kwam met leuke ideeën en opties en bleek op meerdere momenten erg flexibel: echt geweldig!

Geweldige totaalbeleving

Al een aantal jaren komen we bij Santa's Experience om voor onze collega's op een gezellige kerstmarkt de kerstpakketten zelf samen te laten stellen. Iedereen krijgt dan een tas en een stapel muntjes (zelf als bedrijf af te stemmen) en iedereen kan dan vrijblijvend shoppen bij de aanwezige kraampjes. De keuze bij de diverse kraampjes is ruimschoots en de value for money is gewoon goed (dat wil met andere munt/puntsystemen nog wel eens uit balans zijn). Iedereen was erg tevreden met zijn zelf samengestelde kerstpakket. Tussen het shoppen door was er de ruimte voor diverse verschillende hapjes (er werden een aantal hapjes rondgebracht en er stonden diverse kraampjes) en drankjes, waar vooral de hoge kwaliteit opvalt. Erg lekkere hapjes en in overvloed. Hier blijven we zeker graag terugkomen!

Gezellig kerstfeest op een sfeervolle locatie.

Het Sectorinstituut Transport en Logistiek (150 personen) heeft bij de Santa Experience een gezellig kerstfeest gevierd. Dufais Catering & Events heeft de organisatie keurig verzorgd. De communicatie verliep goed en de avond zelf was een mooie combinatie van lekker eten, gezellige muziek, goede sfeer (kerstdorp) en extra leuk: de mogelijkheid van het shoppen van je eigen kerstpakket! Vele enthousiaste reacties hebben wij intern ontvangen. Ook via deze weg, nogmaals dank!

Mijn man en ik hoorden lovende reacties al tijdens het feest!

Het was fijn te ervaren, dat we geen zorgen hadden over de organisatie en afhandeling van dit feest. Ook achteraf veel reacties gehoord over de goede verzorging. We zijn dik tevreden!!

Een ontzettend geslaagd en goed verzorgd personeelsfeest gehad!

Met Dufais, binnen het concept Costa del Kas, hebben wij een zeer geslaagd personeelsfeest kunnen organiseren voor 130 collega's. Qua organisatie werd er ontzettend goed meegedacht en op de avond zelf was alles tot in de puntjes geregeld. De locatie is super origineel en kun je helemaal naar eigen wens maken. Top gedaan Dufais!

Super goed verzorgd!

De catering was goed geregeld. Het bedienend personeel was er ruim op tijd en alles werd netjes in gereedheid gebracht. Het eten was erg lekker en werd netjes opgediend. Een geslaagde avond

Heerlijk tapas gegeten!

We hebben genoten van de voortreffelijke tapas hapjes! Echt top!

Heerlijk

Heerlijke gerechten, afwisselend aanbod. Makkelijk te bereiden in de oven.

Geweldig lekker en veel.

Met Kerst hebben we voor de eerste keer zelf bij Dufais besteld. En het was erg lekker en goed op te warmen. Ook de vegetarische menu’s waren heerlijk. Er was wel erg veel; we hadden 4 ‘gewone’ menu’s en 2 vegetarische en van de ‘leftovers’ hebben we nog 2 dagen met z’n tweeën goed kunnen eten! Ook heel eenvoudig in de oven op te warmen en voor- en nagerecht was koud te serveren. Het wordt ook op mooie bamboe schaken gebracht, die ook in de oven kunnen, dus dat staat wel veel mooier dan plastic op tafel!

Zeer goed!

Al diverse keren mogen genieten met vrienden en familie van de heerlijke proeverijen en tapas. Elke keer weer een feestje!