Hagar was een lieve begeleider die ervaring had. En ze had ook genoeg tijd ondanks dat we in de vakantie nog bezig waren. Alles was eigenlijk prima, enige minpunt zou dan de kosten zijn, want die tikten al snel in de honderden euros aan.

• Studie: Medische wetenschappen
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Zeer deskundige persoonlijke begeleiding. Ik kreeg een duw in de rug die ik nodig had. Ben tot inzichten gekomen waar ik anders nooit op was gekomen.

• Studie: LERO
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik had statistiekervaring, en dacht er met mijn scriptie (kwantitatief onderzoek) wel uit te komen. Maar na een paar maanden zelf proberen moest ik toch hulp zoeken, en die had ik snel nodig. Deze hulpvraag is zeer goed opgepakt door Studielab: er werd snel gehandeld en de afspraak voor ondersteuning was snel gemaakt. Wat ik vooral prettig vond was dat aan mij op een heldere manier de principes van statistiek die ik nodig had voor dit onderzoek uitgelegd werden, en hoe ik gegevens moest interpreteren. Hierdoor kon ik na de begeleiding thuis ook weer zelfstandig aan de slag. Ook de flexibiliteit die geboden werd was welkom: als een afspraak in de agenda's niet mogelijk was, kon het altijd nog via teamviewer. Kortom: zeer tevreden.

• Studie: Master HRM
  • Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Ik vond het tijdens mijn studie altijd lastig om papers/scripties te schrijven. Jorrit begeleide mij op zo een manier dat ik veel structureler te werk ging en beter begreep wat er van mij verwacht werd. Hij was aardig en had veel geduld. Ik raad het iedereen dan ook sterk aan om zich hier te laten begeleiden!

• Studie: Privaatrecht Master
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Na een slechte ervaring bij een andere aanbieder voor scriptiebegeleiding kwam ik bij Jorrit terecht. Ik was blij verrast met de manier van aanpak. Erg praktisch, samen de grote lijnen schrijven, het probleem versimpelen en stappen zetten. Scriptie na één keer inleveren gehaald met een 8.

• Studie: Media & Entertainment Management
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ben zeer tevreden over de hulp die ik van Jorrit heb ontvangen. De begeleiding, tips en feedback zijn van hoge kwaliteit en heb er echt veel aan gehad. Jorrit heeft mij super goed geholpen. Wanneer je vast loopt met je scriptie, niet weet waar je moet beginnen en behoefte hebt aan begeleiding in welke vorm dan ook, jorrit is de juiste persoon!

• Betrokkenheid

De begeleiding is super, veel onderwijs instellingen zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Je bent geen nummer maar een persoon, er wordt tijd voor je genomen en als er iets niet duidelijk is wordt het gewoon nog een keer uitgelegd. Je voelt je serieus gehoord als je even vast zit.

• Studie: Sociaal Pedagogische Hulpverlenning
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Duidelijk, kritisch en betrokken. Mede dankzij Jorrit heb ik mijn paper gehaald!

• Studie: Geneeskunde
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Zeer to-the-point en praktische begeleiding bij het maken van een onderzoeksopzet. Efficiënt en gestructureerd, met brede kennis van onderzoeksmethoden, het vinden en beoordelen van bronnen en instrumenten. Brengt meteen lijn aan in het proces en voorkomt afdwalen. Duidelijk in verwachtingen van wat de student moet doen en leveren. Geen tijdverspilling en vooral geen drama of geneuzel! Gewoon aan de slag. Heel fijn.

• Studie: Master leraar Engels

Uitstekend!

• Studie: CE
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Prettige afspraken, flexibel en doelgericht!

• Studie: Bedrijfskunde
  • Ervaring met: Studiebegeleiding

Hallo afstudeerders, Door gebrekkige afstemming van begeleiders en beoordelaar hulp gezocht bij Studielab. De begeleider van Studielab (Jorrit) kon precies aangeven waar mijn scriptie (opzet) moest worden verbeterd zo niet veranderd. De stijl, opzet en bronnen werden even haarfijn uiteen gezet. Het wetenschappelijk niveau werd duidelijk via feedback. Zonder Studielab had ik vrijwel zeker opgegeven. Inmiddels met een ruime voldoende afgestudeerd :-)) . Mvg, Sander Vriesman

• Studie: 2e Docent techniek

1e IJzerstraat 10 3024XS Rotterdam