secuur, goed werk en snelle aanpassingen! De website ziet er goed uit!

De website moest snel tot stand komen en goed onze machines in innovaties documenteren. Op basis daarvan kunnen wij heel gericht mensen benaderen.

Super snel aanpassen

Bij het aanpassen tekst website betreft alle maatregelen rondom COVID19, was Jan erg snel met alles Implementeren. Het ziet er goed uit!

Heel goed geholpen!!

Topbedrijf die altijd voor je klaarstaat! Goede service en vooral prettig om mee samen te werken. Jan, bedankt voor je hulp vandaag!!!

Professionele partner

Met Triple pro medewerkers heb ik een prettige samenwerking en zijn kundig. Persoonlijk wil ik fysiek wat meer betrokken raken met mijn marketing . Gelet op de afstand probeer ik het nu voorlopig in deze omgeving met een bureau die mij regelmatig evn kan bezoeken en ik mij daarmee meer betrokken voel. Houden wel contact .

Top service.

Onze webshop laten aanpassen en maken door TriplePro. De hele proces is perfect gelopen, we werden snel geholpen en onze aanpassingen werden snel doorgevoerd. Zelfs tijdens het COVID-19 gebeuren, op dat moment ging alles via mail, en dit is mij zeer goed bevallen. De deskundigen die mij geholpen hebben met het css gedeelte van de site zijn zeer bekwaam! Ga zo door, ik beveel jullie zeker aan bij anderen.

Zeer nuttig en informatief webinar

De communicatie met de medewerkers was prettig. Verder een duidelijk verhaal over Facebook ads en hulp geboden waar nodig qua extra informatie of uitleg.

Nieuwe website laten bouwen door Triplepro

Dit jaar onze website laten overzetten naar een nieuwe. Triplpro kwam met goede ideeën die wij hebben opgevolgd. Nu maar hopen dat deze website net z'n succes wordt als onze vorige. Bedankt Carolien en Jan.

snelle reacties op vragen

Mijn contact met TriplePro gaat voornamelijk over de inhoud van de website. Als ik daar vragen over heb of hulp nodig heb dan word ik snel geholpen. Dit geldt voor telefonisch contact als voor contact via de e-mail. Dus goede service.

Super snel en fantastisch geholpen

Hele fijne ondersteuning en snelle service! Triple pro schakelt snel en is goed bereikbaar voor aanpassingen.

Prettige samenwerking met Triple Pro!

Triple Pro: eind 2018 begonnen met het bouwen van onze website poelweb.nl en in februari 2019 konden we al 'online'! We zijn ondertussen ruim een jaar verder en zien onze webshop groeien. Triple Pro Online Marketing kunnen wij iedereen aanbevelen! Prettig in de communicatie en fijne samenwerking.

in een woord geweldig

de mannen, vrouwen van Triple Pro in Groningen staan altijd voor je klaar, je doet nooit tevergeefs een beroep op hun,. Lossen alles zo snel mogelijk op. EEN AANRADER

Staan altijd voor ons klaar !

Wij werken al een aantal jaren samen met deze toppers en dat houden we graag nog heel lang zo! Ik vind ze attent, ze doen wat ze zeggen, ze denken altijd goed mee en zijn ook gewoon nog eens leuke mensen! Wij werken vooral veel samen met Pepijn en daar zijn we ontzettend blij mee. Pepijn zegt wat hij denkt, doet wat hij zegt te doen en onderhoudt het contact ook erg goed! Ook buiten zijn werk om denkt hij nog met ons mee en komt vaak met leuke ideeën!

Erg tevreden.

Inmiddels 6 maanden klant en erg tevreden. Goede communicatie, sterk in marketing en hebben onze webwinkel hoog in de zoekresultaten weten te loodsen.

Uitstekende online marketing club

Nu bijna een jaar aangesloten als klant. Goede ondersteuning en steeds meer bezoekers en klanten via de website!

Was een informatieve en succesvolle training! Bedankt hiervoor!

Was een informatieve en succesvolle training! Bedankt hiervoor!

Leveren goed werk

Tripplepro denkt met je mee en doen goede suggesties waar je wat mee kunt, wanneer er wat is 1 telefoontje en het wordt opgelost

Bedankt voor de leerzame Facebook Advertising Workshop!

Marlies nam ons stap voor stap mee in het creëren van een Facebook advertentie. Dankzij de workshop durven we te investeren in deze vorm van marketing.

Zeer vakkundig

Leuk tips en trucks. Soms een beetje te snel met vaktaal. Zeer informatief. Voor herhaling vatbaar.

TriplePro Bedankt!

Samen met mijn collega een erg leuke, gezellige en leerzame Facebook cursus gevolgd. Marlies weet waar ze over praat en gaf ons handvaten om ons advertentiebudget beter te besteden. Aanrader!

Ontzettend leerzame training

Ontzettend leerzame social media training gehad.

Fijne samenwerking

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking. Duidelijke en open communicatie. Je kunt altijd terecht met vragen. Denken met je mee en reageren snel.

Specialisten in online marketing

Top bedrijf. Snel resultaat en prettig contact. Ik zou ze iedereen aanraden. Jammer dat wij met twee bedrijven maar één doosje chocolade hebben gehad. Verbeterpuntje voor de volgende keer.

Professioneel & Energiek bedrijf

Triplepro is een enthousiast en professioneel bedrijf. Zij denken mee, zoeken naar oplossingen en werk snel en resultaat gericht! Er is altijd ruimte voor vragen en zij nemen daar ook tijd voor! Het contact verliep prettig en snel. Wij zijn een tevreden klant! En daarnaast heeft triplepro een erg schattige hond, waardoor Tripelpro nog leuker wordt!

Heel goed geholpen

Topbedrijf erg professioneel. We hadden een leverancier die onze webshop niet had geupdate en niet wilde helpen. Nadat we Triplepro tegen kwamen hebben ze de gehele webshop gerepareerd en weer online gebracht. Momenteel helpen ze ons ook nog met de e-mails. Wat een verademing!

Kennis van zaken

Al jaren een betrouwbare partij, die enthousiast en vakkundig te werk gaan. Ga zo door!

Bankastraat 77 9715CJ Groningen