Fantastische website, goede service!

Wij wilden een eenvoudige website die rust uitstraalt. Hier is TriplePro voor ons goed in geslaagd. Wij zijn blij! Bedankt voor de prettige samenwerking!

Fijn om samen met jullie te bouwen!

Triplepro is een fijn bedrijf om samen een website te bouwen. Ze helpen je waar nodig, en natuurlijk moet je ook zelf wat doen (ik ken mijn bedrijf uiteraard als geen ander ;-) Mijn contactpersoon was Gerda van der Wal; zij zit letterlijk en figuurlijk naast je. Ze is snel en accuraat, vriendelijk en behulpzaam. Heeft veel kennis hoe je een website bouwt en weet veel over de vindbaarheid van je bedrijf op het grote wereldwijde web. DANK je wel!

na een wat rommelig begin is het later zeer goed opgepakt

De kennismaking liep goed na meerdere bedrijven te hebben benadert voor onze website hadden wij de meeste binding met triple pro. Wij zijn goed door het proces heen gekomen alleen in het midden van de bouw liep het even wat minder gesmeerd door wat verschuivingen binnen het team. Maar later is dit goed opgepakt en zijn we zeer content met het eind resultaat. En een belangrijk ding Gerda heeft de site echt een upgrade gegeven na de eerste oplevering.

Gewoon goed!

Zeer tevreden over de samenwerking met TriplePro.

Goede en snelle service!

Zeer tevreden over de samenwerking met TriplePro. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe, prachtige website. Dank voor de snelle en goede service.

Contact is goed en wensen worden gerespecteerd

Eerste indruk was prima. Na verder contact gekozen voor TriplePro om onze nieuwe website te laten bouwen. Onze wensen worden gerespecteerd en ze doen er alles aan om het ons te laten begrijpen en makkelijk mogelijk te maken.

Fijne communicatie tijdens de bouw van een nieuwe website

TriplePro heeft sinds 2014 een behoorlijke professionaliserings-slag gemaakt. Erg tevreden met onze vernieuwde website www.campinggroningen.nl. De communicatie met Gerda van der Wal verliep erg prettig en er is door haar goed meegedacht over het design en functionaliteiten!

Verkoper omgaan met klanten

Ik heb ervaring met klanten ik kan werk allen of met team ik hebvervaring meer van 4 jaar in de winkels

Prettige en professionele samenwerking

Mooie website, fijn contact, behulpzaam, duidelijk professioneel. Ga zo door!

Super mooie website gecreëerd

Bedankt Triplepro voor het maken van onze nieuwe website. De communicatie liep soepel en vlot en na iets langer wachten dan gehoopt was daar onze mooie website. Nog elke dag blij met de keuzes die wij hebben gemaakt.

Fijne, informeel contact!

Ik werk nog niet zo lang samen met TriplePro, maar het contact bevalt goed. Ze denken goed met je mee en geven nuttige tips op maat. Aanrader!

Binnen een korte tijd een website opgetuigd: top samenwerking!

Half september gestart en met support en advies van Alana (en collega's uiteraard) een mooie website neergezet. Een aanrader!

Een fantastisch bedrijf met jonge enthousiaste werknemers

Bij TriplePro is niks onmogelijk. Ze denken mee en willen het beste voor de klant. Veel jonge werknemers die alles weten op gebeid ICT en marketing en je graag verder op weg helpen. Precies iets wat ik nodig had.

Heel blij met de nieuwe website!

Triplepro kan zich goed in de klant verplaatsen en denken heel goed mee en komen met goede voorstellen en ideeën. Wij zijn zeer tevreden! Gerda, bedankt voor het meedenken en het prettige contact!

Heldere en duidelijke presentatie

Dankzij duidelijke en enthusiaste spreker heb ik begrepen hoe de Facebook ads werkt en hoe je je doelgroep kan bereiken!

leerzaam SEO webinar

Beste mensen, dank voor jullie inspirerende SEO webinar!

duidelijke en praktische webinar

Presentatie sheets waren ondersteunend. Duidelijke uitleg. Ruimte voor vragen en antwoorden. Goede wisselwerking met 1 presentator en een sidekick. Sommige dingen te algemeen of op Wordpress gericht, maar de tips zijn wel bruikbaar voor andere CMS (zelf onderzoeken welke plugins bijv). Nuttige informatie om zelf met SEO aan de slag te gaan.

Prima webinar over SEO

Bondig en toch duidelijk.

To the point webinar

Er zijn weinig webinars die zo kort, duidelijk en to the point zijn. Ik heb zelf de SEO webinar gevolg en het werd heel goed gepresenteerd door Hedser en Trevor.

Lekker duidelijk

De Google Ads webinar was lekker duidelijk. Er werd ruim de tijd genomen om vragen te beantwoorden en om voorbeelden te laten zien.

Goede coaching

Als social media expert helpt Iris ons met het neerzetten en uitbouwen van onze social media strategie. Ze heeft duidelijk kennis van zaken en is erg gedreven. Ze kijkt kritisch opbouwend naar onze verrichtingen, om met een heldere analyse onze aanpak bij te sturen. We merken direct marketingresultaat, maar misschien nog belangrijker, beginnen er steeds meer plezier in te krijgen. Met de hulp van Iris wordt het zo echt onze campagne.

Top bedrijf met enthousiaste jonge mensen

De vraagstelling was simpel. Maak een goede website die bovenaan komt te staan bij de zoekmachines. Gewoon gelukt in bijzonder korte tijd. Verkoop ging daarna omhoog.

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. Zijn behulpzaam, beschikken over goede mensen en weten waar ze het over hebben!

Vriendelijk, snel en geduldig

Iris van TriplePro heeft mij heel goed geholpen bij het verhelpen van een foutmelding bij een advertentie. Ze is vriendelijk, snel en geduldig. Heel fijn!

Zéér professioneel bedrijf!

Heb echt een hele fijne, meedenkende, vakkundige ervaring met TriplePro! Leveren goed werk. Luisteren na je, denken mee en professionele mensen in dienst. Nienke dank je wel!

Griffeweg 97

9723 DV Groningen

Over Triplepro

TriplePro is een nuchter en betrokken online marketing bureau in hartje Groningen. Sinds 2008 actief en uitgegroeid naar 40+ specialisten in seo, online adverteren, social media, conversie optimalisatie, e-mailmarketing, website & webshop bouwen.