3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er zijn 2 mindere punten in het geheel, zijnde: - de snelheid waarmee webshop uiteindelijk is gerealiseerd werkt (HEEL) sterk af van overeengekomen periode / ook sterk met de tijd toegezegd in offertefase - het leren werken met de webshop lukt niet door een verwijzing naar een QenA van Afosto. Na toch enige irritatie is dit uiteindelijk opgepakt maar hierin is nog echt winst te behalen!!
  • Bedrijfsnaam: Omgekeerd Bouwen

Het team van Triple Pro is fantastisch! Wanneer actie gewenst is, dan wordt er vrijwel direct gehandeld. Ook kunnen ze zich goed in de klant verplaatsen en leven oprecht mee en denken daardoor heel goed mee en komen met goede voorstellen en ideeën. Kortom wij zijn zeer tevreden!
  • Bedrijfsnaam: Stichting SOS Dolfijn

Hoi Annemarie, Bedankt voor de ontzettend leuke review. Ik ben blij dat de website en onze hulp jullie goed bevalt! Groetjes, Jetse

Een website is nooit af maar dankzij Triple Pro heb ik een prima vertrekpunt voor mijn online marketing. Klantvriendelijk en samen met de klant streven naar de beste oplossing, dat is Triple Pro. Ik ben blij met het (eind)resultaat! www.waardevolt.nl
  • Bedrijfsnaam: Waardevolt

Hoi Martijn, Bedankt voor je leuke reactie! Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe website. We hopen nog lang met je samen te mogen werken om de website nog beter en mooier te kunnen maken. Met vriendelijke groet, Jetse

Geweldig geholpen
  • Bedrijfsnaam: Bosklopper Verhuur

Beste Hetty, Bedankt voor deze mooie review! Erg leuk om dit te horen. Wij hopen dat de samenwerking net zo goed blijft verlopen als nu. Met vriendelijke groet, Jetse

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tevreden over de samenwerking.
  • Bedrijfsnaam: Korenbeurs

Beste Yde, Een mooi 7, heel erg bedankt. Het is altijd prettig om met jullie samen te werken. We hopen dit nog lang te mogen doen. Vriendelijke groet, Carolien

Prima.
  • Bedrijfsnaam: Junior Shop

Beste Rogier, Bedankt voor jullie beoordeling! We hopen jullie nog lang te mogen helpen met jullie online marketing. Vriendelijke groet, Carolien

• Bedrijfsnaam: Marquant

Beste Victor, Bedankt voor het invullen van onze vragenlijst en de gemiddelde 7,7. Het is altijd goed om te weten wat er goed gaat en waar we ons kunnen verbeteren. Hopelijk mogen we nog een lange tijd samenwerken en mooie resultaten behalen. Vriendelijke groet, Carolien

prettig ontvangen, behulpzaam, goede oplossingen, snel
  • Bedrijfsnaam: Hotel 't Zwanemeer

Beste Henny, Bedankt voor het invullen van onze vragenlijst. Fijn dat onze samenwerking zo goed bevalt. Wij hopen jullie nog vele jaren te mogen helpen met jullie online marketing. Vriendelijke groet, Carolien

In 2012 een eigen webshop begonnen in handgemaakte kraamcadeaus. De website is met inspraak van mij prachtig vormgegeven. Het cms systeem is gebruiksvriendelijk en snel onder de knie te krijgen. Binnen no time stond ik met mijn webshop in de bovenste resultaten van Google en dat is jaren zo gebleven. In 2016 gestopt met het bedrijf, maar mocht ik ooit weer online een bedrijf willen, dan gaat dit zeker weer via Triplepro. Support heb ik eigenlijk niet nodig gehad omdat de shop altijd naar behoren heeft gewerkt.
  • Bedrijfsnaam: Qelso

Beste Naual, Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden was en bent. Hopelijk mogen we in de toekomst nog eens met elkaar samenwerken. Vriendelijke groet, Carolien

Prettig en klantgericht in overleg, gemakkelijk bereikbaar.
  • Bedrijfsnaam: Praktijk voor Huid- en Haarverzorging

Loes, bedankt voor jullie positieve feedback. We hopen nog heel lang met jullie te mogen samenwerken, en op nog meer mooie resultaten. Vriendelijke groet, Carolien

We hebben goede ervaringen. We krijgen advies waar we meestal wat mee kunnen.
  • Bedrijfsnaam: Jabadoo kinderopvang

Hoi Lilian, Bedankt voor je feedback! Met de nieuwe content voor jullie homepage, gaan we jullie vindbaarheid hopelijk nog meer vergroten. Vriendelijk groet, Carolien

Prettig om mee samen te werken.
  • Resultaat
  • Bedrijfsnaam: Hubo Noordhorn (Recreacomfort.nl)

Klaas, fijn om te lezen dat je blij bent met onze samenwerking. Wij natuurlijk ook! Ook leuk dat jij bij onze training was en om te horen dat je eigenlijk al zo veel van SEO weet. Hopelijk tot snel, Carolien.

• Bedrijfsnaam: naturo vloeren

Beste Jurjen, Bedankt voor de mooie cijfers die je ons gegeven hebt. We hopen nog heel lang met jullie te mogen samenwerken. Vriendelijk groet, Carolien

Ben nu aan het zwemmen........
  • Bedrijfsnaam: betoncare

Beste Roeland, Bedankt voor positieve feedback! Carolien Triplepro

positief, stimulerend, niet altijd even snel
  • Bedrijfsnaam: ART & LEF

Beste Paul, Bedankt voor jouw positieve en opbouwende feedback. We nemen het zeker mee. Vriendelijke groet, Carolien Triplepro Online Marketing

Vriendelijke medewerkers, die bijzonder service gericht zijn. Nu de website online is hebben ze me niet in de steek gelaten, ze blijven mij ondersteunen bij het aanpassen van de website maar vooral ook om mij zo hoog mogelijk in de google ranking te krijgen en te houden! Ik denk er over om maar eens een Facebook campagne te bestellen, want dat gaat zeker een succes worden met deze toppers!
  • Bedrijfsnaam: culinairwandelen.com

Beste Wim, Bedankt voor je positieve beoordeling! Een Facebook campagne zorgt voor een betere branding en meer leads. Dat zou dus zeker een goede zet zijn voor Culinair Wandelen. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten :). Vriendelijke groet, Carolien Triplepro Online Marketing

Ik heb nog geen resultaat (lees webshop), maar het is nu al wel duidelijk dat het gaat lukken z.a. ik het wil. De enthousiaste medewerkers geven het vertrouwen dat mijn problemen die er nog zullen komen oplossen.
  • Resultaat N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Bootcentrum

Beste René, Bedankt voor je beoordeling op Klantenvertellen. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met jullie als klant. Binnenkort zal een mijn collega's contact met je opnemen over de mogelijkheid om zelf beoordelingen te ontvangen. Vriendelijke groet, Carolien Triplepro Online Marketing

2 sterren: slechter dan verwacht

• Bedrijfsnaam: Mondhygiëne praktijk Drunen

Beste Annet, Bedankt voor de moeite om ons te beoordelen via Klantenvertellen. Graag zou ik met je in contact komen om de cijfers die je hebt gegeven te bespreken. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Sta je hier voor open? Vriendelijke groet, Carolien Triplepro Online Marketing carolien@triplepro.nl 050 - 309 00 23