Het meeste heb ik contact gehad met Jetse. Fijn hoe hij altijd meedenkt, naar oplossingen zoekt en snel handelt. Ook een training bij hem gevolgd voor SEO. Dank je wel Jetse!!

• Bedrijfsnaam: vandervalk+degroot

Beste Lynette, Bedankt voor de lovende woorden! ik ben blij dat de samenwerking ook jullie goed bevalt. Ik hoop dat jullie veel succes gaan behalen met de nieuwe websites. Met vriendelijke groet, Jetse | Triplepro

Beetje saai misschien de beoordeling maar het was snel, , doelgericht, persoonlijk en erg vriendelijk en bovenal werd er op het niveau van de klant gecommuniceerd. Als je niet veel van websites, computers ed begrijpt en de gegeven info komt toch goed en begrijpelijk over dan is dat de verdienste van de verteller. Jetze, bedankt voor je tijd en hulp!

• Bedrijfsnaam: Voetbalgolf Oranje

Hoi Sieta, Hier doen we het voor. Bedankt voor de mooie complimenten! Wellicht tot snel bij een potje voetbalgolf! Groetjes, Jetse

Snelle en deskundig advies

• Bedrijfsnaam: Wolff Infra

Beste Irene, Fijne dat je onze service als prettig ervaart. Als wij jullie nog beter kunnen ondersteunen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Jetse

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Triple Pro heeft mijn site in een nieuw jasje gestoken en ik krijg veel positieve reacties van mijn klanten. Ze zorgen voor een goede ranking en feedback. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant.!

• Bedrijfsnaam: Luckie Look Hairsaloon

Beste Luc, Wij zijn blij dat wij dit keer jouw website een nieuwe look hebben mogen geven. Als je in de toekomst ooit nog twijfels en/of vragen hebt dan helpen we graag. Met vriendelijke groet, Jetse | Triplepro

De samenwerking met Triple Pro heb ik als heel prettig ervaren. Klantgericht en meedenkend.

• Bedrijfsnaam: Helder Product

Hoi Maaike, Goed om te horen dat het je goed bevallen is en heel veel plezier met jouw nieuwe website! Groeten, Jetse

Samenwerking is/was goed. Van A t/m Z is alles goed uitgevoerd. Helemaal super!

• Oplossingsgerichtheid N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Spandauw M.T.S. BV

Beste Wia, Bedankt! Maar zonder jullie super goede medewerking hadden wij het niet gekund! Met vriendelijke groet, Jetse

Triple Pro is een klantvriendelijk en oplossingen gericht bedrijf, werknemers staan je vriendelijk te woord, en denken mee over oplossingen van problemen, komen afspraken ook na (wat bij veel bedrijven tegenwoordig ver te zoeken is)

• Bedrijfsnaam: B. Snip Aircotechniek

Beste Bram, Leuk om te horen dat je zo over ons denkt. Heel veel plezier met de nieuwe website en op nog veel succesvolle jaren! Groeten, Jetse

Na een wat stroeve start, ben ik nu heel tevreden over de samenwerking met Triple Pro. Het team heeft zich echt met hart en ziel ingezet om de prestaties te verhogen en dat is gelukt. Ik krijg beduidend meer traffic dan voor de optimalisatie van mijn website en seo!

• Bedrijfsnaam: Yvonne Austin SkinClinic

Hoi Yvonne, Ik ben blij dat we ondanks de stroeve start je uiteindelijk wel goed hebben kunnen helpen. Wij gaan ons best doen om de samenwerking nog lang goed te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Jetse | TriplePro

Zeer goed en vriendelijk geholpen er wordt goed tijd voor je genomen als je vragen hebt zeer tevreden

• Bedrijfsnaam: Dak Montage Noord

Beste Patrick, Bedankt voor de leuke beoordeling. We hopen de samenwerking op deze manier nog lang te kunnen voortzetten. Met vriendelijke groet, Jetse | TriplePro

De verwachtingen werden overtroffen op het gebied van het design! Tijdens de bespreking over de website heb ik het idee uitgelegd en dacht achteraf dat het misschien wel te lastig zou worden. Niet dus! Beter uitgewerkt dan ik zelf in gedachten had! De site was al snel klaar en ook de laatste kleine dingetjes werden direct opgelost. Het contact verliep soepel en snel. Kortom: Super tevreden!

• Bedrijfsnaam: La Hacienda

Ben op dit moment zeer tevreden met Triple Pro, er wordt aandacht aan je besteed. Met name sinds Philip mijn account overnam, wordt er steeds oplossingsgericht gewerkt. Hij blijft er steeds bovenop zitten en dat is hoe ik het graag zie.

• Bedrijfsnaam: Kral Keukens & Interieurs

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie review. We zijn samen van ver gekomen, des te blijer ik dus ook ben met dit mooie compliment. Ik hoop op een vruchtbare samenwerking voor de komende jaren. We zien elkaar volgende week. Met vriendelijke groet, Philip Oosten

Triple pro is een een gepassioneerd bedrijf met verstand van zaken. In overleg is alles mogelijk en vragen ed worden heel snel opgepakt door de vriendelijke mensen daar. Een aanrader!

• Bedrijfsnaam: Dansschool Groningen Danst

Beste Stefan, Bedankt voor de leuke reactie. Op nog vele succesvolle jaren! Met vriendelijke groet, Jetse | Support TriplePro

Na een ietwat 'moeizame' start nu alles opgelost. Door de Korte lijnen, snel acteren en oplossingsgericht meedenken met de klant heeft Triple Pro hier inmiddels een zeer tevreden klant. Hartelijk dank voor jullie hulp!

• Bedrijfsnaam: Kruizenga Telecom & Consultancy

Zonder wrijving geen glans, ik ben blij dat we de problemen alsnog hebben kunnen oplossen en ik hoop dat we hiermee een goede basis hebben voor een prettige samenwerking. Groeten, Jeroen

Triple Pro kenmerkt zich door een huiselijke sfeer, waarin vakkundigheid en persoonlijke aandacht centraal staan.

• Resultaat
  • Bedrijfsnaam: Van Wieringen Verreikerverhuur B.V.

Anneke, Bedankt voor de mooie woorden. We hopen op nog vele jaren prettige samenwerking. Groeten, Jetse | Support TriplePro

vlotte afhandeling zonder ingewikkeld te worden.

• Bedrijfsnaam: Bouwknecht Autos Boten Campers

Goedemiddag Nico, Bedankt voor de review. Erg fijn om te horen dat de samenwerking goed bevalt. Op nog vele jaren. Groeten, Jetse | TriplePro

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze Totaalindruk is zeker positief, alleen zitten we midden in een gezamenlijk proces die nog niet helemaal afgerond is. Dus wel lastig om te oordelen over Triplepro ...

• Bedrijfsnaam: Solarsunroofs / Warmteloket Emmen

Goedemddag Chris, Bedankt voor jouw beoordeling. We hopen natuurlijk ook de rest van het proces naar volledige tevredenheid uit te voeren. Als iets extra's is wat we voor je kunnen doen dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Jetse | TriplePro

Ik was al klant bij Afosto en heb daar enorm goede ervaring wb communicatie, klantgerichtheid en eindresultaat. Dit was door TriplePro moeilijk te overtreffen, maar het eindresultaat is goed. Minpunt is dat een aantal van de mogelijkheden die beloofd waren (nog) niet gerealiseerd kunnen worden en dit is toch wel echt een punt. De klantvriendelijkheid is goed, er wordt zeker de tijd voor je genomen, soms moet je er wel wat aan trekkenom een oplossing te krijgen die ook daadwerkelijk een oplossing is. Overall vriendelijke en vakkundige mensen die graag samen willen groeien. www.thederbyshop.com

• Bedrijfsnaam: THE Derby Shop

Alles wordt super snel aangepast! Wordt ook goed meegedacht.

• Bedrijfsnaam: De Mondhygienist

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er zijn 2 mindere punten in het geheel, zijnde: - de snelheid waarmee webshop uiteindelijk is gerealiseerd werkt (HEEL) sterk af van overeengekomen periode / ook sterk met de tijd toegezegd in offertefase - het leren werken met de webshop lukt niet door een verwijzing naar een QenA van Afosto. Na toch enige irritatie is dit uiteindelijk opgepakt maar hierin is nog echt winst te behalen!!

• Bedrijfsnaam: Omgekeerd Bouwen

Het team van Triple Pro is fantastisch! Wanneer actie gewenst is, dan wordt er vrijwel direct gehandeld. Ook kunnen ze zich goed in de klant verplaatsen en leven oprecht mee en denken daardoor heel goed mee en komen met goede voorstellen en ideeën. Kortom wij zijn zeer tevreden!

• Bedrijfsnaam: Stichting SOS Dolfijn

Hoi Annemarie, Bedankt voor de ontzettend leuke review. Ik ben blij dat de website en onze hulp jullie goed bevalt! Groetjes, Jetse

Een website is nooit af maar dankzij Triple Pro heb ik een prima vertrekpunt voor mijn online marketing. Klantvriendelijk en samen met de klant streven naar de beste oplossing, dat is Triple Pro. Ik ben blij met het (eind)resultaat! www.waardevolt.nl

• Bedrijfsnaam: Waardevolt

Hoi Martijn, Bedankt voor je leuke reactie! Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe website. We hopen nog lang met je samen te mogen werken om de website nog beter en mooier te kunnen maken. Met vriendelijke groet, Jetse

Geweldig geholpen

• Bedrijfsnaam: Bosklopper Verhuur

Beste Hetty, Bedankt voor deze mooie review! Erg leuk om dit te horen. Wij hopen dat de samenwerking net zo goed blijft verlopen als nu. Met vriendelijke groet, Jetse

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tevreden over de samenwerking.

• Bedrijfsnaam: Korenbeurs

Beste Yde, Een mooi 7, heel erg bedankt. Het is altijd prettig om met jullie samen te werken. We hopen dit nog lang te mogen doen. Vriendelijke groet, Carolien

Prima.

• Bedrijfsnaam: Junior Shop

Beste Rogier, Bedankt voor jullie beoordeling! We hopen jullie nog lang te mogen helpen met jullie online marketing. Vriendelijke groet, Carolien

• Bedrijfsnaam: Marquant

Beste Victor, Bedankt voor het invullen van onze vragenlijst en de gemiddelde 7,7. Het is altijd goed om te weten wat er goed gaat en waar we ons kunnen verbeteren. Hopelijk mogen we nog een lange tijd samenwerken en mooie resultaten behalen. Vriendelijke groet, Carolien