Uitstekende samenwerking

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Triplepro. Het team is professioneel, vriendelijk en altijd bereid om je te helpen. Ze denken mee en komen met creatieve oplossingen. De communicatie verloopt soepel en ze houden je goed op de hoogte van de voortgang. Een aanrader!

erg goed

TriplePro is een kantoor wat echt meedenkt, aandacht heeft en vanuit een ondernemende houding met je aan tafel zit en dat is wat ik wil als ondernemer, top

Fijne samenwerking en korte lijntjes bij Triplepro

De heren en dames van Triple pro denken op veel vlakken mee. Ook de ruime kennis over websitedesign, SEO en SEA zorgen voor mooie resultaten. Een informele sfeer zorgt voor prettig contact om snel te kunnen schakelen.

Advertenties niet van de grond

Duizenden euro’s betaald en advertenties zijn niet van de grond gekomen omdat het account telkens werd geblokkeerd. Hier kwam geen oplossing voor. Nu met een andere agency bezig welke als een van de eerste dingen aangaf; altijd inloggen van hetzelfde IP adres anders heb je een grote kans dat het account wordt geblokkeerd. Triplepro heeft dit op 2 accounts van mij gedaan, namelijk op hun eigen IP terwijl ik al was ingelogd op mijn eigen IP. Komt amateuristisch over. Daarnaast ook zeer overpriced.

Korte stroeve start en een super einde !

Beste Triple Pro, Ik wil via deze weg Thijs, Brian, Melinde, Anton en Yvo bedanken voor hun tijd, aandacht, geduld en een fantastisch eindresultaat. Na een korte stroeve start met een andere projectmanager kreeg ik gelukkig Thijs. Kort gezegd geen vraag was teveel en geduld is bij hem een schone zaak. Duidelijk structuren werden besproken en realistische tijdslijnen uitgezet. Afspraken werden nagekomen en discussies niet uit de weg gegaan. Waarvoor dank Thijs. Brian en op de achtergrond Anton. Dank je wel voor jullie inzet en het meedenken in nieuwe producten. De samenwerking tussen jullie en Thijs was prettig. Zeker de afspraken gezamenlijk daardoor werd er meteen duidelijk gemaakt wat kan technisch wel of niet. En niet te vergeten Melinde en Yvo. Hartelijk dank voor de ontwikkelde style. En ja Melinde je hebt gelijk witte letters zijn mooier :). Jullie werkgever mag zijn handen dichtknijpen met jullie en ik ook, want elke dag profiteer ik van de website, flyers, roll ups, borden en de rest. P.S. Jammer dat ik geen 10 sterren kan geven. Keep up the good work. Met vriendelijke groet, Pieter van Meurs Plan Makelaars

Erg prettige samenwerking.

Duidelijke communicatie en afspraken. Voldoet aan de verwachtingen!

Het was een prettige samenwerking met een resultaat waar we tevreden over zijn,

Triplepro dacht met ons mee en waren zeer flexibel. Ze hebben goed op onze behoeftes ingespeeld en een prachtige website opgeleverd, Ik kan Triplepro aan iedereen aanbevelen.

Prima geholpen met kortlopend project ondersteuning social media

Wij wilden een tijdelijke ondersteuning bij soicial media. Triple Pro heeft een basis opgezet met marketing tools en structuur aangebracht in onze instagram en facebook accounts. Veel praktische tips geven.

Jong enthousiast team

Onze website www.lindentuinen.nl is door de heren van Triplepro opnieuw opgebouwd. Ziet er nu weer verfrissend en eigentijds uit. De samenwerking verliep goed en afspraken waren punctueel. Zeker een aanrader wanneer je een partij zoekt om samen iets nieuws te bedenken.

Prettige samenwerking & goed contact

Voor ons project hebben we veel gevraagd van het team van TriplePro, om binnen een korte periode een complete website op te zetten voor de verkoop van kaarten voor een evenement. Een gehele nieuwe huisstijl inclusief logo is door TriplePro ontworpen en omgezet naar een website waar wij zeer tevreden mee zijn!

Uitstekende ondersteuning bij onze SEO

We werken sinds 2 jaar met Triplepro en ze hebben ons echt verder geholpen, De website is verbeterd en beter vindbaar. Daarnaast zorgen ze per product dat we hoger komen te staan in de ranking. Het contact is zeer prettig en professioneel.

Persoonlijk en klantvriendelijk bedrijf

Ik ervaar triplepro als een doelgericht bedrijf met fijne jonge enthousiaste medewerkers die weten wat ze doen met een fijn persoonlijk advies.

Enthousiaste en leerzame sessie

Voor onze winkel/webwinkel zijn wij met z'n drieën voor de eerste training bij Triple Pro (Griffeweg, Groningen) geweest. Milan en Iris hebben ons goed ontvangen en begeleid. Wij hebben een behoorlijk enthousiaste en leerzame sessie gehad. Er werd goed met ons meegedacht en op attente wijze rekening gehouden met onze visie, missie en doel als bedrijf. Wij kijken uit naar de rest van dit traject en zijn erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Uitstekende samenwerking met Frits van Sante gehad: altijd vriendelijk en zeer betrokken

We hebben met ClimaLevel Nederland al een aantal succesmanagers gehad. Stuk voor stuk waren ze uitstekend in communicatie en zeer betrokken. Daar was ons laatste contactpersoon, Frits van Sante, zeker geen uitzondering op. Uitzonderlijke service en altijd betrokken dus.

Het team van Triplepro denkt goed mee en geeft praktische tips.

We ervaren de samenwerking als zeer prettig. Het team van Triplepro (Milan, Hedser en Alana) denkt proactief met je mee en komt met mooie aanbevelingen en praktische tips. Het was in het begin voor beide partijen een beetje aftasten. Triplepro had namelijk geen tot weinig ervaring met de zorg, maar na het bespreken van de mogelijkheden en verwachtingen verliep de samenwerking beter. We zijn erg te spreken over de resultaten en kunnen Triplepro van harte aanbevelen voor websiteverbeteringen en SEO.

Fantastische ervaring

Mijn bedrijf wordt super goed geholpen door Frits, echt een topper!

Een enthousiast TriplePro team heeft een prachtige en toegankelijke nieuwe website voor ons gebouwd.

Triple Pro houdt de vaart erin, is een betrouwbare partner, heeft welwillende, meedenkende, aardige, kundige en creatieve medewerkers, is flexibel, belooft uit enthousiasme weleens een beetje teveel, is dan oplossingsgericht, reageert altijd snel. Kortom een fijne partner om mee samen te werken. Met elkaar hebben we een hele mooie en fijne website gebouwd.

Een enthousiast TriploPro team heeft een prachtige en toegankelijke nieuwe website voor ons gebouwd.

TriplePro houdt de vaart erin, is een betrouwbare partner, heeft welwillende, meedenkende, aardige, kundige en creatieve medewerkers, is flexibel, belooft uit enthousiasme weleens een beetje teveel, is dan oplossingsgericht, reageert altijd snel. Kortom een fijne partner om mee samen te werken. Met elkaar hebben we een hele mooie en fijne website gebouwd.

Persoonlijk en enthousiaste sessie

Goed ervaren, leerzaam en prettige contactpersoon. Motiverend om er mee aan de slag te gaan.

Fantastische website, goede service!

Wij wilden een eenvoudige website die rust uitstraalt. Hier is TriplePro voor ons goed in geslaagd. Wij zijn blij! Bedankt voor de prettige samenwerking!

Fijn om samen met jullie te bouwen!

Triplepro is een fijn bedrijf om samen een website te bouwen. Ze helpen je waar nodig, en natuurlijk moet je ook zelf wat doen (ik ken mijn bedrijf uiteraard als geen ander ;-) Mijn contactpersoon was Gerda van der Wal; zij zit letterlijk en figuurlijk naast je. Ze is snel en accuraat, vriendelijk en behulpzaam. Heeft veel kennis hoe je een website bouwt en weet veel over de vindbaarheid van je bedrijf op het grote wereldwijde web. DANK je wel!

na een wat rommelig begin is het later zeer goed opgepakt

De kennismaking liep goed na meerdere bedrijven te hebben benadert voor onze website hadden wij de meeste binding met triple pro. Wij zijn goed door het proces heen gekomen alleen in het midden van de bouw liep het even wat minder gesmeerd door wat verschuivingen binnen het team. Maar later is dit goed opgepakt en zijn we zeer content met het eind resultaat. En een belangrijk ding Gerda heeft de site echt een upgrade gegeven na de eerste oplevering.