Alles naar wens gemaakt!

Geen opmerkingen

Prima resultaat.

Zeer vakkundig werk geleverd en prettige samenwerking.

Fijne service, leuke professionele ondernemers

Wij hebben bij van bree onze onderverdieping een geheel nieuwe tegelvloer laten leggen. Met vloerverwarming erbij. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

Vriendelijk, meedenkend, professioneel, goede afwerking

Van Bree Badkamers, tegels en sanitair, onderscheidt zich door ondanks de drukte op de markt toch nog de tijd en moeite voor haar klanten te nemen. Geen vraag is te veel. Ik ben zeer tevreden met de goede advisering, service en plaatsing van de sanitaire voorzieningen in mijn badkamer en keuken. Anca, hartelijk dank voor alles! Je bent een topper! Graag wil ik ook Ralph bedanken voor het plaatsen van de items en het fantastische resultaat. Ik heb het zeer gewaardeerd, dat je er de tijd voor nam om alles goed te plaatsen en af te werken.

Van Bree onderscheidt zich door goede communicatie en klanten tevreden te stellen

Voor ons nieuwe huis zijn we voor een nieuwe badkamer en wc bij Anca en Thijs van Bree uitgekomen. De oude badkamer en wc diende te worden gesloopt en een nieuwe badkamer te worden geïnstalleerd met alle bijkomende werkzaamheden. Voorwaarde voor ons was dat we hier zelf niets aan hoefden te doen, dus de firma Van Bree heeft het hele traject verzorgd. Al in het voortraject gaf de ongedwongen en eerlijke sfeer een goed gevoel. Anca nam uitgebreid de tijd voor ons, luisterde goed naar onze wensen en gaf hiervoor binnen het budget passende (on)mogelijkheden aan. De werkzaamheden zelf gaven eenzelfde gevoel. Er was een strakke planning, die door de Covid-maatregelen ook nog eens bemoeilijkt werd. Thijs en Anca bleven steeds met ons in overleg over de geplande werkzaamheden. Ook bij aanpassingen die gedaan moesten worden werd eerst met ons alle opties besproken en verholpen, zelfs nog achteraf. Qua eindresultaat zijn we zeer tevreden. Van Bree heeft samen met de ingeschakelde loodgieter en stucadoor prima werk geleverd. Zelden gaat iets helemaal conform planning en er zijn ook een aantal dingen waar je pas achter komt als de werkzaamheden bezig zijn of door voortschrijdend inzicht. Anca en Thijs onderscheiden zich door juist dan alles te blijven bespreken en door er alles aan te doen om toch het gewenste eindresultaat te bereiken ! Kortom zeer tevreden over de samenwerking en het eindresultaat en absoluut aan te bevelen!

Goed advies......Fijne afspraken en een prachtig gelegde vloer.......

Top service en meedenken

Van Bree heeft zich volledig ingezet voor het oplossen van het probleem welk wij hadden

Super service!

Keurig geholpen, tijdig geleverd

Denkt mee naar de perfecte oplossing

Nieuwe badkamer compleet gekocht bojnVam Bree. Hierbij hebben we veel advies gekregen in hoe we alles het beste konden opbouwen en welke producten we het best konden kiezen. Super service dus!

super

Behulpzaam en snelle service. Echt Top

Zeer bekwaam en creatief in oplossingen.

Super fijne uitleg en goede adviezen. Zeer vriendelijk en klantgericht.

Mooi en goed vakmanschap

Samen met VaRi instal is de lekkage in mijn badkamer goed en mooi hersteld. In een voor mij lastige tijd super goed geholpen. Er werd goed gecommuniceerd over mogelijkheden en werkzaamheden.

Betrouwbaar, kundig, zeer klantvriendelijk.

Bij het uitzoeken van de tegels zeer geduldig en zeer goed advies gekregen. Afspraken nakomen staat bij hun op de eerste plaats. Goede samenwerking met andere bedrijven die nodig zijn om bv vloerverwarming te leggen. Zeer goede en nette afwerking van de vloer. Precies zoals ik hem wilde hebben. Zou iedereen aanbevelen naar van Bree te gaan.

Zeer snelle oplossing

Top service!!

Wederom de juiste keuze gemaakt om voor het vakwerk van Thijs te kiezen!

Levering en uitvoering conform afspraak. Waar nodig overleg vooraf, helemaal tevreden. En het eindresultaat: perfect!

De tweede keer tevreden over Van Bree.

Erg prettig hoe het contact met Anca verliep en hoe de installateur meedacht over de juiste positie van de accessoires.

ik ben dik tevreden

helaas is de bekersifon van messing etc. niet geplaatst maar de oude pvc is gebruikt, wat ik niet mooi vind.

Goede morgen, Fijn dat het toilet zo mooi is geworden bij u. Helaas was het bij u niet mogelijk om de overgang te maken van kunststof naar chroom. Dit vanwege de bestaande leidingen de in de vloer gebruikt zijn. Om dit te veranderen zou de hele vloer eruit moeten, en dat was niet de bedoeling. Daarom is er gekozen voor een NIEUWE kunststof sifon. Met vriendelijke groet, Anca an Bree Van Bree Tegels en Sanitair.

Goede service en klant gericht!

Super tevreden, goede service, klant gericht. Uiteindelijk zijn onze tegels langer in het magazijn gebleven dan van te voren gedacht en dit was geen probleem na overleg!

Vakwerk

Professioneel bedrijf levert vakwerk.

prima geholpen

Service en klantgerichtheid staan bij Van Bree voorop!

We zijn super geholpen bij het uitzoeken van onze vloertegels. Zo goed, dat we ook besloten om onze badkamertegels hier te bestellen. Er wordt met je meegedacht, rekening gehouden met je wensen en budget en zo hebben we tegels gevonden waar we nog heel lang blij mee zijn. Ook de communicatie achteraf verloopt prettig en ze staan je graag te woord bij vragen. Een echte aanrader!

snelle service en uitstekende uitvoering

Een 2 weken na de offerte is het werk begonnen en het is allemaal zeer goed uitgevoerd

Fijne service

Fijn en snel geholpen door van Bree, net zoals de vorige keer.

Goed en degelijk vakwerk en vriendelijk personeel

We hebben een schitterende badkamer, doordat we tussendoor ook vaak werden gevraagd hoe we het wilde. Er werd hard gewerkt en konden we ons na 3 weken alweer douchen. We zijn dus helemaal tevreden en bent u een aanrader.

Perfect geholpen en goede service

Goede firma voor al u badmeubels en tegels