snel en efficient

zoals hiervoor al weergegeven

Uitstekende service en duidelijke prijsafspraak

Prima eerste telefonische contact. Duidelijke offerte en prioma aanbeveling van bedrijf wat bij mij een ondergrondse tank heeft verwijderd.

Een zeer snelle service en prima dienstverlening.

Een zeer snelle service en prima dienstverlening. Ik heb tevens het contact met één en dezelfde persoon als zeer prettig ervaren.

correct

snelle levering

Afspraak correct uitgevoerd.

Wij hebben telefonisch contact gehad, en meneer vertelde dat de dieselolietank de week erop opgehaald zou worden.Dit heeft firma de Jong uitstekend gedaan.

Top. Volgens afspraak en snel!

De constructie lijkt een beetje vreemd, omdat Brandstofnet niet de uitvoerende partij is. Het contact verliep snel en flexibel en een uitstekende partij die het uitvoerende werk heeft verricht.

ik ben dik tevreden

alles is vlot en naar wens verlopen ,bedankt

correct opgehaald

Ophalen van 600ltr dieselolietank erg duur

Snelle respons

Goed advies gekregen

Vriendelijke contactpersoon en snelle overeenkomst

We hebben een goede ervaring met de afspraken betreft het bodemonderzoek en de verwijdering van onze olietank. Wat voor ons wel ontbrak was soms duidelijkheid over de gang van zaken bij het bodemonderzoek, de tijdsduur daarvan en ook qua kosten werd er €50 meer in rekening gebracht, dan dat in ons contract vermeld stond. Het verwijderen van de tank is allemaal heel netjes en duidelijk verlopen.

Goedendag familie Delrue, Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Feedback is altijd goed, ook al stelt het cijfer ons erg teleur. Wij willen dan ook graag even reageren op uw feedback: Punt 1: Volgens ons weten is het NEN 5740 grondonderzoek netjes binnen de opgegeven termijn uitgevoerd. Op 7 juni is er gestart met het NEN 5740 en op 24 juni hebben jullie het rapport ontvangen (doorloop tijd van 3 weken). Tekst in opdracht bevestiging: - Als eerste worden er peilbuizen geplaatst om grondmonsters te nemen. - Eén week na plaatsing van de peilbuizen wordt het grondwater bemonsterd en worden de geleidbaarheid en zuurgraad gemeten. - Van de grondmonsters bij ondergrondse tanks, vul- en ontluchtingspunten en leidingen worden de meest verdachte situaties geanalyseerd (conform de AS3000) op een door de RvA geaccrediteerd laboratorium op de stoffen die in de tanks opgeslagen zijn geweest. Na dat het NEN 5740 grondonderzoek was afgerond is er een verwijderingsafspraak gemaakt en is de tank er op 3 juli uitgehaald. Dit alles is naar ons inziens netjes via de e-mail met u gecommuniceerd. Punt 2: U geeft tevens aan dat er een onverwachte kosten van €50 op de factuur staat? Wij maken onze offertes zeer uitgebreid dit om te voorkomen dat u achteraf nooit voor verrassingen komt te staan! Wij zien dan ook graag een kopie van jullie factuur met de verwijzing naar de onverwachte €50, zodat we deze kosten post kunnen toelichten. (of mocht deze kostenpost inderdaad onterecht zijn, dan zullen we deze laten crediteren!).

Snelle service, goed contact met dezelfde persoon. Vragen goed en snel beantwoord.

Vanaf het eerste moment plezierig en professioneel. Brandstofnet werkt dus samen met andere bedrijven, die heel correct en goed hun werk doen. Daar hangt een prijskaartje aan, maar dat is het waard als alles soepel en snel verloopt.

Correct en dedlundig

Een prima ervarimg

Ben goed geholpen ze hebben netjes contact gedaan

Ad bleu tank is netjes geleverd goede serves ben er erg blij mee met de tank

best

Vriendelijk personeel

Snelle service, zeer tevreden .

Na een mailtje zeer snelle reactie. Heel tevreden over de verdere afhandeling

ben beetje ongerust daar ik nog steeds geen bevestiging van ophalen heb.

tank is opgehaald maar ik heb geen bevestiging ontvangen van het ophalen van de tank, verder heb ik nog geen factuur of certificaat ontvangen, waar het toch om gaat!!

Goedendag heer Winkelmolen, Ik ga er gelijk mee aan de slag, ik zal zorgen dat u vandaag nog het certificaat ontvangt. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groet, Dennis van der Velden

Verstand van zaken

Snel, en voordelige prijs!

Top geregeld. Alles goed voor elkaar

Via de site al onze gegevens ingevuld. Met een week is de oude diesel tank weggehaald en gesaneerd.

Deskundigheid en kwaliteit kan ik niet beoordelen omdat ik er niet bij ben. Waar ik wel een oordeel over kan geven is dat de afspraken goed nagekomen worden.

• Deskundigheid N.v.t.

• Ervaring met: AdBlue tank

Perfect geregeld

• Bedrijfsnaam: Mts Verkuijlen Meulendijks
  • Ervaring met: Dieseltank afvoeren

Prima geregeld, geen kopzorgen om gehad. Afspraak nagekomen

• Bedrijfsnaam: Maatschap Panhuis

Alles netjes afgehandeld

• Bedrijfsnaam: Joosen

Over Brandstofnet

Brandstofnet werkt alleen samen met bedrijven die volledig (KIWA) gecertificeerd zijn. Alle aanbieders die wij vertegenwoordigen werken landelijk en zijn bovengemiddeld (KIWA) geaccrediteerd. Naast een scherpe prijs van de aanbieders wordt er ook gekeken naar de kwaliteit, service en dienstverlening van de aanbieders. Als u via ons een overeenkomst aan gaat met een aanbieder, weet u zeker dat de service en dienstverlening tot in de puntjes is geregeld.