Geweldig personeel.

De gene die de tank kwam halen was geweldig. Hij was vindingrijk. De vrachtwagen konnamelijk niet door de poort.Hij was telang en te breed. Petje af voor jullie personeel. Fam Broeren.

Goed, deskundig, vriendelijk en snel

Ik ben goed, deskundig, vriendelijk en snel geholpen! Goede service!

Positieve ervaring in klantcontact

Duidelijke website, vriendelijke contacten en stipte levering.

Top bedrijf!

Keurig te woord gestaan en alles is goed geregeld.

Kwam alles na top

Zeer snel de opdracht uitgevoerd om diesel tank te saneren in een woord klasse

snelle en correcte afhandeling

Na het eerste contact ben ik goed voorgelicht , en is de procedure goed toegelicht.

correct volgens afspraak

afvoer,faktuur volgens afspraak

zeer snelle behandeling van de aanvraag .

Mijn te saneren tank werd al na 3 dagen correct opgehaald.

Snel en correct gehandelt

Prima 1 op 1 afgehandeld zoals ik het graag heb!

Olietank correct en volgens afspraak opgehaald.

Zorgvuldige en snelle werkwijze.

Prettig contact

Komen afspraken netjes na

snel afgehandeld, alles precies volgens afspraak

aanvraag verstuurd via mail, keurig teruggekoppeld en telefonisch een afspraak gemaakt om de tank op te halen alles netjes op papier

Snelle service,alles vlot en soepel verlopen 👍

Vriendelijk en snel volgens afspraak.

Sanering is prima verlopen, nette communicatie en volgens afspraak

M'n tank is ongeveer 1,5 week na aanmelden afgevoerd volgens afspraak. Chauffeur heeft netjes gebeld vooraf. Na voldoen van de factuur had ik het certificaat snel in de bus. Offertebedrag was factuur bedrag. Kortom, dik tevreden!

Voorwaarden vooraf duidelijk en vlot gereageerd

Na enig zoekwerk de voordeligste oplossing zonder een hoop gedoe (klant ontzorgd) voor het officieel afhandelen van een bovengrondse diesel opslag tank.

Prima geregeld

Prima service. Vriendelijk geholpen.

uitstekend!

zeer vlotte afhandeling een telefoontje was voldoende

Erg behulpzaam!

Erg fijn contact met Dennis van brandstofnet, hij was duidelijk in de communicatie en geruststellend waar nodig! Zeker een aanrader, ze hebben het saneren van de olietank van a tot z geregeld! Top!

Snelle afhandeling. Zondag 8 december aanvraagformulier ingediend en woensdagochtend 11 december werd de dieseltank al opgehaald. Heb daarom ook gelijk factuur betaald aan A. de Jong. Zit nu nog op certificaat te wachten. Deze moet n.l. voor 31-12-2019 gemaild zijn naar de gemeente Schijndel.

goede werkzaamheden uitgevoerd

goed geregeld en correct gedaan

Snel geholpen

Ik vondt het perfect

Goede afspraken prima geregeld.

Uitstekende en vlotte dienstverlening.

Na telefonisch contact, vlot afspraak gemaakt. Dieseltank binnen een week verwijderd.

snel en efficient

zoals hiervoor al weergegeven

Over Brandstofnet

Brandstofnet werkt alleen samen met bedrijven die volledig (KIWA) gecertificeerd zijn. Alle aanbieders die wij vertegenwoordigen werken landelijk en zijn bovengemiddeld (KIWA) geaccrediteerd. Naast een scherpe prijs van de aanbieders wordt er ook gekeken naar de kwaliteit, service en dienstverlening van de aanbieders. Als u via ons een overeenkomst aan gaat met een aanbieder, weet u zeker dat de service en dienstverlening tot in de puntjes is geregeld.