duidelijk

overzichtelijk en duidelijk

• Hoe heeft u ons gevonden internet

Gemakkelijk en snel, goede service!

De kosten voor het saneren van de dieseltank waren via internet gemakkelijk en snel inzichtelijk te maken. Goedkoper dan verwacht! Na het versturen van de opdracht werd er al snel contact met ons opgenomen voor een afspraak. Goede service, ook van ADJ Milieutechniek!

• Hoe heeft u ons gevonden Internet

Snel en goed geregeld!

Fijn en persoonlijk contact en advies, super.

• Hoe heeft u ons gevonden aanraden brandstof leverancier

Werk is prima uitgevoerd met top materiaal. Echter de info naar de mensen die het werk uit voeren kan beter ze wisten niet dat de tank met zand was afgevuld. Waren een beetje geïrriteerd de ligging van de tank was een beetje krap . Als we hem er niet uit krijgen gooien we hem weer vol met zand. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je een professioneel bedrijf in huurt . Uiteindelijk is het prima opgelost ik ben best tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden Internet

Helder Afspraken, geen verrassingen achteraf

duidelijke communicatie, heldere afspraken, en geen discussie of meerwerk achteraf. zeer tevreden.

Afspraken worden voor 100% na gekomen

De uit te voeren werkzaamheden zijn correct en volgens afspraak uitgevoerd.

• Hoe heeft u ons gevonden N.v.t.

direct en vriendelijke mensen

duidelijk contact en direct schakelen

Service!

Na de bestelling direct een mail. Alles duidelijk en snel geleverd erg blij mee, werkt perfect!

• Hoe heeft u ons gevonden Marktplaats

Gewoon snel en goed

Klein tankje besteld, gister besteld vandaag al geleverd. Zit mooi verpakt en wordt gewoon via DHL geleverd, super makkelijk! Als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker weer aan jullie denken. Bedankt!

• Hoe heeft u ons gevonden Google

Super top service in een woord

Zeer goede ervaring met dit bedrijf en zijn medewerkers top

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service

Zeer correcte behandeling en snelle levering.

We zijn met ons bedrijf zeer tevreden over Brandstofnet. Goed behandeld, goed voorgelicht, en snelle levering. Hartelijk dank hiervoor.

redelijk

ik had duidelijk de dagen vermeld dat er niemand aanwezig was. kenerlijk hebben jullie een andere week indeling.

Goedendag heer van Dijk, Bedankt voor uw review, wij waarderen dit. Hoe slecht deze review dan ook is, hier kunnen we alleen maar van leren. Druk of niet druk dat mag niet gebeuren. U had inderdaad duidelijk een dag aangegeven waarop u niet aanwezig zou zijn. Hier moeten wij scherper op zijn en het agenderen in het systeem, dat is ergens mis gegaan. Wij wensen u alsnog een fijne avond en succes met de gekochte tank. Met vriendelijke groet, Dennis van der Velden Brandstofnet

tanksanering

Tanksanering aangevraagd. duidelijk stappenplan gegeven heldere uitleg procedure. alles naar tevredenheid afgehandeld

Snel geleverd en mooi tankje

vriendelijk en correct telefonisch contact

Nettebehandeling

Top,keurig opafspraak

en goed bedrijf met meerdere positiefe ervaringen

Een net bedrijf die snel reageert en het op laat nemen in de planning. netjes en snel afgehandeld

goede afhandeling.

Ik heb 1 klacht ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen.

Goedendag heer Groeneveld, Bedankt voor uw review, wij waarderen dit heel erg. U geeft aan 1 klacht te hebben, namelijk: ‘Ik heb 1 klacht ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen.’ Omdat wij onze service hoog in het vaandel hebben staan, gaan wij erg serieus om met uw klacht. U geeft aan geen ontvangstbevestiging te hebben gehad, en daarom geeft u ons een 7. Onze reactie hierop: - Op dinsdag 3-11-2020 om 11:01 uur heeft u van ons een opdrachtbevestiging gehad Misschien heeft u deze gemist? Maar deze is automatisch verzonden nadat u de opdracht heeft verstrekt. - Op dinsdag 3-11-2020 om 15:40 uur is er een voor aanmelding gemaakt naar KIWA en Omgevingsdienst, u stond hierin in de cc. Zo u aan kunnen geven, wat voor opdrachtbevestiging u nog meer had willen ontvangen, zodat wij dit eventueel nog zouden kunnen verbeteren? Wij zie heel graag uw reactie, zodat wij onze dienstverlenging wellicht nog verder kunnen verbeteren.

Goede service, vakkundig en betrouwbaar

Onlangs een dieseltank keuring laten uitvoeren via Brandstofnet.nl. Uiterst tevreden over de service! Speciale dank aan Dennis van Brandstofnet voor fijne samenwerking!

Alles zoals afgesproken

Goede prijs. Afspraken kloppen.

prettige keurmeester

heeft ook precies uitgelegd waarom een en ander gekeurd moet worden.

Snel, prima communicatie

Word netjes gewerkt, bekwaam personeel, afspraken worden prima nagekomen.

Vlotte en goede communicatie persoonlijk

Snelle levering

snel en proffesioneel

snel en proffesioneel

correcte berichtgeving en accurate service

Bij het ophalen ging de chauffeur beetje ruw om met het oppakken van de tank. Door middel van de knijpbak rondom de tank bestond het risico dat de tank zou scheuren.

Goedendag heer Brandsen, Bedankt voor uw feedback. Brandstofnet is constant bezig om de dienstverlening te perfectioneren. Om deze reden zijn wij bijzonder geïnteresseerd in uw ervaring. Wij betreuren helaas het cijfer 6. Dit omdat het hier ging om het afvoeren van een afgekeurde dieseltank die naar de vernietigings pers ging. Maar we vinden het wel fijn dat u hierover even uw mening wilt geven, dit kunnen we doorgeven aan de betreffende chauffeur. Het is wel zo, dat de betreffende chauffeur ca. 300 verwijderingen per jaar doet en staat verder bekend als erg vakbekwaam. Het kan inderdaad hebben geleken dat het er allemaal wat ruw uit zag, maar waarschijnlijk heeft er bij u nog wat brandstof in de tank gezeten, waardoor hij wat is gaan slingeren? Als nog bedankt voor het invullen van uw beoordeling, want dat waarderen wij heel erg!

Over Brandstofnet

Brandstofnet werkt alleen samen met bedrijven die volledig (KIWA) gecertificeerd zijn. Alle aanbieders die wij vertegenwoordigen werken landelijk en zijn bovengemiddeld (KIWA) geaccrediteerd. Naast een scherpe prijs van de aanbieders wordt er ook gekeken naar de kwaliteit, service en dienstverlening van de aanbieders. Als u via ons een overeenkomst aan gaat met een aanbieder, weet u zeker dat de service en dienstverlening tot in de puntjes is geregeld.