duidelijke website, snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden Via internet

Goed geregeld

Goed telefonisch bereikbaar, met duidelijk advies en uitleg over het bodemonderzoek en de tankverwijdering. Snelle levering van diensten en netjes uitgevoerd.

• Hoe heeft u ons gevonden Internet

vlug, nette offerte, vriendelijke medewerker, wat mij betreft een aanrader

brandstofnet komt naar voren als je gaat Googlen. ze reageren snel en koppelen je aan een Kiwa keuringsbedrijf.

Goed geregeld

Prima geregeld volgens afspraak

Super geregeld !

Bij de betaling online ging 2 keer wat fout. Binnen 5 minuten werd ik al gebeld of iets fout ging toen heb ik de factuur gelijk per mail gekregen. De volgende dag had ik het in huis super !

Prijs kwaliteit goed

• Hoe heeft u ons gevonden Marktplaats

Meer dan voldoende informatie verstrekt

Geholpen door een zerer bekwame medewerker.gaf me meer dan voldoende i formatie op ern korrekte en vlotte manier

• Hoe heeft u ons gevonden Internet

Snelle levering goede telefonische uitleg en een scherpe prijs, wat wil een mens nog meer

• Hoe heeft u ons gevonden google

Altijd bereikbaar met advies op maat

Vanaf het eerste contact helder in afspraken en advies. Altijd bereikbaar en direct in de doe-stand. Snel met advies en indien nodig direct hulp inschakelen. Na de actie steeds even checken of alles goed gegaan is. Kortom de zorg die je nodig hebt als je het even tegen zit.

• Hoe heeft u ons gevonden via internet

Nog geen

Enkel nog maar mogen betalen en een factuur ontvangen maar mijn bestelling nog niet mogen ontvangen

• Hoe heeft u ons gevonden N.v.t.

Goedendag, Wij betreuren deze beoordeling en deze is naar ons inziens ontrecht. Zoals aan u gecommuniceerd op donderdag 11 augustus 2022 om 15:41, wordt i.v.m. de bouwvak vakantie de AdBlue pompset + K24 en beugel vanaf 22 augustus verstuurd. Ons systeem stuurt 4 dagen na bestelling automatisch deze Klantenvertellen uitnodiging. Dit omdat we normaal vandaag besteld is VAAK morgen al in huis hanteren. In de bouwvak zijn toeleveranciers gesloten en is er voor sommige producten een afwijkende levertijd, zoals aan u is bevestigd. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen of indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. ps: Wij hopen dat u de beoordeling aanpast zodra u conform onze bevestiging na 22 augustus uw AdBlue pompset + K24 en beugel heeft ontvangen.

???

Nog niks geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden Internet

Goedendag Jan, I.v.m. de bouwvak vakantie worden de IBC tanks weer vanaf 22 augustus verstuurd. Ons systeem stuurt na 4 dagen automatisch deze Klantenvertellen uitnodiging. Maar uw tank staat gewoon op de planning voor leveren! Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

• Hoe heeft u ons gevonden Google

Goed materiaal en netjes geleverd

Product zoals op internet geleverd, snelle en nette communicatie , door drukte iets langere levertijd maar verder super netjes gegaan

• Hoe heeft u ons gevonden Marktplaats

Service veel meer dan alleen certificering

Zeer flexibele dienstverlening, toen de keuring door omstandigheden aan onze kant niet door kon gaan, was hier begrip voor en kon er gemakkelijk een nieuwe datum gepland worden. Er waren kleine mankementen aan de dieseltank die gekeurd moest worden, maar deze werden met veel toewijding verholpen, voordat de keuring gedaan werd. De samenwerking met Anouschka, die het kantoor runt, was zeer prettig en persoonlijk.

• Hoe heeft u ons gevonden via Google search

Klasse

Afspraken worden stipt nagekomen en de contacten zijn als zeer prettig ervaren.

• Hoe heeft u ons gevonden via Internet

heel prettig

Ik ben goed geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden via internet

Uitstekende service, goede afspraken, precisie en zorgvuldigheid in uitvoering.

Mijn oude bovengrondse olietank is uiterst zorgvuldig en vooral ook voorzichtig van z'n plaats gehaald waardoor er geen schade werd aangebracht aan de bomen/takken/begroeiïng rondom.

• Hoe heeft u ons gevonden internet, met zoekterm: olietank verwijderen

gedaan wat afgesproken is

Besteld op internet en met twee dagen geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden internet

Dieseltank netjes verwijdert voor zeer meevallende prijs

Ik had een 15 jaar oude goede dubbelwandige boven de grond staande diesel tank 1.2 m3 met gedeeltelijk inhoud. Deze is via brandstofnet heel netjes leeg gezogen en afgevoerd wat meerprijs voor afvoer en dubbel wandigheid van de tank maar alles heel meevallend voor een nette prijs uitgevoerd en een melding gemaakt bij de gemeente. was erg tevreden

Super service et produit

Service parfait, réponse par mail et téléphone, malgré la barrière de la langue, l'achat a été très simple. Livré le jour ouvrable suivant et le produit correspond vraiment à ce qu'on voulait.

snelle, efficiënte service

snel en goed geholpen!

Keurig zoals afgesproken.

• Hoe heeft u ons gevonden Google

Correct, goed en snel

Correct goed en vlug

• Hoe heeft u ons gevonden internet

goed gelopen. service gericht en vriendelijke mensen. heb jullie dienstverlening al door gegeven aan m'n olie leverancier

• Hoe heeft u ons gevonden internet

alles netjes geregeld en correct afgehandeld.

prettig om afspraken mee te maken en alles uitgevoerd zo als afgesproken.

Over Brandstofnet

Brandstofnet werkt alleen samen met bedrijven die volledig (KIWA) gecertificeerd zijn. Alle aanbieders die wij vertegenwoordigen werken landelijk en zijn bovengemiddeld (KIWA) geaccrediteerd. Naast een scherpe prijs van de aanbieders wordt er ook gekeken naar de kwaliteit, service en dienstverlening van de aanbieders. Als u via ons een overeenkomst aan gaat met een aanbieder, weet u zeker dat de service en dienstverlening tot in de puntjes is geregeld.