Fijne plek, fjine mensen en een heel goede behandeling! Het was precies wat ik nodig had om weer ruimte in mijn lijf te krijgen. Met als bijkomend resultaat meer rust in mijn emoties en meer helderheid in mijn hoofd.

• Behandeling

Great pregnancy massage, good communication, nice atmosphere. The only think is that time went to fast:) I would definitely book another time, then for example to try the (normal) Shiatsu massage after my pregnancy. Thank you a lot!

• Behandeling

Vandaag weer een heerlijke massage gehad. Het tempo, de aandacht, de druk, het vinden en het losmasseren van knopen, in schouders, nek en rug, was een ware belevenis. Nu veel water drinken en snel weer een nieuwe afspraak plannen.

• Behandeling

Hele fijne massage, niet te slapjes (ik was bang dat een zwangerschapsmassage enkel aaien zou zijn), fijne tafel en muziek.

• Behandeling

Geweldige zwangerschapsmassage, echt ontzettend van genoten!

• Behandeling

Heerlijk!!! Ik heb lang niet zo'n fijne ontspanningsmassage gehad. Nadia weet precies wat ze doet (echt kennis van zaken) en is ook erg vriendelijk. Ik kan het iedereen aanraden om een "momentje voor jezelf" te boeken bij Arigato.

• Behandeling

Onlangs heb ik een zwangerschapsmassage gehad van Nadia. Mijn complimenten, met veel aandacht werd ik gemasseerd. Een hele goede combinatie van ontspanning maar ook bepaalde punten die het nodig hadden veel aandacht geven. Ik zou deze massage aan alle zwangere dames aanraden, een heerlijk moment voor jezelf.

• Behandeling

Super fijne zwangerschapsmassage gehad bij Nadia. Ondanks best laat in de zwangerschap (week 40) nog steeds een heerlijk stevige massage waarbij alles wordt meegenomen (als je dat wil) en er echt wordt ingegaan op punten waar je het extra kan gebruiken - hierdoor ben je daarna weer helemaal één met je lichaam en helemaal ontspannen. Verder is de sfeer in de kamer echt heel fijn en is het gewoon echt een cadeautje uit liefde voor jezelf! Ik zou het iedereen aanraden en dan echt niet alleen als je zwanger bent!

• Behandeling

Afgelopen zaterdag heb ik bij Arigato een zwangerschaps massage gehad van masseuse Nadia Schernhuizen en dit was ontzettend fijn. Dit was de eerste keer dat ik een behandeling heb genomen bij Arigato en zeker voor herhaling vatbaar. Het einde van mijn zwangerschap is wat stressvoller i.v.m. complicaties en tijdens de massage kon ik heel erg ontspannen en kwam compleet tot rust, na de behandeling ook overigens. Nadia wist precies te masseren op de plekken die wat gevoeliger zijn en hier hoefde ik zelf geen guidance in te geven. Ze heeft zelf een hele fijne energie wat ze tijdens de behandeling ook overdroeg op mij, waardoor ik nog meer ontspande. Het voelt of ze tijdens de behandeling alleen gefocust op mij en dit heb ik bij andere salons wel eens anders ervaren. De bedden bij Arigato zijn ook erg fijn ingericht met gaten voor de buik en borsten. Goeie sfeer in de kamers, fijne muziek alle factoren om helemaal weg te kunnen dromen. Ik zou elke zwangere vrouw dit aanraden zichzelf kado te doen!! Dank voor de goede zorgen dames!

• Behandeling

Nadia heeft zo’n heerlijke zachte uitstraling en stem dat ik mij direct kon overgeven aan haar fijne aanrakingen. Hele fijne massage ontvangen, ga zeker nog een keer terug komen. De ruimte is lekker rustig en goed bereikbaar.

• Behandeling

Ik kwam gehaast binnen bij Arigato en zat erg in m’n hoofd. Niet handig als je 34 weken zwanger bent... de massage bij Nadia was echt fantastisch, na een fijn ontvangst kreeg ik een uur lang een super ontspannende massage. De druk was perfect! Wat heel fijn voor me was is dat Nadia zich ook focust op ademhaling en zo ging ik van een hoge ademhaling naar een ontspannen relaxte mood. Ik had hiervoor nog geen zwangerschapsmassagetafel ervaren en ook dat beviel goed, heerlijk om even van de zwaartekracht te genieten. Baby vond dat ook want er werd flink getrappeld. Een echte aanrader hoor!

• Behandeling

Hele fijne zwangerschapsmassage van Nadia mogen ontvangen in prettige nieuwe ruimte. Ik voelde me echt gezien en Nadia tunede feilloos in op wat ik nodig had. Ook de massagetafel met gat waar mijn dikke buik in paste was een pluspunt!

• Behandeling

Ontzettend fijne massage gehad. Via een vriendin ben ik bij Arigato terecht gekomen. Ik ga nu om de drie weken tijdens mijn zwangerschap, zo fijn! Na de massage ben ik weer helemaal opgeladen. Dikke vette aanrader

• Behandeling

Ik kom inmiddels al meer dan 4 jaar bij Indra, en ik ben elke keer nog zo dankbaar als ik bij haar op de tafel lig! Ik vind haar een van de beste masseuses die ik ken (en aangezien ik zelf masseuse ben, ben ik best kritisch). Ik beveel haar dan ook heel erg aan!!

• Behandeling

De zwangerschapsmassage is zeer ontspannen en fijn! Ik voel me altijd weer helemaal relaxt als ik er vandaan ga. Indra is een prettige masseur en weet de knelpunten te vinden en los te masseren. De tafel met zwangerschapsgaten is ook heel fijn.

• Behandeling

Ik heb bij Indra twee maal zwangerschapsmassage genoten tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Het was een heerlijk ontspannende behandeling en Indra is ook zeer kundig. Ik kon mij direct ontspannen, ook doordat Indra je direct op je gemak stelt. Wat ook heel fijn is dat je eindelijk weer eens op je buik kan liggen! Ik kan de behandeling van harte aanbevelen!

• Behandeling

Zeer prettige behandeling(en) tijdens de laatste fase van mijn zwangerschap. Ultiem ontspanningsgevoel en relaxmomentje. Niet alleen ikzelf maar ook de baby reageerde erg goed. Bij de laatste behandeling (week 41) zijn, in combinatie met accupunctuur, een paar uur later mijn weeën gestart. Aanrader!

• Behandeling

Indra is deskundig en een warme, intuïtieve vrouw zonder zweverig te zijn. Heerlijke massage!

• Behandeling

Hele fijne massage . Goede mix tussen aanpakken van spanningspunten en het vinden van totale ontspanning in de massage. Ik wil graag regelmatig terugkomen!

• Behandeling

Indra vraagt goed naar je behoeftes, en handelt daar vervolgens ook echt naar - op rustige, ervaren en zorgvuldige wijze. Daardoor kon ik vanaf minuut 1 ontspannen!

• Behandeling

Wat heb ik elke keer genoten van de zwangerschapsmassage van Indra! Mijn onderrugklachten waren na een week weg. Heerlijk om op je buik te kunnen liggen op de massagetafel door de uitsparing voor je buik en borsten! Gun jezelf en je lijf dit verwenmoment tijdens je zwangerschap!

• Behandeling

Hele fijne massage voor als je zwanger bent, je loopt echt als herboren naar buiten! Indra luistert goed naar wat je wil! Ik raad het iedereen aan!

• Behandeling

Ik vind de massages van Indra erg fijn en doeltreffend. Daarnaast vind is de massageruimte prettig en is Indra hartelijk en professioneel. Ik beveel Indra's massages van harte aan omdat deze mij gelukkiger en meer ontspannen maken.

• Behandeling

Bij Arigato ben je volledig in goede handen en het heeft mij o.a. door de laatste "zware' weken geholpen.

Over Arigato.nl

Bij Arigato ben je van harte welkom voor massages op maat. Iedere massage is helemaal op jou aangepast. Kies uit Shiatsu, Deep Tissue of ontspanning.. Een aparte categorie zijn natuurijk de Zwangerschapsmassages, ook daarin is Arigato al meer dan 10 jaar gespecialiseerd. De aanpak bij Arigato is integraal, Dat wil zeggen dat waar nodig technieken uit zowel de westerse als de oosterse massagekunst gebruikt worden voor een optimaal resultaat. Blijf niet rondlopen met klachten en/of stress, maar boek vandaag nog een behandeling. You won't regret it. Onze masseurs zijn zeer ervaren en gepassioneerd over hun vak zodat je altijd in goede handen bent.